powered by

Απαραίτητη η ανάπτυξη γνώσεων στον τομέα του Digital Marketing

To 13ο Digital Marketing Forum, που πραγματοποιήθηκε στις 2 Δεκεμβρίου στο Hilton Park στη Λευκωσία άνοιξε με ομιλία του ο Στέλιος Αναστασιάδης Πρόεδρος του Cyprus Communication Agencies Association (ΣΔΕΚ). To Digital Marketing Forum είναι το σημαντικότερο στον τομέα του, καθώς αποτελεί το μεγαλύτερο στον κόσμο του μάρκετινγκ της διαφήμισης και της διαχείρισης των media στην Κύπρο. 
 

 

Στην ομιλία του ο κ. Αναστασιάδης τόνισε τη σημασία να αντιλαμβάνονται οι εταιρείες και οι οργανισμοί τα όριά τους, και να σέβονται το κοινό στο οποιο απευθύνοται.

Τα social media είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των ανθρώπων, είναι η αντανάκλαση της ζωής τους, της καθημερινότητάς τους και του οικογενειακού και φιλικού περιβάλλοντός τους. Έτσι, η οποιαδήποτε καμπάνια που γίνεται στα social media από μια εταιρεία ή οργανισμό πρέπει να σέβεται το κοινό, καθώς ‘εισβάλλει’ κατά κάποιον τρόπο στην ζωή και την καθημερινότητα του. 

Την σκυτάλη στο Forum πήρε ο Περικλής Έλληνας από την εταιρεία Imarcomms παρουσιάζοντας στοιχεία του Digital Skills Report,  που έγινε από το Digital Marketing Institute της Ιρλανδίας. 

Η έρευνα, υποστηρίζει ότι οι online πωλήσεις στην Αμερική αναμένεται ότι θα φτάσουν τα $523 δις. τα επόμενα πέντε χρόνια, ενώ το 69% των Αμερικανών marketers νοιώθουν ότι για να παραμείνουν στην αγορά και να επιβιώσουν στον ανταγωνισμό πρέπει να επιμορφώνονται και να μαθαίνουν συστηματικά για τις νέες τάσεις του digital marketing και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στον τομέα.

Στην παρουσίασή του, ο κ. Έλληνας τόνισε τον κίνδυνο του Digital Skills Gap που αντιμετωπίζουν πολλοί οργανισμοί σήμερα. Η τεχνολογία κινείται με γοργούς ρυθμούς, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στηρίζονται στα μέσα μαζικής επικοινωνίας και στο διαδίκτυο για την προώθησή τους, ενώ καθίσταται όλο και πιο αναγκαίο τα στελέχη επιχειρήσεων να επιμορφώνονται και να ενημερώνονται για τις νέες προοπτικές και πρακτικές του κλάδου. 

Πολλοί οργανισμοί που αργούν να επενδύσουν στην τεχνολογία, χάνουν πολύτιμο χρόνο, έτσι όταν πλέον αποφασίζουν να κάνουν το βήμα αυτό, αντιλαμβάνονται ότι έχουν μεγαλύτερο κενό γνώσεων το οποίο πρέπει να καλύψουν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. 

Δειτε Επισης

Εξήρε το έργο που παράγει το CIM ο Νίκος Χριστοδουλίδης-«Ραγδαία η ανάπτυξη της ανώτατης εκπαίδευσης»
Bolt: Λανσάρει την υπηρεσία Bolt Send για παράδοση δεμάτων αυθημερόν στη Λευκωσία
Συνάντηση με επίκεντρο την ενίσχυση της συνεργασίας των δύο θεσμών-Τα είπαν ΣΕΛΚ και Γενικός Ελεγκτής
Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου και George of London ένωσαν δυνάμεις για το Movember
Σχέδιο στήριξης εφημερίδων και πρακτορείων διανομής Τύπου από το ΥΠΟΙΚ-Οι δικαιούχοι και οι προϋποθέσεις
SOFTONE: Χρυσός χορηγός στην ετήσια εκδήλωση του Cyprus Payroll Management Association
Χαιρετίζει τη συνεργασία ΤΕΠΑΚ και ΚΣΕΕΚ το ΚΕΒΕ-Στρατηγικό βήμα ανάπτυξης
ΟΠΑΠ Κύπρου: Σχεδόν 70 εκατ. για επενδύσεις και έργα προς όφελος των Κυπρίων πολιτών-Η δέσμευση της εταρείας
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα κυπριακά Πανεπιστήμια από Ελλαδίτες-Ξεπέρασε τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Η Ελληνική Τράπεζα στήριξε και φέτος τον θεσμό Movember Cyprus