powered by

Δημιουργώντας οικιότητα online

Ο Κάρολος Πρέγκλερ, Cο – Founder and General Director, DigitalWise, Greece μίλησε στο 13th Digital Marketing Forum για τη μεταμόρφωση του ψηφικού μας κόσμου, οποίος φτιάχνεται για μας από άλλους.
 

 

Όπως τόνισε ο ίδιος, υπολογίζεται από επαγγελματίες του Digital Marketing ότι ο περισσότερος κόσμος στην Αμερική εκτίθεται σε περίπου 4,000 με 10,000 διαφημίσεις την ημέρα και ότι σύμφωνα με την Nielsen ο κόσμος δεν αποτραβιέται από τις οθόνες της τηλεόρασής του, αντίθετα, εφευρίσκει χρόνο για να μπορεί να χρησιμοποίει τις νέες υπηρεσίες όπως είναι η Apple TV και Roku.

Αυτό ωθεί τους διάφορους οργανισμούς να προσπαθούν να προσεγγίσουν το κοινό τους μελετώντας προσεκτικά την διαδικτυακή τους συμπεριφορά, τις προτιμήσεις τους, τις αναρτήσες τους, προωθώντας πιο στοχευμένο περιεχόμενο για να τους κάνουν να νοιώσουν οικιότητα και ασφάλεια.

Ενώ όλο και περισσότερες διαφημίσεις μας περιβάλλουν καθημερινά, όπως τονίζει ο ίδιος, υπάρχει όριο στον αριθμό που ο ανθρώπινος νους μπορεί να να αφομιώσει και να επεξεργαστεί. Για αυτό το λόγο, το υλικό στο οποίο εκτίθεται πρέπει να είναι στοχευμένο εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα.

Ο κ. Πρέγκλερ ανέλυσε τα τρία βήματα με τα οποία κινήθηκε η  DigitalWise για να το καταφέρει αυτό.

•    Facebook Remarketing 
Η εταιρεία προώθησε υλικό στο κοινό της βάση με το τί αγόρασε online, αν ολοκλήρωσε την αγορά του και τι απέρριψε. Αυτό μείωσε το κόστος κάθε δράσης κατά 20%.

•    Facebook Custom Target Audience
Η εταιρεία τηρεί μια μεγάλη λίστα πελατών, την οποία ανανεώνει και προωθεί μηνύματα τα οποία πιστεύει ότι τους ενδιαφέρουν μέσα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης που διατηρούν. Το κόστος κάθε δράσης μειώθηκε κατά 30% – 60% σε σύγκριση με την προώθηση άλλων διαφημίσεων καθώς ήταν στοχευμένη και συγκεκριμένη.
 
•    Remarketing in Search 
Προωθώντας διαφημίσεις σε άτομα τα οποία είχαν ήδη ψάξει και εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εταιρεία και τις υπηρεσίες της, μειώνοντας το κόστος κάθε δράσης κατά 20% - 50%.
 

Δειτε Επισης

Alphakat: Εργοστάσιο πυρόλυσης πλαστικών στην Κόσιη-Η εναλλακτική και ορθολογική διαχείριση αποβλήτων
Ξεκίνησε ο Σύνδεσμος Κυπρίων Επαγγελματιών Ελλάδας-«Εφαλτήριο για από κοινού ανάπτυξη»
Η Κύπρος φιλοξένησε την ετήσια τελετή «Collectives» του Conservation Collective
Ενισχύουν τη συνεργασία τους ΚΣΕΕΚ και AIAD-Πού αποσκοπεί το MoU που υπέγραψαν
Το RMHC Κύπρου τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας με το μεγαλύτερο Family Fun Day
Πρώτο επιστημονικό συνέδριο για τον αυτισμό στο ΤΕΠΑΚ
Στον αστερισμό των 17ων IN Business Awards...Την ερχόμενη Τετάρτη η τελετή απονομής των βραβείων
Υποτροφία «Εύη Παπαδοπούλου»: Η ΚΕΑΝ επενδύει για άλλη μια χρονιά στην εκπαίδευση των νέων
Γεγονός το PadelPro Corporate Padel Tournament by IN Business-Πώς να δηλώσετε συμμετοχή
Επιστρέφει δυναμικά το 2ο ετήσιο Cyprus Forum London