Oι πέντε πυλώνες υπηρεσιών της SAP
08:10 - 23 Φεβρουαρίου 2016
Oι επιχειρήσεις στην Κύπρο έχουν εισέλθει πλέον στη νέα τεχνολογική εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού. Ο Solution Advisor της SAP Πέτρος Παπακώστας αναλύει στην κάμερα του InBusinessNews τους πέντε πυλώνες υπηρεσιών της εταιρείας.
Στόχος της SAP είναι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν στις τεχνολογικές εξελίξεις ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, να αυξήσουν την αποδοτικότητά τους και να μειώσουν το συνολικό κόστος διαχείρισης εξοπλισμού που χρησιμοποιούν για τις υπηρεσίες ΙΤ. Όπως ανέφερε, οι πέντε πυλώνες αφορούν:
1) Internet of Things
2) Business Networks
3) Human Capital Management
4) Customer Engagement and Commerce
5) Καινούργια τεχνολογική πλατφόρμα SAP HΑΝΑ
Ο κ. Παπακώστας σημειώνει ότι η σουίτα S/4HANA, ανεπτυγμένη εξ ολοκλήρου στην πλατφόρμα SAP HANA, αποτελεί το κέντρο ελέγχου των παραπάνω υπηρεσιών. Η νέα σουίτα εφαρμογών 4ης γενιάς δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να είναι καινοτόμες παρέχοντας εκθετική βελτίωση στους χρόνους επεξεργασίας των δεδομένων και μεγαλύτερη ευχρηστία με ενιαίο περιβάλλον εργασίας προσαρμοσμένο σε όλες τις συσκευές (tablet, mobile device, desktop). Τα ενισχυμένα χαρακτηριστικά του προσδίδουν άμεση διαθεσιμότητα, ανάκτηση, ασφάλεια και διαχείριση δεδομένων τόσο on-premise όσο και στο cloud.