powered by

Απαραίτητη η ανάπτυξη γνώσεων στον τομέα του Digital Marketing

To 13ο Digital Marketing Forum, που πραγματοποιήθηκε στις 2 Δεκεμβρίου στο Hilton Park στη Λευκωσία άνοιξε με ομιλία του ο Στέλιος Αναστασιάδης Πρόεδρος του Cyprus Communication Agencies Association (ΣΔΕΚ). To Digital Marketing Forum είναι το σημαντικότερο στον τομέα του, καθώς αποτελεί το μεγαλύτερο στον κόσμο του μάρκετινγκ της διαφήμισης και της διαχείρισης των media στην Κύπρο. 
 

 

Στην ομιλία του ο κ. Αναστασιάδης τόνισε τη σημασία να αντιλαμβάνονται οι εταιρείες και οι οργανισμοί τα όριά τους, και να σέβονται το κοινό στο οποιο απευθύνοται.

Τα social media είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των ανθρώπων, είναι η αντανάκλαση της ζωής τους, της καθημερινότητάς τους και του οικογενειακού και φιλικού περιβάλλοντός τους. Έτσι, η οποιαδήποτε καμπάνια που γίνεται στα social media από μια εταιρεία ή οργανισμό πρέπει να σέβεται το κοινό, καθώς ‘εισβάλλει’ κατά κάποιον τρόπο στην ζωή και την καθημερινότητα του. 

Την σκυτάλη στο Forum πήρε ο Περικλής Έλληνας από την εταιρεία Imarcomms παρουσιάζοντας στοιχεία του Digital Skills Report,  που έγινε από το Digital Marketing Institute της Ιρλανδίας. 

Η έρευνα, υποστηρίζει ότι οι online πωλήσεις στην Αμερική αναμένεται ότι θα φτάσουν τα $523 δις. τα επόμενα πέντε χρόνια, ενώ το 69% των Αμερικανών marketers νοιώθουν ότι για να παραμείνουν στην αγορά και να επιβιώσουν στον ανταγωνισμό πρέπει να επιμορφώνονται και να μαθαίνουν συστηματικά για τις νέες τάσεις του digital marketing και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στον τομέα.

Στην παρουσίασή του, ο κ. Έλληνας τόνισε τον κίνδυνο του Digital Skills Gap που αντιμετωπίζουν πολλοί οργανισμοί σήμερα. Η τεχνολογία κινείται με γοργούς ρυθμούς, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στηρίζονται στα μέσα μαζικής επικοινωνίας και στο διαδίκτυο για την προώθησή τους, ενώ καθίσταται όλο και πιο αναγκαίο τα στελέχη επιχειρήσεων να επιμορφώνονται και να ενημερώνονται για τις νέες προοπτικές και πρακτικές του κλάδου. 

Πολλοί οργανισμοί που αργούν να επενδύσουν στην τεχνολογία, χάνουν πολύτιμο χρόνο, έτσι όταν πλέον αποφασίζουν να κάνουν το βήμα αυτό, αντιλαμβάνονται ότι έχουν μεγαλύτερο κενό γνώσεων το οποίο πρέπει να καλύψουν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. 

Δειτε Επισης

Ευγένιος Ευγενίου: Αγκαλιάζεται από τις ινδικές επιχειρήσεις ο ρόλος της Κύπρου ως πύλη εισόδου στην Ε.Ε.
Στ. Σταύρου: Τεράστιες προοπτικές και πρακτικά βήματα ενίσχυσης της επιχειρηματικής συνεργασίας Κύπρου-Ινδίας
Φωνάζουν για την πρόσβαση στο λιμανάκι της Κάτω Πάφου οι επαγγελματίες ψαράδες-Ο λόγος του προβλήματος
Μιχάλης Δαμιανός: Εγγύηση για την βιωσιμότητα του ΓεΣΥ ο σφαιρικός του προϋπολογισμός-Δεν θα καταρρεύσει
High level φόρουμ και ώθηση στη δυναμική πορεία των επιχειρηματικών σχέσεων Κύπρου-Ινδίας από Χριστοδουλίδη και Μόντι
Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)