powered by

Amir Janiqua: Επιχειρηματικό μοντέλο με επίκεντρο τον πελάτη

Η δημιουργία μακροχρόνιας σχέσης με τον πελάτη, οι τράπεζες θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τις ανάγκες του πελάτη ώστε γύρω από αυτές τις ανάγκες να δημιουργηθεί το επιχειρηματικό μοντέλο του τραπεζικού οργανισμού. Αυτό ανέφερε ενώπιον του 4ου Cyprus Banking Forum ο Amir Janiqua financial services consulting partner NCR Μεγάλης Βρετανίας.

Πρόσθεσε πως το επιχειρηματικό μοντέλο των τραπεζών θα πρέπει να επικεντρώνεται γύρω από την καλύτερη προσφορά υπηρεσιών και προϊόντων προς τον πελάτη και το πώς θα μπορέσει να προσθέσει αξία στον πελάτη, ενώ θα πρέπει να εδραιωθεί μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο πλευρών.

Παράλληλα επισήμανε πως οι τράπεζες θα πρέπει να επικεντρωθούν στη ψηφιοποίηση των τραπεζικών τους υπηρεσιών, κάτι το οποίο, όπως είπε, αναμένεται να μειώσει τα λειτουργικά τους έξοδα κατά 30%. Την ίδια ώρα, έκανε λόγο για ενοποίηση των υπηρεσιών ώστε να προσφέρεται ολοένα και πιο ολοκληρωμένη εμπειρία προς τον πελάτη. 

Δειτε Επισης

Επιτυχές το επιμορφωτικό και επιστημονικό συμπόσιο του Συνδέσμου «Μωρά Θαύματα» για την προωρότητα
Στο τραπέζι παράλληλη εισαγωγή εταιρείων στα Χρηματιστήρια Κύπρου και Ινδίας-Η διερευνόμενη ανάπτυξη συνεργασίας
Έπεσαν οι υπογραφές για την πρώτη συλλογική σύμβαση εργασίας στην Αρχή Παιγνίων και Εποπτείας Καζίνο
Παρουσίασε την αποστολή και το ερευνητικό του έργο στην Κεντρική Τράπεζα το Κέντρο Αριστείας biobank.cy
PwC Κύπρου: Δύο εκδηλώσεις με θέμα την ενδυνάμωση των οικογενειακών και των μικρών επιχειρήσεων
Τεχνητή νοημοσύνη και διαχείριση δεδομένων στη διαφήμιση
STEP: €10 εκατ. για δημιουργία εγκαταστάσεων και γραμμών παραγωγής καινοτόμων προϊόντων
Πρόεδρος Invest Cyprus: Παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα της χώρας για ξένες επιχειρήσεις
Ενδυναμώνει την παρουσία της στην Κύπρο η Boyden... Αναλαμβάνει εκπρόσωπός της η Κλαίρη Σολωμού-Μελά
Η νέα εμπειρία πελατών: Από τη συναλλαγή στη σχέση, με σύμμαχο την τεχνολογία