Powered by

Μάρτιο ανοίγουν φτερά Κυπριακές Αερογραμμές και Orion Airways

Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι διαδικασίες αξιολόγησης για την αδειοδότηση των δύο νέων αεροπορικών εταιρειών, Κυπριακές Αερογραμμές (Charlie Airlines) και Orion Airways.

Η πρόσφατη κάθοδος στην Κύπρο των Αυστριακών εμπειρογνώμων που ανέλαβαν την αξιολόγηση των δύο εταιρειών, εκ μέρους της Πολιτικής Αεροπορίας, δρομολόγησε περαιτέρω τις εξελίξεις, γεγονός που ανοίγει το δρόμο για την έκδοση της τελικής άδειας εκμετάλλευσης τον ερχόμενο Μαρτίο. Οι εμπειρογνώμονες έκαναν τους απαραίτητους ελέγχους και άναψαν το πράσινο φως για να προχωρήσει η διαδικασία. Σημειώνεται πως ήδη καταγράφηκαν καθυστερήσεις, με δεδομένο το γεγονός ότι και οι δύο εταιρείες είχαν θέσει ως χρονοδιάγραμμα για την αδειοδότηση τους το τέλος Δεκεμβρίου, 2016. 

Όπως ανέφερε στο InBusinessNews ο Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου Μεταφορών, Αλέκος Μιχαηλίδης, βάσει των σημερινών δεδομένων, οι νέες Κυπριακές Αερογραμμές αναμένεται να λάβουν το πιστοποιητικό αεροπλοϊμότητας στις αρχές του ερχόμενου Φαβρουαρίου, ενώ η τελική άδεια εκμετάλλευσης για την εταιρεία υπολογίζεται να εκδοθεί γύρω στα τέλη Μαρτίου. Λίγο νωρίτερα, περί τα μέσα Μαρτίου αναμένεται εξάλλου η τελική άδεια εκμετάλλευσης της Orion. Μετά τη έκδοση των αδειών εκμετάλλευσης, οι δύο εταιρείες θα μπορούν να «ανοίξουν» φτερά στους αιθέρες, πραγματοποιώντας τα πρώτα τους δρομολόγια. 

Σημειώνεται ότι οι Κυπριακές Αερογραμμές έχουν ήδη λάβει έγκριση για το πρώτο τους αεροσκάφος, το οποίο βρίσκεται στην Κύπρο. Έγκριση αναμένεται σύντομα και για το πρώτο αεροπλάνο της Orion.

«Με την αύξηση του αριθμού των αεροπορικών εταιρειών που πραγματοποιούν πτήσεις από και προς την Κύπρο προσβλέπουμε σε περαιτέρω βελτίωση της συνδεσιμότητας του νησιού μας με το εξωτερικό καθώς και σε περαιτέρω ανάπτυξη της Κύπρου ως τουριστικού προορισμού», τόνισε ο κ. Μιχαηλίδης, επισημαίνοντας ότι η περαιτέρω ενίσχυση της συνδεσιμότητας της Κύπρου θα έχει πολλαπλά οφέλη για την κυπριακή οικονομία. 

Οι νέες Κυπριακές Αερογραμμές
Όπως είναι γνωστό, οι Κυπριακές Αερογραμμές θα αναβιώσουν, μετά την εξαγορά των εμπορικών σημάτων της εταιρείας από τη ρωσική αεροπορική εταιρεία S7, έναντι €2.04 εκατ. Με βάση τη συμφωνία, η θυγατρική εταιρεία της S7, Charlie Airlines, θα έχει το δικαίωμα χρήσης των εμπορικών σημάτων των Κυπριακών Αερογραμμών για δέκα χρόνια.

Βάσει των ανακοινώσεων της εταιρείας τον περασμένο Ιούλιο, οι ιδιωτικές πλέον Κυπριακές Αερογραμμές θα ξεκινήσουν το πτητικό τους πρόγραμμα με τρεις προορισμούς, τη Βρετανία, την Ελλάδα και τη Ρωσία, ενώ σταδιακά θα προστίθενται στα δρομολόγια τους και νέοι προορισμοί εντός Ευρώπης. Αρχικά θα χρησιμοποιηθούν δυο αεροσκάφη (A319), ενώ στόχος είναι η σταδιακή απόκτηση επιπλέον αεροπλάνων, παράλληλα με την ανάπτυξη της εταιρείας.

H Orion Airways 
Πρόκειται για μια νέα κυπριακή αεροπορική εταιρεία, χαμηλού κόστους, η οποία, όπως είχε εξαγγείλει τον περασμένο Αύγουστο, προγραμματίζει να ξεκινήσει τις εργασίες της με πτήσεις από και προς αεροδρόμια της Ελλάδας και της Αγγλίας. Στα πλάνα της βρίσκονται δρομολογημένες και ναυλωμένες πτήσεις σε προορισμούς όπως η Βρετανία, η Γαλλία, η Αυστρία και το Ισραήλ. Γενικότερα, η εταιρεία στοχεύει στο να συνδέσει την Ανατολική Ευρώπη με την Μέση Ανατολή, την Ασία και την Ευρώπη. 

Η αίτηση της Orion Airways ήταν ανάμεσα στις πρώτες που δέχθηκε το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας μετά το κλείσιμο των Κυπριακών Αερογραμμών. Παρόλα αυτά, η αίτησή της έμεινε για λίγο «στον πάγο», μέχρι πρόσφατα. Όπως είχε δηλώσει το καλοκαίρι ο Θανάσης Κόκκοτας, Chief Executive Officer της Orion Airways, η εταιρεία «έχει επιθετικά πλάνα για επέκταση της με τρία 737-800s που αναμένονται αυτή τη χρονιά, και ένα γενικό στόλο οκτώ αεροπλάνων συνολικά, που αναμένονται μέχρι το τέλος του 2017». 

Νέοι προορισμοί από Tus και Cobalt
Υπενθυμίζεται ότι μετά το κλείσιμο των Κυπριακών Αερογραμμών, η Πολιτική Αεροπορία αδειοδότησε τις εταιρείες Tus και Cobalt. Η Tus πραγματοποιεί κυρίως δρομολόγια προς το Ισραήλ, ενώ δρομολογεί πτήσεις προς την Ιορδανία και ορισμένα ελληνικά νησιά. Στον αντίποδα, η Cobalt πραγματοποιεί δρομολόγια προς Αθήνα, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Χανιά, Λονδίνο Στάνστετ, Μάντσεστερ, Μπέρμιγχαμ και Παρίσι. Σε πρόσφατη συνέντευξη του στο InBusinessNews, o Διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων της Cobalt, Φιλόκυπρος Ρουσουνίδης είχε δηλώσει ότι στους στόχους της εταιρείες βρίσκονται το Ισραήλ, το Ιράν και η Κίνα. 

Δειτε Επισης

Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας