Εκτός συνόρων η ελληνική «Anassa»
13:29 - 04 Μαρτίου 2016
Ένα «βασίλειο» σε στέρεες βάσεις φαίνεται πως έχουν χτίσει μέσα στην κρίση, η Αφροδίτη Φλώρου και η Γιάννα Ματθαίου, ιδιοκτήτριες της γνωστής εταιρείας αφεψημάτων Anassa (που στα αρχαία ελληνικά σημαίνει βασίλισσα), καθώς την εδραίωση στην ελληνική αγορά διαδέχεται η επιτυχημένη τοποθέτηση στα ράφια του εξωτερικού.
Σήμερα τα ελληνικά βότανα που φέρουν την υπογραφή Anassa, ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο με το ποσοστό των εξαγωγών να ξεπερνά πλέον το 40% του ετήσιου τζίρου. Έχουν αποκτήσει πιστό καταναλωτικό κοινό κυρίως στην κεντρική Ευρώπη, στις Αραβικές χώρες, αλλά και στην Αυστραλία, ενώ όπως αναφέρει η Γιάννα Ματθαίου, επόμενος στόχος είναι η διεύρυνση του δικτύου στις ήδη υπάρχουσες αγορές και η επέκτασή του brand στη Βόρεια Ευρώπη και την Ασία.
Η προσπάθεια των δύο Ελληνίδων επιχειρηματιών έχει αναγνωριστεί και βραβευθεί από σημαντικούς θεσμούς στον κλάδο των τροφίμων και ποτών, όπως τα Great Taste Awards, ενώ στο ράφι με τα «τρόπαια» φιγουράρει και το «Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας» του Ομίλου Libra.
Στο προσεχές διάστημα θα δούμε νέα προϊόντα να εισέρχονται στην «οικογένεια» της Anassa με έμφαση όχι μόνο στην ποιότητα αλλά και στο ξεχωριστό design, που αποτελεί σήμα κατατεθέν της. Στους άμεσους στόχους της εταιρείας είναι η επέκταση του δικτύου πωλήσεων σε νέες αγορές και η διεύρυνση στις υπάρχουσες.
ΠΗΓΗ: news247.gr