powered by

Ένας στους πέντε αγοράζει online

Στο 22,1% ανήλθε το ποσοστό των ατόμων που πραγματοποίησαν αγορές μέσω διαδικτύου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2016, σε σύγκριση με 18,7% την αντίστοιχη περίοδο του 2015, σύμφωνα με την Στατιστική Υπηρεσία. Στο 74,4% ανήλθε η πρόσβαση στο διαδίκτυο από τα νοικοκυριά κατά το 2016.

Τα κυριότερα προϊόντα ή υπηρεσίες που αγοράστηκαν/παραγγέλθηκαν αφορούσαν τα εξής: είδη ένδυσης και αθλητικά είδη (52,6%), διευθετήσεις για ταξίδια όπως εισιτήρια και ενοικίαση αυτοκινήτου (49,8%) και διαμονή για διακοπές (40,9%).

Όπως αναφέρει η Στατιστική Υπηρεσία, το 79,4% των ατόμων που παράγγειλαν/αγόρασαν προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω διαδικτύου δεν αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα στην όλη διαδικασία. Οι περισσότερες αγορές έγιναν για προϊόντα/υπηρεσίες αξίας μεταξύ 100 – 500 ευρώ.

Πρόσβαση στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών
Εξάλλου, μικρή αύξηση παρουσιάζει το ποσοστό των νοικοκυριών που διαθέτουν υπολογιστή με οθόνη αφής (tablet) φθάνοντας το 40,3% το 2016 σε σχέση με 39,2% το 2015. Αντίθετα, μείωση παρουσιάζεται στο ποσοστό των νοικοκυριών που διαθέτει υπολογιστή γραφείου, από 22,5% το 2015 σε 20,5% το 2016.

Σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία, το 93,7% των νοικοκυριών με εξαρτώμενα παιδιά διαθέτει ηλεκτρονικό υπολογιστή ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των νοικοκυριών χωρίς εξαρτώμενα παιδιά ανέρχεται στο 63,0%.

Κατά το 2016 συνεχίστηκε η αύξηση της πρόσβασης στο διαδίκτυο από τα νοικοκυριά όπου έφτασε το 74,4% σε σχέση με 71,2% το 2015.

Οι κυριότεροι λόγοι της μη πρόσβασης στο διαδίκτυο των νοικοκυριών, σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία, αφορούν τη μη ανάγκη χρήσης διαδικτύου και την έλλειψη δεξιοτήτων/ικανοτήτων με ποσοστά 60,0% και 56,3% αντίστοιχα στο σύνολο των νοικοκυριών που δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Χρήση Διαδικτύου
Επιπλέον, το 75,9% των ατόμων ηλικίας 16 -74 χρονών χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2016 ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το 2015 ήταν 71,7%.

Το 74,1% είναι συχνοί χρήστες του διαδικτύου αφού το χρησιμοποιούν τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Σχεδόν όλα τα άτομα ηλικίας 16 – 24 (99,0%) χρησιμοποιούν το διαδίκτυο μία φορά την εβδομάδα. Το ποσοστό αυτό μειώνεται σημαντικά με την αύξηση της ηλικίας, το οποίο όμως στα άτομα ηλικίας 65 – 74 που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο έχει αυξηθεί σε 26,4% το 2016 σε σχέση με 23,0% το 2015.

Όπως αναφέρει η Στατιστική Υπηρεσία, οι άντρες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πιο συχνά από τις γυναίκες με ποσοστό 75,7% και 72,5% αντίστοιχα. Τα άτομα με υψηλό επίπεδο μόρφωσης χρησιμοποιούν το διαδίκτυο συχνότερα (93,7%) από τα άτομα με χαμηλό επίπεδο μόρφωσης (43,4%).

Οι πιο δημοφιλείς δραστηριότητες στο Διαδίκτυο είναι οι ακόλουθες: η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες (81,1%), η συμμετοχή σε κοινωνικά δίκτυα (79,0%), η παρακολούθηση βίντεο από υπηρεσίες κοινής χρήσης (78,8%), η ανάγνωση online ειδήσεων/εφημερίδων/περιοδικών (73,2%) και το τηλεφώνημα μέσω διαδικτύου (71,8% ).

Στο σύνολο των ατόμων με πρόσβαση στο διαδίκτυο, το 88,3% χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο για πρόσβαση από το σπίτι τους, το 68,9% χρησιμοποιούν το φορητό υπολογιστή και το 36,9% τον υπολογιστή με οθόνη αφής.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Alphakat: Εργοστάσιο πυρόλυσης πλαστικών στην Κόσιη-Η εναλλακτική και ορθολογική διαχείριση αποβλήτων
Ξεκίνησε ο Σύνδεσμος Κυπρίων Επαγγελματιών Ελλάδας-«Εφαλτήριο για από κοινού ανάπτυξη»
Η Κύπρος φιλοξένησε την ετήσια τελετή «Collectives» του Conservation Collective
Ενισχύουν τη συνεργασία τους ΚΣΕΕΚ και AIAD-Πού αποσκοπεί το MoU που υπέγραψαν
Το RMHC Κύπρου τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας με το μεγαλύτερο Family Fun Day
Πρώτο επιστημονικό συνέδριο για τον αυτισμό στο ΤΕΠΑΚ
Στον αστερισμό των 17ων IN Business Awards...Την ερχόμενη Τετάρτη η τελετή απονομής των βραβείων
Υποτροφία «Εύη Παπαδοπούλου»: Η ΚΕΑΝ επενδύει για άλλη μια χρονιά στην εκπαίδευση των νέων
Γεγονός το PadelPro Corporate Padel Tournament by IN Business-Πώς να δηλώσετε συμμετοχή
Επιστρέφει δυναμικά το 2ο ετήσιο Cyprus Forum London