powered by

Amir Janiqua: Επιχειρηματικό μοντέλο με επίκεντρο τον πελάτη

Η δημιουργία μακροχρόνιας σχέσης με τον πελάτη, οι τράπεζες θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τις ανάγκες του πελάτη ώστε γύρω από αυτές τις ανάγκες να δημιουργηθεί το επιχειρηματικό μοντέλο του τραπεζικού οργανισμού. Αυτό ανέφερε ενώπιον του 4ου Cyprus Banking Forum ο Amir Janiqua financial services consulting partner NCR Μεγάλης Βρετανίας.

Πρόσθεσε πως το επιχειρηματικό μοντέλο των τραπεζών θα πρέπει να επικεντρώνεται γύρω από την καλύτερη προσφορά υπηρεσιών και προϊόντων προς τον πελάτη και το πώς θα μπορέσει να προσθέσει αξία στον πελάτη, ενώ θα πρέπει να εδραιωθεί μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο πλευρών.

Παράλληλα επισήμανε πως οι τράπεζες θα πρέπει να επικεντρωθούν στη ψηφιοποίηση των τραπεζικών τους υπηρεσιών, κάτι το οποίο, όπως είπε, αναμένεται να μειώσει τα λειτουργικά τους έξοδα κατά 30%. Την ίδια ώρα, έκανε λόγο για ενοποίηση των υπηρεσιών ώστε να προσφέρεται ολοένα και πιο ολοκληρωμένη εμπειρία προς τον πελάτη. 

Δειτε Επισης

Εξήρε το έργο που παράγει το CIM ο Νίκος Χριστοδουλίδης-«Ραγδαία η ανάπτυξη της ανώτατης εκπαίδευσης»
Bolt: Λανσάρει την υπηρεσία Bolt Send για παράδοση δεμάτων αυθημερόν στη Λευκωσία
Συνάντηση με επίκεντρο την ενίσχυση της συνεργασίας των δύο θεσμών-Τα είπαν ΣΕΛΚ και Γενικός Ελεγκτής
Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου και George of London ένωσαν δυνάμεις για το Movember
Σχέδιο στήριξης εφημερίδων και πρακτορείων διανομής Τύπου από το ΥΠΟΙΚ-Οι δικαιούχοι και οι προϋποθέσεις
SOFTONE: Χρυσός χορηγός στην ετήσια εκδήλωση του Cyprus Payroll Management Association
Χαιρετίζει τη συνεργασία ΤΕΠΑΚ και ΚΣΕΕΚ το ΚΕΒΕ-Στρατηγικό βήμα ανάπτυξης
ΟΠΑΠ Κύπρου: Σχεδόν 70 εκατ. για επενδύσεις και έργα προς όφελος των Κυπρίων πολιτών-Η δέσμευση της εταρείας
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα κυπριακά Πανεπιστήμια από Ελλαδίτες-Ξεπέρασε τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Η Ελληνική Τράπεζα στήριξε και φέτος τον θεσμό Movember Cyprus