Carob Awards: Πηγή έμπνευσης ο «μαύρος χρυσός» του νησιού
08:27 - 04 Φεβρουαρίου 2016
Σύμφωνα με τον Λούκα Γρηγορά, Creative/ Managing Director της Partners Y&R, η οποία κέρδισε τον διαγωνισμό για τη δημιουργία του λογότυπου, το χαρούπι (carob) έχει διπλό συμβολισμό: από τη μία δηλώνει την ταύτισή του με την κυπριακή γη και από την άλλη συμβολίζει τον έπαινο, εξ ου και η επιλογή του χρυσού χρώματος στο λογότυπο.
Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ), Στέλιος Αναστασιάδης, δήλωσε: «Τέτοιου είδους θεσμοί πραγματοποιούνται σε πολλές χώρες του κόσμου με μεγάλο αριθμό συμμετοχών. Μεγαλύτερη επιτυχία των βραβείων αποτελεί η ώθηση που δίνουν στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας μέσω του υγιούς ανταγωνισμού».
Οι κύριες κατηγορίες των βραβεύσεων στο πρώτο στάδιο υλοποίησης των βραβείων είναι AD (Διαφήμιση σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, Τύπο και Υπαίθρια), Design, PR, Digital & Mobile και Integration (Ολοκληρωμένα προγράμματα επικοινωνίας που έχουν υλοποιηθεί σε διαφορετικά ΜΜΕ και κανάλια επικοινωνίας).
Τα Carob Αwards θα πραγματοποιηθούν το Φθινόπωρο του 2016 με διοργανωτή τον Σύνδεσμο Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ).