Athos Angelides: Για 20 χρόνια πλάι στον επαγγελματία κομμωτή

Με ιστορία 20 χρόνων η Athos Angelides Enterprises δραστηριοποιείται στον χώρο των επαγγελματικών προϊόντων περιποίησης μαλλιών στην Κύπρο. Διαθέτει την αποκλειστική διανομή διάσημων διεθνών brands, μόνο σε κομμωτήρια, παρέχοντας ταυτόχρονα συμβουλευτικές υπηρεσίες στους κομμωτές προάγοντας το επάγγελμα πέραν από επιχείρησης και ως μορφής τέχνης και κουλτούρας.

Η Athos Angelides Enterprises ιδρύθηκε το 1995 από τον Άθω Αγγελίδη. Ο κ. Αγγελίδης είχε μια επιτυχημένη πορεία στο Ηνωμένο Βασίλειο ως κομμωτής, με τρία ιδιόκτητα κομμωτήρια. Το 2007 στο δυναμικό της εταιρίας εισήλθε ο Παναγιώτης Παναγιώτου ως μέτοχος και παράλληλα ως διευθυντής πωλήσεων.

Σύμφωνα με τον κ. Παναγιώτου, η ιδέα ήταν η δημιουργία μιας εταιρίας που θα στεκόταν στο πλευρό του κάθε επαγγελματία κομμωτή, με συμβουλευτικό χαρακτήρα αλλά και με πρωτοκλασάτες σειρές προϊόντων παγκόσμιας φήμης, αποκλειστικά για κομμωτήρια.

Πρώτο brand της εταιρίας ήταν η Paul Mitchell ακολουθώντας τη φιλοσοφία και το μότο «Οι κομμωτές βοηθούν κομμωτές» με προϊόντα «προσιτής πολυτέλειας». Από τότε, η γκάμα των brands μεγάλωσε περιλαμβάνοντας την Intercosmo και τις βαφές Voila, την αγγλική σειρά καλλυντικών ΝEWCID και την επαγγελματική σειρά προϊόντων μαλλιών Μoroccanoil και τα προϊόντα Niophlex.Την γκάμα προϊόντων της εταιρίας συμπληρώνουν αξεσουάρ και εργαλεία όπως το Power Styler, η Wet Brush και το πρωτοποριακό Split-Ender PRO.

Η Athos Angelides Enterprises με γνώμονα ένα παλιό κινέζικό ρητό «Η κρίση σημαίνει ευκαιρία» κινήθηκε μεθοδικά επενδύοντας σε άψυχο και έμψυχο υλικό καταγράφοντας ανοδική πορεία ακόμη και εν μέσω της οικονομικής κρίσης. Όπως ο κ. Παναγιώτου σημειώνει τα ισχυρά θεμέλια που είχαν θέσει τους έδωσαν την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν την κρίση και να μεγαλώσουν τη γκάμα των brands τους.

Δειτε Επισης

Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της
Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»