Ρούχα και ταξίδια επέλεξαν οι Κύπριοι τις γιορτές

Την τάση των Κυπρίων για online αγορές καταγράφει το i report. Την περίοδο των γιορτών οι καταναλωτές επέλεξαν τα ψώνια σε ρούχα, ξενοδοχεία και ταξίδια.

 

Το i report  κατέγραψε την online καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή για το τέταρτο τρίμηνο του 2015 με το Δεκέμβριο να καταγράφει την υψηλότερη αγοραστική κίνηση από τους υπόλοιπους μήνες του τριμήνου με 54.3%. Πολύ κοντά ήταν και ο Νοέμβριος με 52.1% ενώ ο Οκτώβριος κατέγραψε ποσοστά 46.8%.

Γενικότερα οι online αγορές αυξήθηκαν στο 35.2% με άνοδο 0.9% από το προηγούμενο τρίμηνο του 2015 και άνοδο 0.8% από την αντίστοιχη περίοδο του 2014.

Το i report κατέγραψε συνεχιζόμενη αύξηση στη χρήση του κινητού τηλεφώνου για online αγορές φτάνοντας  το 35.3% των συνολικών online αγορών του τέταρτου τριμήνου του 2015, ενώ επίσης συνεχιζόμενη αύξηση κατέγραψαν οι αγορές που έγιναν μέσω Tablet φτάνοντας το 28.3%. Το ποσοστό των αγορών που έγινε μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή μειώθηκε στο 70.6%. Επίσης, το 89%  των online αγορών έγιναν από το σπίτι και το 8% από το γραφείο.

Όσον αφορά τις κατηγορίες και τα είδη προϊόντων  που αγοράστηκαν online, το i report κατέγραψε:

-Πρώτη την κατηγορία Ειδών Ένδυσης με 53.5% με αύξηση 2.8% από το προηγούμενο τρίμηνο, με τα αθλητικά ρούχα να αυξάνονται στο 81.6% και τα ρούχα εργασίας να μειώνονται στο  35.4% 

-Δεύτερη την κατηγορία των Ξενοδοχείων με 43% και αύξηση 3.3%

-Τρίτη την κατηγορία των Αεροπορικών Εισιτηρίων με 35.3% και αύξηση 1.7%

-Τέταρτη την κατηγορία των Καλλυντικών με 33.7% και αύξηση 5.6%

Όσον αφορά τις ιστοσελίδες και τα online shops απ’ όπου έγιναν οι αγορές, το i report κατέγραψε πρώτο το Ebay με 60.4% και μικρή μείωση 0.8%, δεύτερη την Amazon με 26.5% και αύξηση 1.4%  και τρίτη τη Ryain Air με 21.7% και αύξηση 2.4%. 

Επίσης από τα υπόλοιπα online shops, το i report κατέγραψε ανάμεσα στα Top Ten μεταξύ άλλων – το Asos με 15.8% και το Airtickets  με 14.7%.

«Το I Report του τέταρτου τριμήνου του 2015 επιβεβαίωσε την τάση της αντίστοιχης περσινής περιόδου όπου οι αγορές των Χριστουγέννων ξεκινούν από το Νοέμβρη με τις κύριες προτιμήσεις των αγοραστών να επικεντρώνονται περισσότερο στα είδη ένδυσης, τα ταξίδια και τα ξενοδοχεία», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ImarComms Περικλής Έλληνας.  

Τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου του 2015 του συνδρομητικού εργαλείου μέτρησης και ανάλυσης online αγορών στην Κύπρο – the i report - ανακοίνωσαν η εταιρία ερευνών Evresis και η εταιρία υπηρεσιών διαδραστικού μάρκετινγκ ImarComms. 

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης