powered by

13th Digital Marketing Forum: Η αξία των ιδεών

Ο Τάσος Βελιάδης, COO / Partner της εταιρείας SOCIALAB η οποία προσφέρει υπηρεσίες στον τομέα του digital marketing μίλησε στο 13th Digital Marketing Forum για την αξία της ιδέας μιας διαφήμισης ή καμπάνιας και το ρόλο της στην προσπάθεια προσέγγισης του κοινού.

 

 

Στην Ελλάδα, 2 στους 4, απο 20 εως 40 ετών ελέγχουν το facebook πριν καν σηκωθούν από το κρεβάτι τους το πρωί. 
Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, αυτό είναι ένα κοινό το οποίο πρέπει να ικανοποιηθεί, βλέποντας ιστορίες και θέματα που το ενδιαφέρουν, χωρίς όμως να ξεχνούν οι marketers ότι η κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης είναι διαφορετική με τους δικούς της κανόνες και συμπεριφορά χρηστών.
 
Όλα πρέπει να βασίζονται σε μια δημιουργική ιδέα, τόνισε ο κ. Βελιάδης, η οποία θα αποτελέσει την βάση της καμπάνιας που θα ακολουθήσει. Οι διαφημίσεις και οι καμπάνιες πρέπει να επικαλούνται το συναίσθημα, να αγγίζουν το κοινό, καθώς αυτό που θα θυμάται πιο έντονα από ότιδήποτε άλλο είναι πώς το έκανες να νοιώσει. 

Σαν παράδειγμα χρησιμοποίησε την καμπάνια ενίσχυσης των Special Olympics στην Ελλάδα, στην οποία συμμετείχε, όπου το κοινό καλέστηκε να αγοράσει τις τσάντες ώμου που φτιάχθηκαν για το σκοπό αυτό και να αναρτήσει φωτογραφίες του με αυτές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δημιουργώντας περισσότερη αναγνωρισιμότητα για το σκοπό αυτό.

Η καμπάνια αυτή ήταν βασισμένη στις ιστορίες των αθλητών των Special Olympics, και αυτό ήταν που έκανε τη διαφορά, όπως εξήγησε ο ίδιος,  τονίζοντας ότι οι marketers πρέπει να φτιάχνουν ιστορίες, όχι απλά διαγωνισμούς, να αφηγούνται, όχι απλά να διαφήμίζουν, και να μην ξεχνάνε ποτέ, ότι οι πιο δυνατές ιστορίες, είναι οι ιστορίες που δημιουργούνται για τους ανθρώπους από τους ανθρώπους.

Δειτε Επισης

Ευγένιος Ευγενίου: Αγκαλιάζεται από τις ινδικές επιχειρήσεις ο ρόλος της Κύπρου ως πύλη εισόδου στην Ε.Ε.
Στ. Σταύρου: Τεράστιες προοπτικές και πρακτικά βήματα ενίσχυσης της επιχειρηματικής συνεργασίας Κύπρου-Ινδίας
Φωνάζουν για την πρόσβαση στο λιμανάκι της Κάτω Πάφου οι επαγγελματίες ψαράδες-Ο λόγος του προβλήματος
Μιχάλης Δαμιανός: Εγγύηση για την βιωσιμότητα του ΓεΣΥ ο σφαιρικός του προϋπολογισμός-Δεν θα καταρρεύσει
High level φόρουμ και ώθηση στη δυναμική πορεία των επιχειρηματικών σχέσεων Κύπρου-Ινδίας από Χριστοδουλίδη και Μόντι
Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)