powered by

Το μάρκετινγκ στη νέα ψηφιακή εποχή

Το 13ο Digital Marketing Forum με θέμα “How to thrive in a Digital Advertising World” είχε ως στόχο να βοηθήσει τα εκάστοτε Τμήματα Μάρκετινγκ να εξοπλιστούν κατάλληλα, για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του σήμερα. Στο μικροσκόπιο μπήκε η σωστή ανάλυση των τελευταίων τάσεων της αγοράς. 

Αναδείχθηκαν οι τεχνικές που οδηγούν στη διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής Μάρκετινγκ η οποία, με τη σειρά της, σύνδεσε μια πετυχημένη ψηφιακή διαφήμιση, η οποία αποτελεί μάλιστα και την πλέον εύστοχη μορφή διαφήμισης. 

Καταξιωμένες προσωπικότητες της διεθνούς κι εγχώριας επιχειρηματικής σκηνής και πασίγνωστοι ομιλητές από το εξωτερικό και την Κύπρο συμμετείχαν και μοιράστηκαν την εμπειρία και τις γνώσεις τους. Απώτερος στόχος, η ενίσχυση και σωστή καθοδήγηση της κυπριακής αγοράς, ώστε να κατορθώσει να διευρύνει την παρουσία της στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ. 

Το Φόρουμ παρακολούθησαν διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ Επιχειρήσεων όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα: Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing, Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Σύμβουλοι Marketing,Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Σύμβουλοι, Γενικοί Διευθυντές και Digital Marketing Specialists.

Οργάνωση: ΙΜΗ
Στρατηγικός συνεργάτης: CytaMobile Vodafone
Χορηγοί: Cablenet, Hellenic Technical Enterprises Ltd, Carlsberg,  Microsoft Innovation Center 
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, InBusinessNews.com και Reporter Online
Υποστηρικτής: ImarComms
Υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου.

Δειτε Επισης

Εξήρε το έργο που παράγει το CIM ο Νίκος Χριστοδουλίδης-«Ραγδαία η ανάπτυξη της ανώτατης εκπαίδευσης»
Bolt: Λανσάρει την υπηρεσία Bolt Send για παράδοση δεμάτων αυθημερόν στη Λευκωσία
Συνάντηση με επίκεντρο την ενίσχυση της συνεργασίας των δύο θεσμών-Τα είπαν ΣΕΛΚ και Γενικός Ελεγκτής
Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου και George of London ένωσαν δυνάμεις για το Movember
Σχέδιο στήριξης εφημερίδων και πρακτορείων διανομής Τύπου από το ΥΠΟΙΚ-Οι δικαιούχοι και οι προϋποθέσεις
SOFTONE: Χρυσός χορηγός στην ετήσια εκδήλωση του Cyprus Payroll Management Association
Χαιρετίζει τη συνεργασία ΤΕΠΑΚ και ΚΣΕΕΚ το ΚΕΒΕ-Στρατηγικό βήμα ανάπτυξης
ΟΠΑΠ Κύπρου: Σχεδόν 70 εκατ. για επενδύσεις και έργα προς όφελος των Κυπρίων πολιτών-Η δέσμευση της εταρείας
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα κυπριακά Πανεπιστήμια από Ελλαδίτες-Ξεπέρασε τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Η Ελληνική Τράπεζα στήριξε και φέτος τον θεσμό Movember Cyprus