Alex Loizou: Η κυριαρχία του e-commerce

Online αγορές που συνεχώς αυξάνονται, συναλλαγές που γίνονται από πολλά και διαφορετικά κανάλια εμπορίου, καταναλωτές που είναι εξαιρετικά απαιτητικοί και αποζητούν ευκολία στην εμπειρία ψωνίσματος από όπου κι αν ψωνίζουν, απ' όπου κι αν βρίσκονται. Κάπως έτσι διαμορφώνεται το νέο και σύγχρονο περιβάλλον ψωνίσματος το οποίο οδηγείται διεθνώς πια από το ηλεκτρονικό εμπόριο όπως το ανέλυσε ο Alex Loizou στο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου της IMH. O ιδρυτής και Chief Technical Officer της StreetΗub που διατηρεί το δικτυακή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου www.trouva.com στο Ηνωμένο Βασίλειο αποτέλεσε κύριο ομιλητή στη διοργάνωση.

Ο 28χρονος νεαρός Κύπριος που βρέθηκε στη διεθνή λίστα του περιοδικού Forbes 30 under 30 στην κατηγορία καταναλωτική τεχνολογία, ανέλυσε στο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου τις διεθνείς τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε σχέση με όλα αυτά που ζητά σήμερα ο καταναλωτής. Κι αυτά σε ένα πλαίσιο όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο γνωρίζει όλο και μεγαλύτερη άνθηση. Όπως επεσήμανε, ειδικά στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, όπου εδρεύει και η εταιρεία του, το 90% των αγορών διενεργείται online αγοράζοντας από ηλεκτρονικά μέχρι και είδη μόδας. 

Το προφίλ του σημερινού καταναλωτή

Ο σημερινός καταναλωτής επιλέγει να ψωνίζει από πολλαπλά κανάλια (omnichannel) επιζητώντας την ίδια ευκολία και πληρότητα (fulfillment)στην εμπειρία στο offline ψώνισμα που έχει στο online περιβάλλον. Το πιο σημαντικό είναι να μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτά που θέλει και να μπορεί να τα δει ή να τα ψωνίσει από όπου κι αν είναι οποτεδήποτε. 

Ζωτικής σημασίας στην όλη διαδικασία είναι η τάση των καταναλωτών να χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τα κινητά τους τηλέφωνα ή τα tablet τους για να διενεργήσουν τις συναλλαγές τους. Μπορεί στην παρούσα φάση να μην τα χρησιμοποιούν, τόσο για συναλλαγές ωστόσο οδηγούμαστε στο να χρησιμοποιείται ως μέσο επιλογής για συναλλαγές, καθώς η πληρωμή μέσω κινητών συσκευών γίνεται όλο και πιο συχνή μέσω ειδικών εφαρμογών. 
Αυτή η τάση καθορίζει και το μέλλον του λιανικού εμπορίου του μέλλοντος, όπως ανέφερε ο Alex.  Το λιανικό εμπόριο του μέλλοντος (Retail 3.0) θα είναι πολυκαναλικό: Η σύνδεση μεταξύ online και offline εμπορίου θα είναι δεδομένη και οι συναλλαγές θα γίνονται κυρίως ηλεκτρονικά μέσω κινητών συσκευών χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το παραδοσιακό εμπόριο δεν θα υπάρχει, καθώς οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να επιζητούν να ψωνίζουν από παντού. 

Οργανωτής του Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου είναι η IMH, στρατηγικός συνεργάτης είναι η Cyta, υποστηρικτής η JCC Payment Systems και χορηγοί η Powersoft Computer Solutions και G.A.P. Vassilopoulos Group. 

Δειτε Επισης

Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της