Στρατηγική €40 εκατ. για αύξηση της παραγωγής αιγινού και πρόβειου γάλακτος

Τους τρείς πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίζεται η στρατηγική του Υπουργείου Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος για την παραγωγή του αιγινού και πρόβειου γάλακτος παρουσίασε σε συνέντευξη τύπου ο αρμόδιος υπουργός Νίκος Κουγιάλης. 

Όπως επισήμανε ο κ. Κουγιάλης, η στρατηγική του Υπουργείου συγκεντρώνει προϋπολογισμό πέραν των €40 εκατ. για την περίοδο 2017 – 2020 και στηρίζεται  στην αύξηση της παραγωγής γάλακτος με βελτίωση της παραγωγικότητας μέσω της βελτίωσης του γενετικού δυναμικού των υφιστάμενων κτηνοτροφικών εκμεταλλεύσεων, στην αύξηση της παραγωγής γάλακτος, μέσω της αύξησης του ζωικού κεφαλαίου και στην αντιμετώπιση και μετριασμό του προβλήματος της εποχικότητας.

Ο υπουργός Γεωργίας τόνισε, ότι ο ζωικός πληθυσμός, είναι σε θέση να καλύψει απόλυτα τις υφιστάμενες μας ανάγκες σε αιγινό και πρόβειο γάλα, ακόμη και για την παρασκευή χαλουμιού, εφόσον διαχειριστεί σωστά.

Ο κ. Κουγιάλης, αναφέρθηκε και στην τεράστια η συμμετοχή στο επενδυτικό μέτρο του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014 – 2020, δηλώνοντας έτοιμος να αυξήσει τον προϋπολογισμό της προκήρυξης, έτσι ώστε να δοθεί η δυνατότητα υλοποίησης όσο το δυνατόν περισσότερων επενδύσεων στην αιγοπροβατοτροφία.

Δεν μπορεί ο τομέας αυτός να στηρίζεται επ’ άπειρον στα δεκανίκια του κράτους ειδικά αυτή τη στιγμή όπου υπάρχει τόσο μεγάλη ζήτηση σε γάλα, σημείωσε ο υπουργός, υπογραμμίζοντας ότι το κράτος καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια στήριξης του τομέα της παραγωγής γάλακτος. 

Ο κ. Κουγιάλης επισήμανε την ανάγκη όπως η γαλακτοβιομηχανία να συμβληθεί με τους παραγωγούς, να πληρώσει ενθαρρυντικές τιμές που να καλύπτουν το κόστος παραγωγής του προϊόντος και να βοηθήσει τους παραγωγούς να παράξουν το τελικό προϊόν με βάση τα ποιοτικά πρότυπα που η ίδια η βιομηχανία επιθυμεί, προκειμένου να ικανοποιήσει την εξαγωγική αγορά.

Ταυτόχρονα, είπε, οι παραγωγοί πρέπει να αξιοποιήσουν τα παρεχόμενα μέτρα στήριξης για να βελτιώσουν την παραγωγικότητά τους, αλλά και να οργανωθούν σε ομάδες, τόσο για να διευκολύνουν τη δουλειά τους αλλά και να εμπορευτούν το προϊόν τους ορθά και όχι ευκαιριακά το προϊόν τους.

Δειτε Επισης

Lidl UP-Learn & Work: Δωρεάν εκπαίδευση με μισθό, καριέρα από την πρώτη μέρα
Μειώθηκαν οι εξαγωγές μπύρας από τα κυπριακά εργοστάσια, αλλά ενισχύθηκε η εγχώρια αγορά
Φρέναρε η αγορά αυτοκινήτου το πρώτο εξάμηνο...Κάμψη στα σαλούν, άνοδος για υβριδικά και ηλεκτρικά
Έγινε το αναμενόμενο...Εξαντλήθηκαν εν ριπή οφθαλμού οι χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση
Minotti: Ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά-Νέο flaghship κατάστημα στο Trilogy Limassol Seafront
Το νέο προϊόν που λάνσαρε στην κυπριακή αγορά η Laiko Cosmos Trading Ltd-Ενισχύει την γκάμα των επωνυμιών που διανέμει
Slamdunk: Κάθοδος στην Κύπρο για το brand με εξειδίκευση στα είδη μπάσκετ-Άνοιξε στο My Mall(pics)
Όμιλος Πηλακούτα: Παρέδωσε το νέο Nissan Qashqai στην νικήτρια της εκπομπής «Casa de Mikel»
Frou Frou: Καταβλήθηκε στους δικαιούχους το μέρισμα €1,6 εκατ.-Πόσα αναλογεί ανά μετοχή
Μαγνήτης με…δέλεαρ το χαλλούμι για τις ελληνικές γαλακτοβιομηχανίες η Κύπρος-Στην αγορά με επενδύσεις εκατομμυρίων