powered by

Amir Janiqua: Επιχειρηματικό μοντέλο με επίκεντρο τον πελάτη

Η δημιουργία μακροχρόνιας σχέσης με τον πελάτη, οι τράπεζες θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τις ανάγκες του πελάτη ώστε γύρω από αυτές τις ανάγκες να δημιουργηθεί το επιχειρηματικό μοντέλο του τραπεζικού οργανισμού. Αυτό ανέφερε ενώπιον του 4ου Cyprus Banking Forum ο Amir Janiqua financial services consulting partner NCR Μεγάλης Βρετανίας.

Πρόσθεσε πως το επιχειρηματικό μοντέλο των τραπεζών θα πρέπει να επικεντρώνεται γύρω από την καλύτερη προσφορά υπηρεσιών και προϊόντων προς τον πελάτη και το πώς θα μπορέσει να προσθέσει αξία στον πελάτη, ενώ θα πρέπει να εδραιωθεί μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο πλευρών.

Παράλληλα επισήμανε πως οι τράπεζες θα πρέπει να επικεντρωθούν στη ψηφιοποίηση των τραπεζικών τους υπηρεσιών, κάτι το οποίο, όπως είπε, αναμένεται να μειώσει τα λειτουργικά τους έξοδα κατά 30%. Την ίδια ώρα, έκανε λόγο για ενοποίηση των υπηρεσιών ώστε να προσφέρεται ολοένα και πιο ολοκληρωμένη εμπειρία προς τον πελάτη. 

Δειτε Επισης

Ντε Γκίντος: Σε χαμηλά επίπεδα ο πληθωρισμός υπηρεσιών
Εμπορική Έκθεση του Προγράμματος Μαθητική Επιχείρηση του Junior Achievement Κύπρου 2025
Η MUSKITA υποστηρίζει το Paws for Homes Foundation στον Μαραθώνιο Λεμεσού
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η συμμετοχή παιδιών στον παγκόσμιο διαγωνισμό ζωγραφικής «Toyota Dream Car»
Ώθηση στην ανάπτυξη από τις υπό εξέλιξη μεγάλες μη οικιστικές ιδιωτικές επενδύσεις και έργα υποδομής-Οι προβλέψεις της ΚΤΚ
Τα Public-Private Partnerships είναι το μέλλον της ανάπτυξης: Μάθετε γιατί στο διεθνές συνέδριο Unlocking Investment Through PPP
Σπάει τα κοντέρ και το 2025 ο κυπριακός τουρισμός-Νέο ρεκόρ αφίξεων τους πρώτους δύο μήνες του έτους
Huawei: Ενισχύει την ανάπτυξη ταλέντων στις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών στην Κύπρο
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των Millenials Entrepreneurs και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Ρυθμιστικές αλλαγές, ανθεκτικότητα και AML στο επίκεντρο της ετήσιας γενικής συνέλευσης του ACIFF