powered by

Ο κλάδος του digital marketing «τρέχει» με γρήγορες ταχύτητες

Την επένδυση της Cyta σε νέες τεχνολογίες, σε ένα αξιόπιστο δίκτυο για ενδυνάμωση των πελατών της στο νέο ψηφιακό περιβάλλον, είτε βρίσκονται στο σπίτι και στο γραφείο είτε σε κίνηση, τονίζει η Υπεύθυνη Διαχείρισης Προϋπολογισμού Επικοινωνίας και Μέσων Προβολής της Cyta, Ελένη Καλλιγάκη.

Η Cyta είναι ο Στρατηγικός Συνεργάτης του 13ου Digital Marketing Forum το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016, από τις 08:30 έως τις 13:15 στο Ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία. 

Το «13ο Digital Marketing Φόρουμ» έχει σχεδιαστεί κατά τέτοιο τρόπο, ώστε κατανοητά, χρήσιμα και μοντέρνα να ενημερώσει για τις καινούργιες επιταγές της αγοράς, για το πολυπρόσωπο προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή και τις στρατηγικές που οδηγούν σε επίτευξη κι αύξηση των πωλήσεων, και διατηρούν ταυτόχρονα τις επιχειρήσεις σε ανοδική τροχιά.

Επισημαίνοντας ότι ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών είναι στην αιχμή των εξελίξεων λόγω των απίστευτα γρήγορων ρυθμών που «τρέχει» η τεχνολογία, η κ. Καλλιγάκη εξηγεί ότι ο ρόλος της Cyta έχει διαφοροποιηθεί και συνδέεται άμεσα με την ευημερία και την πρόοδο του τόπου. 

«Η ευρυζωνικότητα επιδρά σημαντικά στην εκπαίδευση, στην υγεία, στη δημόσια διοίκηση, στην έρευνα, στην καινοτομία, στην ψυχαγωγία, στην οικονομία και γενικά σε όλους τους τομείς της κοινωνίας μας», τονίζει σχετικά.

Όσον αφορά στην αξιοποίηση των digital media, σημειώνει ότι η Cyta είναι από τις πρώτες εταιρείες που αξιοποίησαν τα digital media. «Αποτελεί για εμάς  βασικό μέσο επικοινωνίας τόσο για την ενδυνάμωση της εικόνας της μάρκας μας όσο και για την προώθηση των υπηρεσιών και προσφορών μας», αναφέρει η της Cyta, προσθέτοντας ότι «τα digital media παρέχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούμε τα μηνύματά μας στοχευμένα στους πελάτες μας, με έναν τρόπο πιο εξατομικευμένο».  

Εξηγεί ακόμα ότι η Cyta στηρίζει το 13o Digital Marketing Forum, ως ο μεγαλύτερος πάροχος ευρυζωνικών υπηρεσιών στην Κύπρο.

«Τα τελευταία χρόνια, η επανάσταση του digital άλλαξε για πάντα τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επιλέγουν υπηρεσίες και προϊόντα», αναφέρει η Υπεύθυνη Διαχείρισης Προϋπολογισμού Επικοινωνίας και Μέσων Προβολής της Cyta, σημειώνοντας ότι όλοι οι πελάτες κινούνται στο διαδίκτυο και στα social media και έρχονται σε επαφή με πολλά μηνύματα. Έχουν πλέον τη δυνατότητα να ψάξουν, να συμβουλευτούν και να διαμορφώσουν άποψη πριν την αγορά, ενώ ταυτόχρονα οι εταιρείες έχουν την ευκαιρία να επικοινωνούν πιο στοχευμένα στα κοινά που τους ενδιαφέρουν.

«Όλοι οι επαγγελματίες στον χώρο του marketing και της διαφήμισης, γνωρίζουν τη δύναμη του Digital και καλούνται συνεχώς να είναι ενημερωμένοι και να αξιοποιούν αποτελεσματικά τα νέα αυτά μέσα», επισημαίνει καταληκτικά η κ. Καλλιγάκη.

Δειτε Επισης

Εξήρε το έργο που παράγει το CIM ο Νίκος Χριστοδουλίδης-«Ραγδαία η ανάπτυξη της ανώτατης εκπαίδευσης»
Bolt: Λανσάρει την υπηρεσία Bolt Send για παράδοση δεμάτων αυθημερόν στη Λευκωσία
Συνάντηση με επίκεντρο την ενίσχυση της συνεργασίας των δύο θεσμών-Τα είπαν ΣΕΛΚ και Γενικός Ελεγκτής
Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου και George of London ένωσαν δυνάμεις για το Movember
Σχέδιο στήριξης εφημερίδων και πρακτορείων διανομής Τύπου από το ΥΠΟΙΚ-Οι δικαιούχοι και οι προϋποθέσεις
SOFTONE: Χρυσός χορηγός στην ετήσια εκδήλωση του Cyprus Payroll Management Association
Χαιρετίζει τη συνεργασία ΤΕΠΑΚ και ΚΣΕΕΚ το ΚΕΒΕ-Στρατηγικό βήμα ανάπτυξης
ΟΠΑΠ Κύπρου: Σχεδόν 70 εκατ. για επενδύσεις και έργα προς όφελος των Κυπρίων πολιτών-Η δέσμευση της εταρείας
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα κυπριακά Πανεπιστήμια από Ελλαδίτες-Ξεπέρασε τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Η Ελληνική Τράπεζα στήριξε και φέτος τον θεσμό Movember Cyprus