powered by

Δημιουργώντας οικιότητα online

Ο Κάρολος Πρέγκλερ, Cο – Founder and General Director, DigitalWise, Greece μίλησε στο 13th Digital Marketing Forum για τη μεταμόρφωση του ψηφικού μας κόσμου, οποίος φτιάχνεται για μας από άλλους.
 

 

Όπως τόνισε ο ίδιος, υπολογίζεται από επαγγελματίες του Digital Marketing ότι ο περισσότερος κόσμος στην Αμερική εκτίθεται σε περίπου 4,000 με 10,000 διαφημίσεις την ημέρα και ότι σύμφωνα με την Nielsen ο κόσμος δεν αποτραβιέται από τις οθόνες της τηλεόρασής του, αντίθετα, εφευρίσκει χρόνο για να μπορεί να χρησιμοποίει τις νέες υπηρεσίες όπως είναι η Apple TV και Roku.

Αυτό ωθεί τους διάφορους οργανισμούς να προσπαθούν να προσεγγίσουν το κοινό τους μελετώντας προσεκτικά την διαδικτυακή τους συμπεριφορά, τις προτιμήσεις τους, τις αναρτήσες τους, προωθώντας πιο στοχευμένο περιεχόμενο για να τους κάνουν να νοιώσουν οικιότητα και ασφάλεια.

Ενώ όλο και περισσότερες διαφημίσεις μας περιβάλλουν καθημερινά, όπως τονίζει ο ίδιος, υπάρχει όριο στον αριθμό που ο ανθρώπινος νους μπορεί να να αφομιώσει και να επεξεργαστεί. Για αυτό το λόγο, το υλικό στο οποίο εκτίθεται πρέπει να είναι στοχευμένο εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα.

Ο κ. Πρέγκλερ ανέλυσε τα τρία βήματα με τα οποία κινήθηκε η  DigitalWise για να το καταφέρει αυτό.

•    Facebook Remarketing 
Η εταιρεία προώθησε υλικό στο κοινό της βάση με το τί αγόρασε online, αν ολοκλήρωσε την αγορά του και τι απέρριψε. Αυτό μείωσε το κόστος κάθε δράσης κατά 20%.

•    Facebook Custom Target Audience
Η εταιρεία τηρεί μια μεγάλη λίστα πελατών, την οποία ανανεώνει και προωθεί μηνύματα τα οποία πιστεύει ότι τους ενδιαφέρουν μέσα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης που διατηρούν. Το κόστος κάθε δράσης μειώθηκε κατά 30% – 60% σε σύγκριση με την προώθηση άλλων διαφημίσεων καθώς ήταν στοχευμένη και συγκεκριμένη.
 
•    Remarketing in Search 
Προωθώντας διαφημίσεις σε άτομα τα οποία είχαν ήδη ψάξει και εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εταιρεία και τις υπηρεσίες της, μειώνοντας το κόστος κάθε δράσης κατά 20% - 50%.
 

Δειτε Επισης

Εξήρε το έργο που παράγει το CIM ο Νίκος Χριστοδουλίδης-«Ραγδαία η ανάπτυξη της ανώτατης εκπαίδευσης»
Bolt: Λανσάρει την υπηρεσία Bolt Send για παράδοση δεμάτων αυθημερόν στη Λευκωσία
Συνάντηση με επίκεντρο την ενίσχυση της συνεργασίας των δύο θεσμών-Τα είπαν ΣΕΛΚ και Γενικός Ελεγκτής
Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου και George of London ένωσαν δυνάμεις για το Movember
Σχέδιο στήριξης εφημερίδων και πρακτορείων διανομής Τύπου από το ΥΠΟΙΚ-Οι δικαιούχοι και οι προϋποθέσεις
SOFTONE: Χρυσός χορηγός στην ετήσια εκδήλωση του Cyprus Payroll Management Association
Χαιρετίζει τη συνεργασία ΤΕΠΑΚ και ΚΣΕΕΚ το ΚΕΒΕ-Στρατηγικό βήμα ανάπτυξης
ΟΠΑΠ Κύπρου: Σχεδόν 70 εκατ. για επενδύσεις και έργα προς όφελος των Κυπρίων πολιτών-Η δέσμευση της εταρείας
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα κυπριακά Πανεπιστήμια από Ελλαδίτες-Ξεπέρασε τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Η Ελληνική Τράπεζα στήριξε και φέτος τον θεσμό Movember Cyprus