Χαλάρωση της διαφημιστικής δαπάνης διεθνώς το 2017
10:12 - 06 Δεκεμβρίου 2016
Η οικονομική και πολιτική αβεβαιότητα που έχει χαρακτηρίσει το 2016, θα συνδράμει σε μια επιβράδυνση στα κεφάλαια που θα δαπανηθούν σε διαφήμιση τον επόμενο χρόνο παγκοσμίως, στο χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης που έχει καταγραφεί από την ύφεση του 2008-2009.
Οι καθαρές πωλήσεις των ιδιοκτητών μέσων ενημέρωσης παγκοσμίως προβλέπεται να αναπτυχθούν κατά 3,6% το 2017, έναντι 5,7% που αναμένεται για το 2016, σύμφωνα με έκθεση της MAGNA, του ερευνητικού βραχίονα της IPG Mediabrands.
Το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε από εταιρείες παγκοσμίως το 2016 ήταν 493 δισ. δολάρια, επισημαίνει η έρευνα σύμφωνα με το CNBC.
Η δυτική Ευρώπη θα εμφανίσει σημαντική πτώση στην ανάπτυξη το 2017, σε 2,4%, λόγω της αβεβαιότητας από το Brexit και τις εκλογές σε Γαλλία και Γερμανία. Η κεντρική και ανατολική Ευρώπη, και οι δύο περιοχές θα δουν ανάπτυξη περίπου 5,6%, δηλαδή με ρυθμό παρόμοιο με του 2016.
Αν και το 2016 ήταν μια πιο επιτυχημένη από το συνηθισμένο χρονιά στη Βόρεια Αμερική, χάρη στους Ολυμπιακούς Αγώνες και τις προεδρικές εκλογές, στη διάρκεια του 2017 ο ρυθμός ανάπτυξης θα επιβραδυνθεί στο 1,8%. Πρόκειται για την πιο σημαντική επιβράδυνση στην αγορά.
Η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού αναμένεται να εμφανίσει ρυθμό ανάπτυξης 5,4%, το οποίο συνάδει με το φετινό ρυθμό.
Ο γρηγορότερος ρυθμός ανάπτυξης προβλέπεται για τη Λατινική Αμερική, στο 6,2%, λόγω της γενικής ανάκαμψης στην οικονομία.
ΠΗΓΗ: euro2day.gr