Οδηγός Επιβίωσης για marketers προς αντιμετώπιση των millennials
09:40 - 20 Δεκεμβρίου 2016
Το Cyprus Marketing Youth Society (Cy.M.Y.S.) και η Cytamobile-Vodafone σας προσκαλούν την Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017 στις 17:30 στην εκδήλωση με θέμα «Οδηγός Επιβίωσης για marketers προς αντιμετώπιση των millennials» που θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Κεντρικών Γραφείων της Cyta στην Λευκωσία.
Τελικά, τι είναι εκείνο που ωθεί τους millennials να αγαπήσουν ένα brand;
Ως millennials χαρακτηρίζονται τα άτομα που ανήκουν στη γενιά που γεννήθηκε μετά το 1980, κυρίως τη δεκαετία 1990-2000. Πολλοί την περιγράφουν ως μια γενιά εγωιστική και εγωκεντρική. Μελέτες φωτογραφίζουν τους millennials ως άτομα ως επί το πλείστον «ξύπνια» και εύκολα προσαρμόσιμα σε ό,τι αφορά την τεχνολογία και την εξέλιξή της. Σύγχρονοι, ψαγμένοι και απαιτητικοί, οι millennials αποτελούν ένα πολύ δύσκολο στόχο για τους ανθρώπους του μάρκετινγκ.
Στόχος της Εκδήλωσης
Στόχος της εκδήλωσης είναι να διεισδύσει στα άδυτα της ψυχοσύνθεσης των Κύπριων millennials και να αποκαλύψει μια γενιά που αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για τους επαγγελματίες του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης. Με βάση μια πρωτοποριακή έρευνα για νέους που δεν ξανάγινε στην Κύπρο ερευνώνται τρεις κατηγορίες προϊόντων κι υπηρεσιών, οι Τηλεπικοινωνίες, οι Τράπεζες και το Λιανικό Εμπόριο. Τα ευρήματα ξετυλίγουν το κουβάρι μιας γενιάς καταναλωτών που δεν εμπιστεύεται εύκολα αλλά όταν την κερδίσεις δεν διστάζει να γίνει πρεσβευτής της μάρκας που την εμπνέει.
Μεθοδολογία Έρευνας
Η συγκεκριμένη έρευνα χρησιμοποιεί μια πρωτοποριακή μέθοδο με το χτίσιμο πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης αντίστοιχης με αυτή του facebook. Μillennials από όλη την Κύπρο συμμετέχουν σ’ αυτή τη διαδικασία όπου μέσα από ένα «κλειστό» περιβάλλον θα απαντούν σε ερωτήσεις, θα εκφέρουν απόψεις, θα διεξάγουν διάλογο, θα ακολουθούν εντολές και γενικά θα τοποθετούνται σε διάφορες πλευρές που αφορούν το μάρκετινγκ που απευθύνεται σε νέους. Και όλα αυτά όχι αόριστα και θεωρητικά αλλά συγκεκριμένα και πρακτικά για διαφόρους τομείς αλλά και μάρκες που εμπορεύονται/δραστηριοποιούνται στην Κύπρο. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων θα αναδείξει σημαντικότατες παραμέτρους που αφορούν το νεανικό μάρκετινγκ. Η έρευνα διεξήχθη εκ μέρους του Cy.M.Y.S από τις εταιρείες IMR και Alternative Research Solutions και παρουσιάζει ο Διευθύνων Σύμβουλος του marketing intelligence agency, Τίτος Σιμιτζής.
Αν είστε στέλεχος του marketing, της διαφήμισης και της επικοινωνίας και χειρίζεστε νεανικά brands ή μάρκες που απευθύνονται και στους νέους, ιδιαίτερα μεταξύ των ηλικιών 18-35, ή είστε διευθυντής marketing, brand manager, στέλεχος δημοσίων σχέσεων, διαφημιστικών εταιρειών, digital agencies και mobile marketing, τότε αυτή είναι μια ευκαιρία να μάθετε για το νεανικό κοινό, δηλώνοντας συμμετοχή τώρα στην εκδήλωση.
Η είσοδος είναι ελεύθερη, αλλά λόγω περιορισμού στις θέσεις, απαραίτητη είναι η δήλωση συμμετοχής εδώ:
Για το πρόγραμμα της εκδήλωσης κάντε κλικ εδώ:
Οργανωτής: Cy.M.Y.S., Στρατηγικός Συνεργάτης Cy.M.Y.S.: Cytamobile-Vodafone. Χορηγοί Cy.M.Y.S.: Ελληνική Τράπεζα και Φώτος Φωτιάδης Διανομείς. Χορηγοί Έρευνας: IMR/University of Nicosia. Υποστηρικτής Cy.M.Y.S.: Διαφημιστική εταιρεία Γνώμη. Συντονισμός: IMH.
Για περισσότερες πληροφορίες ΙΜΗ: τηλ.: 22505555, email: events@imhbusiness.com, online registration: www.imhbusiness.com