Θα πιάσει λιμάνι το καζίνο;

Παρόλο που οι αρχικές βλέψεις ήθελαν το προσωρινό καζίνο να λειτουργεί εντός του Μόντε Καπούτο μέχρι να ολοκληρωθεί το μεγάλο καζίνο-θέρετρο στα δυτικά της Λεμεσού, το τελευταίο διάστημα φαίνεται πως εξετάζονται κι άλλες επιλογές, ανάμεσα τους και αυτή του νέου τερματικού κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι Λεμεσού

Παρόλο που ουσιαστικά πρόκειται για ακίνητο που ανήκει στο κράτος, εντούτοις δεν υπάρχει οποιοσδήποτε περιορισμό στο νόμο όσον αφορά το προσωρινό καζίνο. Οι πληροφορίες του InBusinessNews αναφέρουν πως το τελευταίο διάστημα γίνονται διαβουλεύσεις με την κοινοπραξία της Eurogate η οποία από 29 Ιανουαρίου αναλαμβάνει τη διαχείριση του μέρους του λιμανιού στο οποίο υπάγεται και το νέο τερματικό για τα κρουαζιερόπλοια. Αν οι διαβουλεύσεις είναι επιτυχημένες, τότε θα πρέπει να ενημερωθεί σχετικά και η Αρχή Λιμένων στην οποίαν ανήκει ο χώρος και στην οποία θα πρέπει να καταβάλλεται μέρος του τιμήματος παραχώρησης του χώρου. Εάν τελικά το νέο τερματικό λειτουργήσει ως καζίνο, τότε τα κρουαζιερόπλοια θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από τους παλιούς χώρους μέχρι να ολοκληρωθεί το καζίνο-θέρετρο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται πως συνεχίζονται οι επαφές και για την αίθουσα Τρίκκης.

Όσον αφορά τη διαδικασία αδειοδότησης, συνεχίζεται ο έλεγχος δέουσας επιμέλειας και εκτιμάται πως θα ολοκληρωθεί περί τα τέλη Ιανουαρίου. Ο επικεφαλής της μονάδας Επιχειρήσεων της Τράπεζας Κύπρου, Πανίκος Νικολάου, σε συνέντευξη του στην Καθημερινή είχε δηλώσει πως η τράπεζα θα ηγηθεί της χρηματοδότησης του έργου ενώ μέρος των απαιτούμενων κεφαλαίων θα προέλθουν από ίδια κεφάλαια και έκδοση ομολόγου προς επενδυτές. 

Δειτε Επισης

Γύρισαν την πλάτη και στην πρόταση των εργοδοτών οι συντεχνίες-Τσιμέντο η αδιαλλαξία των εργαζομένων στο σκυρόδεμα
Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία
Ζητούν και τα ρέστα οι απεργοί στο σκυρόδεμα-«Δεν έχω μαγικό κουμπί» διαμηνύει ο Γιάννης Παναγιώτου
Κ. Κωνσταντή: Τι εισηγείται το ΕΤΕΚ για εκτόνωση της κρίσης στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος
Σοβαρές επιπτώσεις από την απεργία στον κλάδο σκυροδέματος-Έντονη ανησυχία πολιτικών μηχανικών
Σε τρεις με έξι μήνες νέες προσφορές για τον δρόμο Πόλης-Πάφου… Στα 90 εκ. ευρώ εκτοξεύεται το κόστος
Γιάννης Παναγιώτου: Για 37 σεντ την ώρα ο καυγάς στο έτοιμο σκυρόδεμα-Υπαναχώρησαν οι συντεχνίες