Amir Janiqua: Επιχειρηματικό μοντέλο με επίκεντρο τον πελάτη

Η δημιουργία μακροχρόνιας σχέσης με τον πελάτη, οι τράπεζες θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τις ανάγκες του πελάτη ώστε γύρω από αυτές τις ανάγκες να δημιουργηθεί το επιχειρηματικό μοντέλο του τραπεζικού οργανισμού. Αυτό ανέφερε ενώπιον του 4ου Cyprus Banking Forum ο Amir Janiqua financial services consulting partner NCR Μεγάλης Βρετανίας.

Πρόσθεσε πως το επιχειρηματικό μοντέλο των τραπεζών θα πρέπει να επικεντρώνεται γύρω από την καλύτερη προσφορά υπηρεσιών και προϊόντων προς τον πελάτη και το πώς θα μπορέσει να προσθέσει αξία στον πελάτη, ενώ θα πρέπει να εδραιωθεί μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο πλευρών.

Παράλληλα επισήμανε πως οι τράπεζες θα πρέπει να επικεντρωθούν στη ψηφιοποίηση των τραπεζικών τους υπηρεσιών, κάτι το οποίο, όπως είπε, αναμένεται να μειώσει τα λειτουργικά τους έξοδα κατά 30%. Την ίδια ώρα, έκανε λόγο για ενοποίηση των υπηρεσιών ώστε να προσφέρεται ολοένα και πιο ολοκληρωμένη εμπειρία προς τον πελάτη. 

Δειτε Επισης

Ξεκαθαρίζει ο ΣΕΔΕΑΚ-Παραπλανητική χρήση του ονόματος του ESOMAR από εταιρεία μη μέλος του
Η XM υποστηρίζει το Beachpolistas World Tour 2025
ΤΕΠΑΚ: Εναρκτήρια τελετή του Ερευνητικού Κέντρου MNΗMOΣYNΗ για την ψηφιακή πολιτιστική κληρονομιά (pics)
Μνημόνιο συνεργασίας CIFA και Τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του ΠΚ-Τι περιλαμβάνει
Tototheo Global και SES επεκτείνουν τη συνεργασία τους για προηγμένη δορυφορική συνδεσιμότητα στη ναυτιλία
Δυσαρέσκεια Π.Σ.Ι.Σ.Ε. για μη πρόσκληση σε συζήτηση για Στέγες Ευγηρίας στη Βουλή-«Στρεβλή εικόνα και στοχοποίηση»
AMC Signature Quotes: Μια πρωτοβουλία κοινωνικής προσφοράς από το American Medical Center
Η Baker Tilly South East Europe φέρνει τον Mark Lumsdon-Taylor σε Κύπρο και Ελλάδα
Αντιμετωπίζοντας την παραπληροφόρηση στην ψηφιακή εποχή
Άγγελος Πέτρου: Από τον δρόμο στη σκηνή, από το όραμα στην πράξη