To προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή στο συνέδριο ηλεκτρονικού εμπορίου
15:54 - 23 Μαρτίου 2016

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου καθώς πέραν των 150 συνέδρων παρευρέθηκαν την Τρίτη 22 Μαρτίου στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία.
Το συνέδριο παρουσίασε τις τάσεις που πρωταγωνιστούν γύρω από το e-commerce διεθνώς αλλά και τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν την κάθε επιχείρηση στην πράξη να αναπτυχθεί και να εκσυγχρονιστεί. Στόχος του συνεδρίου να υποδείξει στις επιχειρήσεις τους τρόπους με τους οποίους μπορεί το e-shop τους να βγει εκτός της κυπριακής αγοράς
Κεντρικός ομιλητής ήταν ο Άλεξ Λοΐζου, συνιδρυτής και Chief Technical Officer της εταιρείας Trouva. Ο Άλεξ κατάφερε να μπει στην αμερικανική λίστα του Forbes και να ξεχωρίσει στην κατηγορία καταναλωτική τεχνολογία (consumer tech) και στην ευρωπαϊκή λίστα στην κατηγορία τεχνολογία.
Σημειώνεται ότι είναι ο πρώτος νέος Κύπριος επιχειρηματίας που καταφέρνει να είναι ανάμεσα στους υποψηφίους για τη λίστα 30 under 30 του Forbes. Μέσα από την παρουσίασή του, ο Άλεξ ανάλυσε τις τάσεις της αγοράς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία αποτελείται από γρήγορη ανάπτυξη τρισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η παρουσίαση σκιαγράφησε την εικόνα της τρέχουσας κατάστασης του ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιώντας το παράδειγμα του Ηνωμένου Βασιλείου, αφού είναι αδιαμφισβήτητα μία από τις κορυφαίες αγορές σε παγκόσμιο επίπεδο. Δίνοντας το παράδειγμα του Trouva.com, ανάλυσε πώς οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να επωφεληθούν από αυτό για την προετοιμασία τους για το μέλλον έτσι ώστε να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να κατακτήσουν την εγχώρια αγορά αλλά και αυτήν του εξωτερικού.
Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν case studies από τις ακόλουθες εταιρείες: Pink Woman online, myshoe.gr, ΑΒ Βασιλόπουλος online, maisonmarasil.com, Trouva, The Camping and Caravanning Club; Πρόκειται για e-shops που διαπρέπουν στο εξωτερικό με πελάτες ανά το παγκόσμιο. Παράλληλα, στο συνέδριο συμμετείχαν κι άλλες επιχειρήσεις που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως Cyta, Powersoft, G.A.P. Vassilopoulos Group και iProspect.
Στο συνέδριο αναλύθηκαν επίσης:
• Global & Local Trends: Ό,τι συμβαίνει σήμερα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, σε τοπικό αλλά κυρίως σε παγκόσμιο επίπεδο
• Social Media: Ο θαυμαστός κόσμος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί για την προώθηση των e-shop
• Marketing: Μικρά και μεγάλα μυστικά που βοηθούν ένα e-shop να εντοπιστεί και να μπει στην προτίμηση των οnline καταναλωτών
• Mobile Commerce: Το παρόν και το μέλλον και πώς μπορεί ένα e-shop να ξεχωρίσει, βάσει στρατηγικής και επιχειρηματικού σχεδίου
• Logistics & Returns: Παραδίδοντας το προϊόν κι εκπληρώνοντας τις υποσχέσεις και δεσμεύσεις απέναντι στον e-καταναλωτή
• e-commerce Platforms: Επιλέγοντας τον πλέον αξιόπιστο και κατάλληλο συνεργάτη
• Case Studies: Σπάσε τα δεσμά της τοπικής αγοράς! Μάθε από τους καλύτερους κι επέκτεινε τις ψηφιακές σου δραστηριότητες εκτός συνόρων
Οργανωτής: IMH. Στρατηγικός Συνεργάτης: CYTA. Χορηγοί: G.A.P. Vassilopoulos Group, Powersoft. Υποστηρικτής: JCC Payment Systems. Χορηγοί επικοινωνίας: ΙnBusinessNews.com και Reporter.com.cy
Κατάμεστη η αίθουσα του συνεδρίου
Παναγιώτα Κονναρή, Νικόλας Νικολάου, Μαρία Κουρή, Αντρέας Αντρέου και Μαρία Χαλκά από Cyta
Γιώργος Μαλέκκος από Powersoft και Άρης Βασιλόπουλος από G.A.P. Vassilopoulos Group
Στιγμιότυπο από το συνέδριο
Παναγιώτα Κονναρή από Cyta
Ανδρέας Βασιλόπουλος από G.A.P. Vassilopoulos Group και Γιώργος Γιωργαλλίδης από Perizitito
Μιχάλης Σιάηλος από JJC Payment Systems
Βερόνικα Πίττα από Michael Pittas Ltd και Σόφη Στεφανή από A. Stephanis & Co Ltd
Έκτωρας Καραγιάνννης από περίπτερο KARAGIANNIS & SIA LTD
Νίκος Μεσολογγίτης από Ojo Sunglasses
Alex Loizou, από Trouva UK, Στέφανος Φαλκονάκης, από ΑΒ Βασιλόπουλος, Γιώργος Μαλέκκος από Powersoft, Νίκη Ιωάννου-Χανδριώτου από Cyta, Φώτης Αντωνόπουλος, e-commerce Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου Ελλάδα