Powered by

Η Porsche οδηγεί στην παραγωγή το Mission E

Το Διοικητικό συμβούλιο της Porsche έδωσε το πράσινο φως για να οδηγηθεί το καινοτόμο Mission E στην παραγωγή. "Η πειραματική έκδοση -που παρουσίασε στην τελευταία έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης– αφορούσε ένα πλήρως ηλεκτρικό πολυτελές σπορ σεντάν που θα έχει σαν στόχο να προσφέρει υψηλά επίπεδα οδηγικής απόλαυσης σε συνδυασμό με πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση" αναφέρει ο γερμανικός όμιλος αυτοκινήτων.

Παράλληλα, τονίζεται: "Το τετράθυρο και αποκλειστικά 4θέσιο αυτοκίνητο θα ενσωματώνει τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας εξελιγμένη στην αγωνιστική 919 Hybrid που κέρδισε πέρσι στις 24 ώρες του LeMans. Επίσης, η εμπειρία στην κατασκευή σασί χαμηλού βάρους και υψηλής ακαμψίας χρησιμοποιήθηκε και στην 918 Spyder".

Το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα σε κάθε άξονα. Η συνδυασμένη ισχύς υπολογίζεται να αγγίζει τους 600 ίππους, ώστε η Porsche Mission E να φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε λιγότερα από 3,5 δευτερόλεπτα. Ο στόχος για την αυτονομία είναι να ξεπερνά τα 500 km.

"Το Mission E concept είναι χτισμένο επίσης σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, με αλουμινένιο πάτωμα και τμήματα από ατσάλι υψηλής αντοχής και συνθετικά υλικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα. Η χρήση μιας εντελώς νέας πλατφόρμας δείχνει ότι αποκλείονται τα υβριδικά συστήματα κίνησης με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ζυγίζει δύο τόνους και έχει υγρόψυκτη μπαταρία τοποθετημένη στο πάτωμα, κάτι που σύμφωνα με την Porsche δίνει στο αυτοκίνητο κέντρο βάρους χαμηλό όσο αυτό της 918" σημειώνεται μεταξύ άλλων.

Παράλληλα, η Porsche αναφέρει ότι: "Το Mission E διαθέτει έναν επαναστατικό φορτιστή 800 volt ο οποίος μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες ιόντων λιθίου στο 80%, ενέργεια αρκετή για αυτονομία 400 km, σε 15 λεπτά. Θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η απόφαση να παραχθεί το Mission E θα δημιουργήσει 1.000 νέες θέσεις εργασίας στα κεντρικά της εταιρείας στην Στουτγάρδη ενώ θα χρειαστεί επίσης μια επένδυση €700 εκατομμυρίων στο κεντρικό εργοστάσιο, στο οποίο θα δημιουργηθεί μια νέα γραμμή συναρμολόγησης και βαφής. Το τμήμα παραγωγής κινητήρων θα μεγαλώσει, ώστε οι ηλεκτροκινητήρες να παράγονται δίπλα σε αυτούς εσωτερικής καύσης ενώ ο τομέας αμαξωμάτων θα διευρυνθεί. Νέα χρηματοδότηση θα λάβει επίσης το τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης στο Weissach".

Δειτε Επισης

Goldman Sachs: Τι προτείνει στους επενδυτές για το 2025
Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων
Bitcoin: Tι σημαίνει για την τιμή του η πιθανή δημιουργία εθνικού αποθέματος στις ΗΠΑ
ΗΠΑ: Η επιλογή του Μπέσεντ για το Υπουργείο Οικονομικών δίνει «ανάσα» στις παγκόσμιες αγορές
Banco BPM: Εξετάζει την εξαγορά της από την UniCredit-Στα $11 δις η προσφορά
Τι είναι και γιατί ενδέχεται να αλλάξει το «φρένο χρέους» της Γερμανίας
Bitcoin: Τριήμερη πτώση 6%-Φρέναρε στα $94.000
Fed: Οι προειδοποιήσεις για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο-Τι δείχνει η εξαμηνιαία έκθεση
Ο τρόμος του Τραμπ πάνω από την Ευρώπη-Τι φοβάται τώρα η ΕΚΤ
Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών