Στο μικροσκόπιο η καταναλωτική συμπεριφορά των millennials
09:28 - 28 Δεκεμβρίου 2016
Ποια είναι η καταναλωτική γενιά των millennials και τι προσδοκίες έχει από ένα brand; Σε ποια γλώσσα επιθυμεί να της μιλήσει μια μάρκα και τι είδους σχέση θέλει να χτίσει με τα προϊόντα τριγύρω της; Ποια τα do & don’ts, want & won’ts, παραδείγματα προς μίμηση και αποφυγήν; Για πρώτη φορά στην Κύπρο διεξάγεται έρευνα με αφετηρία 3 σημαντικές, χαρακτηριστικές καταναλωτικές κατηγορίες: Το Λιανικό Εμπόριο, ο Τραπεζικός Τομέας και ο τομέας των Τηλεπικοινωνιών μπαίνουν στο μικροσκόπιο και εξετάζονται οι υπηρεσίες/προϊόντα που προσφέρουν, αλλά και ο τρόπος επικοινωνίας/προσέγγισης των millenials. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων θα αναδείξει σημαντικότατες πτυχές, που αφορούν στο Νεανικό Μάρκετινγκ και μπορούν κάλλιστα να εφαρμοστούν σε κάθε εμπορικό κλάδο, και θα απαντήσει στο καίριο ερώτημα: «Τι είναι αυτό που θέλουν, τελικά, οι millennials;»
Οι πυλώνες της έρευνας
Τραπεζικός Τομέας – Πόσο… σέξι είναι η τράπεζα, σαν κατηγορία, και τα τραπεζικά της προϊόντα; Τι στρατηγική πρέπει να ακολουθήσουν τα τραπεζικά ιδρύματα, ώστε να χτίσουν και να διατηρήσουν την επαφή τους με τις νεότερες γενιές; Η επιχειρησιακή νοοτροπία των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, το επιχειρηματικό τραπεζικό μοντέλο, η επικοινωνιακή οδός που ακολουθεί η τράπεζα για τους πελάτες της αλλά και ο τρόπος με τον οποίο χτίζει τη σύνδεσή της με το κοινό, παραμένουν εν πολλοίς απαρχαιωμένα και αναποτελεσματικά…
Τηλεπικοινωνίες – Το δικαίωμά μου για δωρεάν Επικοινωνία! Ποιες οι απόψεις των millennials για τις Τηλεπικοινωνίες και τις εταιρείες-παρόχους. Ο ζωτικός ρόλος των εταιρειών Τηλεπικοινωνιών που προσφέρουν την επικοινωνία μέσα από υποδομές, τεχνολογίες, υπηρεσίες, έχει συρρικνωθεί τόσο πολύ στη συνείδηση των χρηστών τους, ώστε το μόνο που μετρά είναι η -ως δια μαγείας- πρόσβαση σε δωρεάν Ίντερνετ!
Λιανικό Εμπόριο – Χτίζοντας εκ νέου το brand σας με στόχο τις νεότερες γενιές. Συσχετίζοντας σωστά το προφίλ της μάρκας σας σε έναν κόσμο με πληθώρα προϊόντων κι υπηρεσιών, στον οποίο τα brands «κακομαθαίνουν» τον καταναλωτή. Όταν, στα προηγούμενα χρόνια, οι πότες είχαν να διαλέξουν ανάμεσα σε 5 -το πολύ- μάρκες μπύρας, σήμερα, η γενιά των millennials έχει να επιλέξει από 100 διαφορετικές μπύρες. Υπάρχει ακόμη το περιθώριο για brand loyalty;
Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν στην εκδήλωση που οργανώνει ο Cy.M.Y.S. με στρατηγικό συνεργάτη την Cyta την Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017 στις 17:30 στο Αμφιθέατρο Κεντρικών Γραφείων της Cyta (Λευκωσία) με θέμα: «Οδηγός Επιβίωσης για marketers προς αντιμετώπιση των millennials».
Η εκδήλωση απευθύνεται σε στελέχη Marketing, Διαφήμισης και Επικοινωνίας που χειρίζονται youth brands ή μάρκες/υπηρεσίες οι οποίες στοχεύουν στους νέους (18-35 χρόνων). Πιο συγκεκριμένα, η παρουσίαση αφορά: διευθυντές Marketing, brand managers, στελέχη Δημοσίων Σχέσεων και Διαφημιστικών Γραφείων, Digital Agencies και εταιρίες Mobile Marketing.
Η έρευνα διεξήχθη εκ μέρους του Cy.M.Y.S από τις εταιρείες IMR και Alternative Research Solutions.
Η είσοδος είναι ελεύθερη, αλλά λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων, είναι απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής
Για το πρόγραμμα της εκδήλωσης κάντε κλικ εδώ
Οργανωτής: Cy.M.Y.S., Στρατηγικός Συνεργάτης Cy.M.Y.S.: Cytamobile-Vodafone. Χορηγοί Cy.M.Y.S.: Ελληνική Τράπεζα και Φώτος Φωτιάδης Διανομείς. Χορηγοί Έρευνας: IMR/University of Nicosia. Υποστηρικτής Cy.M.Y.S.: Διαφημιστική εταιρεία Γνώμη. Συντονισμός: IMH.
Για περισσότερες πληροφορίες ΙΜΗ: τηλ.: 22505555, email: events@imhbusiness.com, online registration: www.imhbusiness.com