powered by

Amir Janiqua: Επιχειρηματικό μοντέλο με επίκεντρο τον πελάτη

Η δημιουργία μακροχρόνιας σχέσης με τον πελάτη, οι τράπεζες θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τις ανάγκες του πελάτη ώστε γύρω από αυτές τις ανάγκες να δημιουργηθεί το επιχειρηματικό μοντέλο του τραπεζικού οργανισμού. Αυτό ανέφερε ενώπιον του 4ου Cyprus Banking Forum ο Amir Janiqua financial services consulting partner NCR Μεγάλης Βρετανίας.

Πρόσθεσε πως το επιχειρηματικό μοντέλο των τραπεζών θα πρέπει να επικεντρώνεται γύρω από την καλύτερη προσφορά υπηρεσιών και προϊόντων προς τον πελάτη και το πώς θα μπορέσει να προσθέσει αξία στον πελάτη, ενώ θα πρέπει να εδραιωθεί μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο πλευρών.

Παράλληλα επισήμανε πως οι τράπεζες θα πρέπει να επικεντρωθούν στη ψηφιοποίηση των τραπεζικών τους υπηρεσιών, κάτι το οποίο, όπως είπε, αναμένεται να μειώσει τα λειτουργικά τους έξοδα κατά 30%. Την ίδια ώρα, έκανε λόγο για ενοποίηση των υπηρεσιών ώστε να προσφέρεται ολοένα και πιο ολοκληρωμένη εμπειρία προς τον πελάτη. 

Δειτε Επισης

Ξεκίνησε ο Σύνδεσμος Κυπρίων Επαγγελματιών Ελλάδας-«Εφαλτήριο για από κοινού ανάπτυξη»
Η Κύπρος φιλοξένησε την ετήσια τελετή «Collectives» του Conservation Collective
Ενισχύουν τη συνεργασία τους ΚΣΕΕΚ και AIAD-Πού αποσκοπεί το MoU που υπέγραψαν
Το RMHC Κύπρου τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας με το μεγαλύτερο Family Fun Day
Πρώτο επιστημονικό συνέδριο για τον αυτισμό στο ΤΕΠΑΚ
Στον αστερισμό των 17ων IN Business Awards...Την ερχόμενη Τετάρτη η τελετή απονομής των βραβείων
Υποτροφία «Εύη Παπαδοπούλου»: Η ΚΕΑΝ επενδύει για άλλη μια χρονιά στην εκπαίδευση των νέων
Γεγονός το PadelPro Corporate Padel Tournament by IN Business-Πώς να δηλώσετε συμμετοχή
Επιστρέφει δυναμικά το 2ο ετήσιο Cyprus Forum London
Κορυφαίοι διεθνείς εμπειρογνώμονες συμμετέχουν στο φετινό Compliance Forum