Amir Janiqua: Επιχειρηματικό μοντέλο με επίκεντρο τον πελάτη
10:12 - 01 Δεκεμβρίου 2016
Η δημιουργία μακροχρόνιας σχέσης με τον πελάτη, οι τράπεζες θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τις ανάγκες του πελάτη ώστε γύρω από αυτές τις ανάγκες να δημιουργηθεί το επιχειρηματικό μοντέλο του τραπεζικού οργανισμού. Αυτό ανέφερε ενώπιον του 4ου Cyprus Banking Forum ο Amir Janiqua financial services consulting partner NCR Μεγάλης Βρετανίας.
Πρόσθεσε πως το επιχειρηματικό μοντέλο των τραπεζών θα πρέπει να επικεντρώνεται γύρω από την καλύτερη προσφορά υπηρεσιών και προϊόντων προς τον πελάτη και το πώς θα μπορέσει να προσθέσει αξία στον πελάτη, ενώ θα πρέπει να εδραιωθεί μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο πλευρών.
Παράλληλα επισήμανε πως οι τράπεζες θα πρέπει να επικεντρωθούν στη ψηφιοποίηση των τραπεζικών τους υπηρεσιών, κάτι το οποίο, όπως είπε, αναμένεται να μειώσει τα λειτουργικά τους έξοδα κατά 30%. Την ίδια ώρα, έκανε λόγο για ενοποίηση των υπηρεσιών ώστε να προσφέρεται ολοένα και πιο ολοκληρωμένη εμπειρία προς τον πελάτη.