Μπορούν οι διαδικασίες πωλήσεων να γίνουν πιο εύκολες;

Οι διαδικασίες πωλήσεων έχουν αλλάξει ραγδαία λόγω της τεχνολογικής ανάπτυξης, η οποία επιτρέπει στους καταναλωτές να γνωρίζουν και να ζητούν περισσότερα. Και ενώ η τεχνολογία μπορεί να παρουσιάζεται ως ανασταλτικός παράγοντας για τις πωλήσεις, οι εταιρείες που κατορθώνουν να τη φέρουν με το μέρος τους αποκτούν άμεσα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Όταν πρόκειται για επιχειρησιακές εφαρμογές, η λέξη Cloud (υπολογιστικό σύννεφο) είναι συνώνυμη με την καινοτομία. Και αυτό λόγω των δυνατοτήτων που προσφέρει μέσα από γρήγορη υλοποίηση, μειωμένο αρχικό κόστος και ευκολία στην υιοθέτηση. Η χρήση ενός Customer Relationship Management (CRM) λογισμικού στο Cloud θα πρέπει να είναι μια απλή διαδικασία η οποία προσθέτει αξία στις δυνατότητες μιας ομάδας πωλήσεων με το να προσφέρει πλήρη φορητότητα, άρα ευελιξία. Οι πωλήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν οπουδήποτε, οποτεδήποτε, επιτρέποντας έτσι αύξηση της παραγωγικότητας  αλλά και προσήλωση των πωλητών στο κλείσιμο συμφωνιών αντί στη χρήση ξεπερασμένων συστημάτων.

Η αύξηση των εσόδων και η απόκτηση νέων πελατών είναι ο απώτερος στόχος των πωλήσεων. Ωστόσο, η επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη. Οι ομάδες πωλήσεων σήμερα δίνουν κύρια έμφαση στην βελτίωση της αποδοτικότητας των πωλήσεων, με την αλληλεπίδραση των πελατών με αυτό που τους νοιάζει περισσότερο. Σκοπός αυτού είναι η κατανόηση της εκάστοτε επιχείρησης ώστε να μπορεί η ομάδα να κλείσει πωλήσεις με βάση την αξία που θα προστεθεί και όχι με την αξία του προϊόντος/ υπηρεσίας. Με αυτό τον τρόπο οι εταιρείες μειώνουν τον κύκλο πωλήσεων με το να αποτρέπουν συμφωνίες να μένουν στάσιμες χωρίς απόφαση.
Το SAP Cloud for Customer συνδυάζει τρεις βασικούς άξονες: Sales, Service και Social Engagement. Όλα αυτά παρέχουν ένα Omni-channel για την ανάμειξη πελατών, καθώς και μια σταθερή εμπειρία στους χρήστες μέσα από κανάλια και συσκευές. Χάρη στην πλατφόρμα SAP HANA Cloud, το SAP Cloud for Customer παρέχει σε βάθος γνώση του πελάτη και διαπροσωπική αλληλεπίδραση με αυτόν, ένας παράγοντας που ξεχωρίζει τις εταιρείες που προσδοκούν να προσφέρουν παγκόσμιας κλάσης εξυπηρέτηση πελατών ενώ ταυτόχρονα να αυξάνουν τα έσοδα τους.
Accelerate with SAP Cloud: Espresso Morning 2016.

Η Supernova Consulting με περηφάνια διοργανώνει το Accelerate with SAP Cloud: Espresso Morning 2016  για να δώσει στους παρευρισκόμενους μια εμπειρία από τον κόσμο του Cloud και να δείξει πως το Cloud μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να προσαρμοστούν σε ένα ψηφιακά μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Κατά την διάρκεια των παρουσιάσεων θα αναλυθούν λύσεις SAP Cloud. Στο τέλος οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να δουν τις λύσεις αυτές σε δράση στις συσκευές που θα είναι διαθέσιμες.

Το Accelerate with SAP Cloud: Espresso Morning 2016 θα γίνει στις πιο κάτω τοποθεσίες και ημερομηνίες:
9 Μαρτίου 2016 – Amathus Hotel Limassol
10 Μαρτίου 2016- Hilton Hotel Nicosia
Είσοδος δωρεάν, απαραίτητη η εγγραφή.
Επισκεφθείτε τη σελίδα μας για περισσότερες πληροφορίες:
www.supernova-consulting.com/sap-in-the-cloud-espresso-morning-2016/  

Σχετικά με τη Supernova Consulting Ltd
Η Supernova Consulting είναι ηγετική εταιρεία στον χώρο της συμβουλευτικής, τεχνολογίας και ανάθεσης υπηρεσιών.
Ως χρυσός εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της SAP, η Supernova Consulting ειδικεύεται στις λύσεις SAP που συμπεριλαμβάνουν: SAP® Business All-in-One, SAP® Analytics, SAP® Business One, SAP® Cloud Solutions, SAP® SuccessFactors HCM Suite, SAP® Cloud for Customer, SAP® HANA, SAP®  Mobile Platform. Με περισσότερες από 150 υλοποιήσεις SAP σε περισσότερες από 25 χώρες, είναι πιθανότατα ο μεγαλύτερος συνεργάτης SAP στην Κύπρο και την Ελλάδα.

Με απαράμιλλη εμπειρία και τεχνογνωσία, σε συνδυασμό με τις κορυφαίες τεχνολογίες που προσφέρει, μαζί με τους πελάτες της, η Supernova Consulting δημιουργεί και εφαρμόζει επιχειρησιακές και τεχνολογικές λύσεις κατάλληλες για τις ανάγκες τους, που μπορούν να τους οδηγήσουν στα αποτελέσματα που επιζητούν. Μέσα από τη δεκαετή και πλέον εμπειρία της, η Supernova Consulting έχει αναπτύξει τον οργανισμό για να βοηθά τους πελάτες της να επιταχύνουν την επιχειρησιακή τους απόδοση και να πετύχουν τους πιο σημαντικούς τους στόχους.
 

 

 

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης