Το μάρκετινγκ στη νέα ψηφιακή εποχή
07:31 - 07 Δεκεμβρίου 2016
Το 13ο Digital Marketing Forum με θέμα “How to thrive in a Digital Advertising World” είχε ως στόχο να βοηθήσει τα εκάστοτε Τμήματα Μάρκετινγκ να εξοπλιστούν κατάλληλα, για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του σήμερα. Στο μικροσκόπιο μπήκε η σωστή ανάλυση των τελευταίων τάσεων της αγοράς.
Αναδείχθηκαν οι τεχνικές που οδηγούν στη διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής Μάρκετινγκ η οποία, με τη σειρά της, σύνδεσε μια πετυχημένη ψηφιακή διαφήμιση, η οποία αποτελεί μάλιστα και την πλέον εύστοχη μορφή διαφήμισης.
Καταξιωμένες προσωπικότητες της διεθνούς κι εγχώριας επιχειρηματικής σκηνής και πασίγνωστοι ομιλητές από το εξωτερικό και την Κύπρο συμμετείχαν και μοιράστηκαν την εμπειρία και τις γνώσεις τους. Απώτερος στόχος, η ενίσχυση και σωστή καθοδήγηση της κυπριακής αγοράς, ώστε να κατορθώσει να διευρύνει την παρουσία της στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ.
Το Φόρουμ παρακολούθησαν διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ Επιχειρήσεων όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα: Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing, Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Σύμβουλοι Marketing,Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Σύμβουλοι, Γενικοί Διευθυντές και Digital Marketing Specialists.
Οργάνωση: ΙΜΗ
Στρατηγικός συνεργάτης: CytaMobile Vodafone
Χορηγοί: Cablenet, Hellenic Technical Enterprises Ltd, Carlsberg, Microsoft Innovation Center
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, InBusinessNews.com και Reporter Online
Υποστηρικτής: ImarComms
Υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου.