Ενθαρρυντικές οι προοπτικές του τομέα των τηλεπικοινωνιών
15:51 - 12 Φεβρουαρίου 2016
Τις τάσεις και εξελίξεις του τομέα των τηλεπικοινωνιών καθώς και τις αλλαγές στον τρόπο χρηματοδότησης των εταιριών του τομέα συζήτησαν διακεκριμένοι ομιλητές από το εξωτερικό καθώς και εκπρόσωποι διαφόρων κρατικών φορέων στο Telecommunications Conference που διοργάνωσε η PwC Κύπρου, την Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία, στη Λευκωσία.
Την αισιοδοξία ότι μετά τις πρόσφατες πρωτοβουλίες των τηλεπικοινωνιακών παρόχων, σύντομα το διαδίκτυο θα παρέχεται σε υψηλότερες ταχύτητες με χαμηλότερες τιμές εξέφρασε ο Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, Μάριος Δημητριάδης, στον δικό του χαιρετισμό.
«Ήδη προσφέρεται το δίκτυο τέταρτης γενιάς (4G) από τους παρόχους, ενώ εντός της χρονιάς θα επικεντρωθούμε στο νέο φάσμα ραδιοσυχνοτήτων», ανέφερε ο κ. Δημητρίαδης. Εξάλλου, τόνισε την ανάγκη ενθάρρυνσης της αγοράς για επέκταση δικτύων οπτικών ινών το συντομότερο δυνατό, με ταυτόχρονη προώθηση της ψηφιακής επιχειρηματικότητας και των ψηφιακών δεξιοτήτων.
Παράλληλα υπενθύμισε ότι στόχος είναι μέχρι το 2017 να προσφέρονται ταχύτητες 30Mbps σε όλη τη Δημοκρατία, σημειώνοντας ότι το Υπουργείο βρίσκεται στη διαδικασία υλοποίησης ενός φιλόδοξου έργου στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου σχεδίου για την ψηφιακή στρατηγική της Κύπρου.
Για ριζικές αλλαγές, οι οποίες μπορούν να προκύψουν μέσω των τεχνολογιών, έκανε λόγο ο Λιάκος Μ. Θεοδώρου, Επικεφαλής Ελεγκτικών και Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στην PwC Κύπρου, σημειώνοντας ότι οι αναπτυξιακές προοπτικές του τομέα είναι ενθαρρυντικές. Ταυτόχρονα, επισήμανε ότι είναι επιτακτική ανάγκη για ψηφιοποίηση του δημόσιου τομέα, σημειώνοντας ότι είναι ώρα για καταρτισμό ξεκάθαρου πλάνου με νευραλγικές δράσεις.
Από την πλευρά του ο Επίτροπος Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Γιώργος Μιχαηλίδης, δήλωσε πως: «Στόχος είναι να συνεχιστεί και να εντατικοποιηθεί η προσπάθεια εναρμόνισης με τους διεθνείς κανόνες περιαγωγής».
Σύμφωνα με τον Τhomas Tandetzki, Global Communications Sector Leader της PwC, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές, οι εταιρείες του κλάδου θα πρέπει να προχωρήσουν σε πιο δραστικές τομές για την απλοποίηση, τη ψηφιοποίηση και την ενοποίηση των λειτουργιών τους, θέτοντας τον καταναλωτή στο επίκεντρο της στρατηγικής τους.