Το μάρκετινγκ στη νέα ψηφιακή εποχή

Το 13ο Digital Marketing Forum με θέμα “How to thrive in a Digital Advertising World” είχε ως στόχο να βοηθήσει τα εκάστοτε Τμήματα Μάρκετινγκ να εξοπλιστούν κατάλληλα, για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του σήμερα. Στο μικροσκόπιο μπήκε η σωστή ανάλυση των τελευταίων τάσεων της αγοράς. 

Αναδείχθηκαν οι τεχνικές που οδηγούν στη διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής Μάρκετινγκ η οποία, με τη σειρά της, σύνδεσε μια πετυχημένη ψηφιακή διαφήμιση, η οποία αποτελεί μάλιστα και την πλέον εύστοχη μορφή διαφήμισης. 

Καταξιωμένες προσωπικότητες της διεθνούς κι εγχώριας επιχειρηματικής σκηνής και πασίγνωστοι ομιλητές από το εξωτερικό και την Κύπρο συμμετείχαν και μοιράστηκαν την εμπειρία και τις γνώσεις τους. Απώτερος στόχος, η ενίσχυση και σωστή καθοδήγηση της κυπριακής αγοράς, ώστε να κατορθώσει να διευρύνει την παρουσία της στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ. 

Το Φόρουμ παρακολούθησαν διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ Επιχειρήσεων όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα: Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing, Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Σύμβουλοι Marketing,Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Σύμβουλοι, Γενικοί Διευθυντές και Digital Marketing Specialists.

Οργάνωση: ΙΜΗ
Στρατηγικός συνεργάτης: CytaMobile Vodafone
Χορηγοί: Cablenet, Hellenic Technical Enterprises Ltd, Carlsberg,  Microsoft Innovation Center 
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, InBusinessNews.com και Reporter Online
Υποστηρικτής: ImarComms
Υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου.

Δειτε Επισης

Όταν ο ρόλος συναντά την προσωπικότητα
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Ουσιαστικό βήμα για την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν-Ανοίγει ο δρόμος για λειτουργία του εθνικού VIS
Taste Cyprus 2025 by Mare Resorts: Η γευστική εμπειρία του καλοκαιριού συνεχίζεται-Δείτε πού και πότε
Άλλη μια πρώην υπεραγορά Παπαντωνίου έγινε Σκλαβενίτης...Με αμείωτη ένταση το πλάνο πλήρους ενσωμάτωσης
ΟΕΒ: Δυσανάλογο μέτρο με απρόβλεπτες συνέπειες για την αλυσίδα εφοδιασμού η απεργία μεταφορέων Α’
Εξαγόρασε Hadjipieris Dairy και έρχεται στην Κύπρο η ΟΜΗΡΟΣ-Συνολικές επενδύσεις 30 εκατ. την επόμενη πενταετία
Εναρκτήρια εκδήλωση του Ερευνητικού Κέντρου Μνημοσύνη από την έδρα UNESCO του ΤΕΠΑΚ
Όλες οι λεπτομέρειες του νομοσχεδίου για τον έλεγχο των άμεσων ξένων επενδύσεων-«Σταθερό θεσμικό περιβάλλον»
Με πυξίδα τη βιωσιμότητα το ΙΝΓΚ πρωτοπορεί για τρίτη χρονιά-Διάκριση στα Παγκύπρια Περιβαλλοντικά Βραβεία