powered by

Όταν η Μόδα γίνεται Εμπόριο και το Εμπόριο γίνεται Μόδα

Πώς κινείται και πώς θα κινηθεί στο άμεσο μέλλον -αλλά και μακροπρόθεσμα- η επιχειρηματικότητα στον Κόσμο της Μόδας σε μπουτίκ, καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, πολυκαταστήματα, malls και εμπορικές οδούς; 

Σήμερα, η επιθυμία του καταναλωτή όσον αφορά τη Μόδα, είναι πιο απαιτητική από ποτέ: Ο ανταγωνισμός είναι απλώς αδίστακτος, οι επιλογές αναρίθμητες, τα ερεθίσματα κάτι παραπάνω από ευδιάκριτα και ο ίδιος ο υποψήφιος πελάτης… «εκπαιδευμένος» και «πεινασμένος».

Το 2ο Fashion Retail Summit, το οποίο παρουσιάζει ο όμιλος G.A.P. Vassilopoulos, στις 16 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία, αναλύει τις νέες στρατηγικές ανάπτυξης, οι οποίες αποτελούν εργαλείο επιβίωσης για τις επιχειρήσεις και τους λιανέμπορους που δραστηριοποιούνται στο χώρο της Μόδας. 

Το συνέδριο θα φιλοξενήσει διεθνούς εμβέλειας ομιλητές, με περγαμηνές σε πολύ γνωστές εταιρείες, όπως είναι οι Chapman Taylor, Zeus+Dione, Luigi Footwear. Οι καλεσμένοι μας θα παρουσιάσουν αναλυτικά τις τάσεις στην αγορά μόδας και θα σκιαγραφήσουν τους τρόπους με τους οποίους κάθε επιχείρηση μπορεί να πρωτοπορήσει ενώ θα απαντήσουν σημαντικά ερωτήματα όπως: Με ποιους έξυπνους τρόπους είναι ικανά τα brands να επωφεληθούν από την ψηφιακή επανάσταση; Πώς δύναται ο πελάτης να έχει την ικανοποιητικότερη εμπειρία στο κατάστημα και ποιες είναι εκείνες οι κινήσεις και τα κίνητρα που θα φέρουν τον καταναλωτή στο σημείο πώλησης αλλά και στο online store, ξανά και ξανά; Τελικά, τι προφίλ οφείλει να τηρεί ένα κατάστημα, ώστε να είναι ελκυστικό και ταυτόχρονα φιλόξενο στον καταναλωτή; Υπάρχουν απεριόριστα περιθώρια και μοντέρνες στρατηγικές, ούτως ώστε τα καταστήματα όχι μόνο να μη χάσουν την πελατεία τους, αλλά και να κατορθώσουν να προσελκύσουν νέο αγοραστικό κοινό; 

Το θεματολόγιο του συνεδρίου περιλαμβάνει δυναμικά, επίκαιρα θέματα, όπως: οι παγκόσμιες τάσεις στο χώρο του Λιανικού Εμπορίου Μόδας στην Ευρώπη, τη Μεγάλη Βρετανία και την Ελλάδα, το μέλλον της Υψηλής Μόδας (High Street) στα Πολυκαταστήματα και τα Εμπορικά Κέντρα, ο σχεδιασμός του καταστήματος και η in-store εμπειρία, το εξατομικευμένο user-experience, το πολυπρόσωπο προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή Μόδας, η ψηφιακή αλληλεπίδραση ουσίας, καθώς και η εποχικότητα και οι πελατοκεντρικές στρατηγικές διαρκείας.

Το συνέδριο απευθύνεται σε γενικούς κι εμπορικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές Μάρκετινγκ, brand managers, καθώς και σε εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Fashion Retail. 

Για το πρόγραμμα του συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.

Κύριος Χορηγός: G.A.P. Vassilopoulos Group 
Χορηγοί: Cablenet, JCC Payment Systems, KPMG Cyprus, Powersoft Computer Solutions, Somersby cider 
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό INBusiness, INBusiness News, ΡΕΠΟΡΤΕΡ Online Οργάνωση: ΙΜΗ

Δειτε Επισης

Πετρολίνα: Πού βρίσκεται η εξαγορά της ExxonMobil Cyprus, τα κέρδη για το 2024 και η διανομή μερίσματος
Δρ. Α. Αχιλλεούδη: Σταθερά αφοσιωμένος στη στήριξη ατόμων με εμπειρία καρκίνου και των οικογενειών τους ο ΠΑΣΥΚΑΦ
Άνοιξε η πλατφόρμα για επιβεβαίωση της απομείωσης κουρεμένων καταθετών-Όλες οι πληροφορίες
Π. Ζαφείρης: Στρατηγική προτεραιότητα για το ΤΕΠΑΚ η διεθνοποίηση-« Ανοίγουμε τα σύνορα και τους ορίζοντές μας»
CNP Ασφαλιστική και Yπουργείο Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
Η Imperio στηρίζει τον Ναυτικό Όμιλο Λεμεσού-Επίσημος χορηγός του για τα επόμενα δύο χρόνια
Νέες ημερομηνίες διεξαγωγής για το 3ο Cyprus International Technology Relocation Summit
Euroblinds: Όταν η επιχειρηματικότητα γίνεται δύναμη βιώσιμης ανάπτυξης
Ψηφιακό μάρκετινγκ: Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Το πλαίσιο στρατηγικών πρωτοβουλιών της Eurobank για ενίσχυση της επιχειρηματικής διασύνδεσης με Ινδία