powered by

Όταν η Μόδα γίνεται Εμπόριο και το Εμπόριο γίνεται Μόδα

Πώς κινείται και πώς θα κινηθεί στο άμεσο μέλλον -αλλά και μακροπρόθεσμα- η επιχειρηματικότητα στον Κόσμο της Μόδας σε μπουτίκ, καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, πολυκαταστήματα, malls και εμπορικές οδούς; 

Σήμερα, η επιθυμία του καταναλωτή όσον αφορά τη Μόδα, είναι πιο απαιτητική από ποτέ: Ο ανταγωνισμός είναι απλώς αδίστακτος, οι επιλογές αναρίθμητες, τα ερεθίσματα κάτι παραπάνω από ευδιάκριτα και ο ίδιος ο υποψήφιος πελάτης… «εκπαιδευμένος» και «πεινασμένος».

Το 2ο Fashion Retail Summit, το οποίο παρουσιάζει ο όμιλος G.A.P. Vassilopoulos, στις 16 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία, αναλύει τις νέες στρατηγικές ανάπτυξης, οι οποίες αποτελούν εργαλείο επιβίωσης για τις επιχειρήσεις και τους λιανέμπορους που δραστηριοποιούνται στο χώρο της Μόδας. 

Το συνέδριο θα φιλοξενήσει διεθνούς εμβέλειας ομιλητές, με περγαμηνές σε πολύ γνωστές εταιρείες, όπως είναι οι Chapman Taylor, Zeus+Dione, Luigi Footwear. Οι καλεσμένοι μας θα παρουσιάσουν αναλυτικά τις τάσεις στην αγορά μόδας και θα σκιαγραφήσουν τους τρόπους με τους οποίους κάθε επιχείρηση μπορεί να πρωτοπορήσει ενώ θα απαντήσουν σημαντικά ερωτήματα όπως: Με ποιους έξυπνους τρόπους είναι ικανά τα brands να επωφεληθούν από την ψηφιακή επανάσταση; Πώς δύναται ο πελάτης να έχει την ικανοποιητικότερη εμπειρία στο κατάστημα και ποιες είναι εκείνες οι κινήσεις και τα κίνητρα που θα φέρουν τον καταναλωτή στο σημείο πώλησης αλλά και στο online store, ξανά και ξανά; Τελικά, τι προφίλ οφείλει να τηρεί ένα κατάστημα, ώστε να είναι ελκυστικό και ταυτόχρονα φιλόξενο στον καταναλωτή; Υπάρχουν απεριόριστα περιθώρια και μοντέρνες στρατηγικές, ούτως ώστε τα καταστήματα όχι μόνο να μη χάσουν την πελατεία τους, αλλά και να κατορθώσουν να προσελκύσουν νέο αγοραστικό κοινό; 

Το θεματολόγιο του συνεδρίου περιλαμβάνει δυναμικά, επίκαιρα θέματα, όπως: οι παγκόσμιες τάσεις στο χώρο του Λιανικού Εμπορίου Μόδας στην Ευρώπη, τη Μεγάλη Βρετανία και την Ελλάδα, το μέλλον της Υψηλής Μόδας (High Street) στα Πολυκαταστήματα και τα Εμπορικά Κέντρα, ο σχεδιασμός του καταστήματος και η in-store εμπειρία, το εξατομικευμένο user-experience, το πολυπρόσωπο προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή Μόδας, η ψηφιακή αλληλεπίδραση ουσίας, καθώς και η εποχικότητα και οι πελατοκεντρικές στρατηγικές διαρκείας.

Το συνέδριο απευθύνεται σε γενικούς κι εμπορικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές Μάρκετινγκ, brand managers, καθώς και σε εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Fashion Retail. 

Για το πρόγραμμα του συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.

Κύριος Χορηγός: G.A.P. Vassilopoulos Group 
Χορηγοί: Cablenet, JCC Payment Systems, KPMG Cyprus, Powersoft Computer Solutions, Somersby cider 
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό INBusiness, INBusiness News, ΡΕΠΟΡΤΕΡ Online Οργάνωση: ΙΜΗ

Δειτε Επισης

Εξήρε το έργο που παράγει το CIM ο Νίκος Χριστοδουλίδης-«Ραγδαία η ανάπτυξη της ανώτατης εκπαίδευσης»
Bolt: Λανσάρει την υπηρεσία Bolt Send για παράδοση δεμάτων αυθημερόν στη Λευκωσία
Συνάντηση με επίκεντρο την ενίσχυση της συνεργασίας των δύο θεσμών-Τα είπαν ΣΕΛΚ και Γενικός Ελεγκτής
Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου και George of London ένωσαν δυνάμεις για το Movember
Σχέδιο στήριξης εφημερίδων και πρακτορείων διανομής Τύπου από το ΥΠΟΙΚ-Οι δικαιούχοι και οι προϋποθέσεις
SOFTONE: Χρυσός χορηγός στην ετήσια εκδήλωση του Cyprus Payroll Management Association
Χαιρετίζει τη συνεργασία ΤΕΠΑΚ και ΚΣΕΕΚ το ΚΕΒΕ-Στρατηγικό βήμα ανάπτυξης
ΟΠΑΠ Κύπρου: Σχεδόν 70 εκατ. για επενδύσεις και έργα προς όφελος των Κυπρίων πολιτών-Η δέσμευση της εταρείας
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα κυπριακά Πανεπιστήμια από Ελλαδίτες-Ξεπέρασε τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Η Ελληνική Τράπεζα στήριξε και φέτος τον θεσμό Movember Cyprus