Δημιουργώντας οικιότητα online
11:19 - 02 Δεκεμβρίου 2016
Ο Κάρολος Πρέγκλερ, Cο – Founder and General Director, DigitalWise, Greece μίλησε στο 13th Digital Marketing Forum για τη μεταμόρφωση του ψηφικού μας κόσμου, οποίος φτιάχνεται για μας από άλλους.
Όπως τόνισε ο ίδιος, υπολογίζεται από επαγγελματίες του Digital Marketing ότι ο περισσότερος κόσμος στην Αμερική εκτίθεται σε περίπου 4,000 με 10,000 διαφημίσεις την ημέρα και ότι σύμφωνα με την Nielsen ο κόσμος δεν αποτραβιέται από τις οθόνες της τηλεόρασής του, αντίθετα, εφευρίσκει χρόνο για να μπορεί να χρησιμοποίει τις νέες υπηρεσίες όπως είναι η Apple TV και Roku.
Αυτό ωθεί τους διάφορους οργανισμούς να προσπαθούν να προσεγγίσουν το κοινό τους μελετώντας προσεκτικά την διαδικτυακή τους συμπεριφορά, τις προτιμήσεις τους, τις αναρτήσες τους, προωθώντας πιο στοχευμένο περιεχόμενο για να τους κάνουν να νοιώσουν οικιότητα και ασφάλεια.
Ενώ όλο και περισσότερες διαφημίσεις μας περιβάλλουν καθημερινά, όπως τονίζει ο ίδιος, υπάρχει όριο στον αριθμό που ο ανθρώπινος νους μπορεί να να αφομιώσει και να επεξεργαστεί. Για αυτό το λόγο, το υλικό στο οποίο εκτίθεται πρέπει να είναι στοχευμένο εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα.
Ο κ. Πρέγκλερ ανέλυσε τα τρία βήματα με τα οποία κινήθηκε η DigitalWise για να το καταφέρει αυτό.
• Facebook Remarketing
Η εταιρεία προώθησε υλικό στο κοινό της βάση με το τί αγόρασε online, αν ολοκλήρωσε την αγορά του και τι απέρριψε. Αυτό μείωσε το κόστος κάθε δράσης κατά 20%.
• Facebook Custom Target Audience
Η εταιρεία τηρεί μια μεγάλη λίστα πελατών, την οποία ανανεώνει και προωθεί μηνύματα τα οποία πιστεύει ότι τους ενδιαφέρουν μέσα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης που διατηρούν. Το κόστος κάθε δράσης μειώθηκε κατά 30% – 60% σε σύγκριση με την προώθηση άλλων διαφημίσεων καθώς ήταν στοχευμένη και συγκεκριμένη.
• Remarketing in Search
Προωθώντας διαφημίσεις σε άτομα τα οποία είχαν ήδη ψάξει και εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εταιρεία και τις υπηρεσίες της, μειώνοντας το κόστος κάθε δράσης κατά 20% - 50%.