Ηλεκτρονικό κατάστημα: Η δύναμη των social media
10:08 - 23 Μαρτίου 2016
Ιδιαίτερα μεγάλη είναι η δύναμη των social media στο κοινό που μπορεί να συγκεντρώσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Όπως σημείωσε στο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου που πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Hilton Park, η Χρυσάνθη Ντάφλα, marketing director, της ελληνικής εταιρείας ειδών ένδυσης Pink Woman A.B.E.E., Ελλάδας, μεταξύ 10% -40% των πωλήσεων ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ένδυσης μπορεί να προέλθει από την επικοινωνία μέσω social media και κυρίως μέσω Facebook. Αυτό ισχύει στην περίπτωση της Pink Woman.
Όπως ανέφερε, με τις κατάλληλες ενέργειες, τα έσοδα από το Facebook και γενικότερα τα social media μπορούν να καταστούν εξαιρετικά επωφελή για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Στο πλαίσιο αυτό είναι σημαντικό να υπάρχει επαρκής και συντονισμένη παρουσία σε όλα τα social media, με το σωστό περιεχόμενο, καθώς και τη σωστή στρατηγική για ανάλογα αλληλεπίδραση.
Σημειώνεται ότι μεγάλο ενδιαφέρον σημείωσε το Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου, συγκεντρώνοντας εκπροσώπους από ολόκληρη την επιχειρηματική ζωή του τόπου. Κεντρικό θέμα του συνεδρίου ήταν το πώς το ηλεκτρονικό κατάστημα μιας εταιρείας μπορεί να μπει στο χάρτη της παγκόσμιας αγοράς και να διεκδικήσει μερίδιο στην πίττα της online αγοράς.
Κάποια από τα στοιχεία που αναδείχθηκαν είναι η δύναμη που έχει πια ο καταναλωτής στα χέρια του, όσον αφορά στο πώς και από ποια κανάλια θα ψωνίσει. Χρησιμοποιώντας περισσότερο κινητές συσκευές δεν εισέρχεται απλά στο διαδίκτυο, αλλά κάνει έρευνα αγοράς, κάνει τις συναλλαγές του και πολλά άλλα.