Myeurolife: Νέα διαδικτυακή πλατφόρμα πελατών από τη EuroLife
08:57 - 29 Μαρτίου 2016
Η EuroLife, εγκαινιάζει τη νέα πρωτοποριακή διαδικτυακή πλατφόρμα myeurolife, με στόχο να παρέχει σε πραγματικό χρόνο ολοκληρωμένη προσωπική και αξιόπιστη ενημέρωση σε ό,τι αφορά τις ασφαλιστικές συμβάσεις των πελατών της, 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες τη βδομάδα.
H πλατφόρμα myeurolife δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες, ανάμεσα σε άλλα, να έχουν πλήρη έλεγχο των ασφαλιστικών τους συμβάσεων (όπως καλύψεις σχεδίου, πληρωμές, κ.ά), να παρακολουθούν τις απαιτήσεις στο πρόγραμμα υγείας medica, να ενημερώνονται έγκαιρα για την εξέλιξη των συμβολαίων τους μέσω της υπηρεσίας sms και email ALERTS (όπως παραλαβή και έγκριση αίτησης, υπενθυμίσεις, κ.ά.) καθώς και να έχουν πρόσβαση σε έγγραφα και πιστοποιητικά (όπως κατάσταση φόρου 2015).
Διαχρονικά η EuroLife εξυπηρετεί τους χιλιάδες πελάτες της μέσω των έμπειρων ασφαλιστικών της συμβούλων, αλλά και μέσω της ανοικτής γραμμής εξυπηρέτησης 8000 8880.
Η νέα πρωτοποριακή διαδικτυακή πλατφόρμα myeurolife ενισχύει ακόμη περισσότερο την ενημέρωση επί 24ώρου βάσης, δίνοντας όλη την απαιτούμενη πληροφόρηση που χρειάζεται ο πελάτης για τις ασφαλιστικές του συμβάσεις.