E-commerce: «Οδηγεί» την κατανάλωση σε παγκόσμιο επίπεδο
11:31 - 23 Μαρτίου 2016
Τις τάσεις που επικρατούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) σε τοπικό αλλά και διεθνές επίπεδο με επίκεντρο τα οφέλη που προσδίδουν τα online καταστήματα (e-shops), ανέλυσαν παράγοντες του εμπορίου, της τεχνολογίας και των logistics στο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2016, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 22 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.
Με βάση τους ομιλητές του συνεδρίου, ο καταναλωτής έχει πλέον λόγο σε ότι αφορά αυτά που ψωνίζει. Παράλληλα, θέλει την ίδια απλή εμπειρία που αποκτά σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Και στο «πραγματικό» κατάστημα. Ακόμη, πιστεύεται πως η διασύνδεση των social media μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις e-shop μέχρι και 40%.
«Ο σημερινός καταναλωτής επιλέγει να ψωνίζει από πολλαπλά κανάλια (omnichannel) επιζητώντας την ίδια ευκολία και πληρότητα (fulfillment) στην εμπειρία στο offline ψώνισμα που έχει στο online περιβάλλον. Το πιο σημαντικό είναι να μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτά που θέλει και να μπορεί να τα δει ή να τα ψωνίσει από όπου κι αν είναι, οποτεδήποτε», υπέδειξε ο ιδρυτής και Chief Technical Officer της StreetΗub (Trouva.com), Άλεξ Λοϊζου.
Το πρώτο cloud marketplace στην Κύπρο παρουσίασε η Cyta στο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου. H Cyta επέλεξε τη διοργάνωση για να λανσάρει το cloud marketplace το οποίο έχει στόχο να φιλοξενήσει κάτω από ένα χώρο όλες τις υπηρεσίες cloud κάθε επιχειρηματικού οργανισμού, σύμφωνα με την Νίκη Ιωάννου - Χανδριώτου, Head of New Service Development Business Market της Cyta.
Το cloud marketplace της Cyta, όπως ανέφερε αποτελεί ένα χώρο όπου κάθε εταιρεία μπορεί να ενημερωθεί, να αγοράσει και να διαχειριστεί τις υπηρεσίες cloud της online με ένα κλικ. Με τη νέα πρόταση της Cyta κάθε οργανισμός μπορεί να αγοράσει υπηρεσίες cloud από ένα σημείο απλά γρήγορα και να τις διαχειριστεί online. Στο χώρο αυτό, συμπλήρωσε, προσφέρονται λύσεις για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους νέες ή υφιστάμενες και να έχουν υπηρεσίες σε πραγματικό χρόνο.
Οργανωτής του Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου είναι η IMH, στρατηγικός συνεργάτης είναι η Cyta, υποστηρικτής η JCC Payment Systems και χορηγοί η Powersoft Computer Solutions και G.A.P. Vassilopoulos Group.