powered by

Δημιουργώντας οικιότητα online

Ο Κάρολος Πρέγκλερ, Cο – Founder and General Director, DigitalWise, Greece μίλησε στο 13th Digital Marketing Forum για τη μεταμόρφωση του ψηφικού μας κόσμου, οποίος φτιάχνεται για μας από άλλους.
 

 

Όπως τόνισε ο ίδιος, υπολογίζεται από επαγγελματίες του Digital Marketing ότι ο περισσότερος κόσμος στην Αμερική εκτίθεται σε περίπου 4,000 με 10,000 διαφημίσεις την ημέρα και ότι σύμφωνα με την Nielsen ο κόσμος δεν αποτραβιέται από τις οθόνες της τηλεόρασής του, αντίθετα, εφευρίσκει χρόνο για να μπορεί να χρησιμοποίει τις νέες υπηρεσίες όπως είναι η Apple TV και Roku.

Αυτό ωθεί τους διάφορους οργανισμούς να προσπαθούν να προσεγγίσουν το κοινό τους μελετώντας προσεκτικά την διαδικτυακή τους συμπεριφορά, τις προτιμήσεις τους, τις αναρτήσες τους, προωθώντας πιο στοχευμένο περιεχόμενο για να τους κάνουν να νοιώσουν οικιότητα και ασφάλεια.

Ενώ όλο και περισσότερες διαφημίσεις μας περιβάλλουν καθημερινά, όπως τονίζει ο ίδιος, υπάρχει όριο στον αριθμό που ο ανθρώπινος νους μπορεί να να αφομιώσει και να επεξεργαστεί. Για αυτό το λόγο, το υλικό στο οποίο εκτίθεται πρέπει να είναι στοχευμένο εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα.

Ο κ. Πρέγκλερ ανέλυσε τα τρία βήματα με τα οποία κινήθηκε η  DigitalWise για να το καταφέρει αυτό.

•    Facebook Remarketing 
Η εταιρεία προώθησε υλικό στο κοινό της βάση με το τί αγόρασε online, αν ολοκλήρωσε την αγορά του και τι απέρριψε. Αυτό μείωσε το κόστος κάθε δράσης κατά 20%.

•    Facebook Custom Target Audience
Η εταιρεία τηρεί μια μεγάλη λίστα πελατών, την οποία ανανεώνει και προωθεί μηνύματα τα οποία πιστεύει ότι τους ενδιαφέρουν μέσα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης που διατηρούν. Το κόστος κάθε δράσης μειώθηκε κατά 30% – 60% σε σύγκριση με την προώθηση άλλων διαφημίσεων καθώς ήταν στοχευμένη και συγκεκριμένη.
 
•    Remarketing in Search 
Προωθώντας διαφημίσεις σε άτομα τα οποία είχαν ήδη ψάξει και εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εταιρεία και τις υπηρεσίες της, μειώνοντας το κόστος κάθε δράσης κατά 20% - 50%.
 

Δειτε Επισης

Αντίστροφη μέτρηση για τα Κυπριακά Βραβεία Αρχιτεκτονικής, Aρχιτεκτονικής Εσωτερικού Χώρου και Ανάπτυξης Γης 2024
Στο νέο τεύχος του περιοδικού GOLD: Έντεκα Κύπριοι επιχειρηματίες που διαπρέπουν έξω από τα σύνορα της χώρας
Γιώργος Παντελίδης: Μεγάλη ευκαιρία για το κυπριακό επιχειρείν η Προεδρία της Ε.Ε.-Το μήνυμα στις συντεχνίες
Ν. Χριστοδουλίδης: Με εντυπωσιακή θέση στον διεθνή ναυτιλιακό χάρτη η Κύπρος-Τεράστια ανάπτυξη την τελευταία διετία
Αιτήσεις από 96 Ε/κ και Τ/κ επιχειρηματίες για τα Stelios Bi-Communal Business Cooperation Awards 2025
Deloitte Κύπρου: Ορόσημο για τον τομέα των επαγγελματικών υπηρεσιών η εκλογή Γ. Παντελίδη στην προεδρία της ΟΕΒ
Η Deloitte για την ανάδειξη Γιώργου Παντελίδη στην προεδρία της ΟΕΒ-«Είναι τιμή μας»
Ενημερωτικό σεμινάριο από ΚΕΒΕ-Η νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία για την αποψίλωση και τι πρέπει να ξέρουν οι επιχειρήσεις
Κυπριακό Ινστιτούτο για τη Θάλασσα και τη Ναυτιλία: Διαδραστικές STEM δραστηριότητες στον FIRST® LEGO® League Κύπρου 2025
Η επίσημη ανακοίνωση της ΟΕΒ για την εκλογή Γιώργου Παντελίδη στην προεδρία-Πότε αναλαμβάνει καθήκοντα