powered by

Όταν η Μόδα γίνεται Εμπόριο και το Εμπόριο γίνεται Μόδα

Πώς κινείται και πώς θα κινηθεί στο άμεσο μέλλον -αλλά και μακροπρόθεσμα- η επιχειρηματικότητα στον Κόσμο της Μόδας σε μπουτίκ, καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, πολυκαταστήματα, malls και εμπορικές οδούς; 

Σήμερα, η επιθυμία του καταναλωτή όσον αφορά τη Μόδα, είναι πιο απαιτητική από ποτέ: Ο ανταγωνισμός είναι απλώς αδίστακτος, οι επιλογές αναρίθμητες, τα ερεθίσματα κάτι παραπάνω από ευδιάκριτα και ο ίδιος ο υποψήφιος πελάτης… «εκπαιδευμένος» και «πεινασμένος».

Το 2ο Fashion Retail Summit, το οποίο παρουσιάζει ο όμιλος G.A.P. Vassilopoulos, στις 16 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία, αναλύει τις νέες στρατηγικές ανάπτυξης, οι οποίες αποτελούν εργαλείο επιβίωσης για τις επιχειρήσεις και τους λιανέμπορους που δραστηριοποιούνται στο χώρο της Μόδας. 

Το συνέδριο θα φιλοξενήσει διεθνούς εμβέλειας ομιλητές, με περγαμηνές σε πολύ γνωστές εταιρείες, όπως είναι οι Chapman Taylor, Zeus+Dione, Luigi Footwear. Οι καλεσμένοι μας θα παρουσιάσουν αναλυτικά τις τάσεις στην αγορά μόδας και θα σκιαγραφήσουν τους τρόπους με τους οποίους κάθε επιχείρηση μπορεί να πρωτοπορήσει ενώ θα απαντήσουν σημαντικά ερωτήματα όπως: Με ποιους έξυπνους τρόπους είναι ικανά τα brands να επωφεληθούν από την ψηφιακή επανάσταση; Πώς δύναται ο πελάτης να έχει την ικανοποιητικότερη εμπειρία στο κατάστημα και ποιες είναι εκείνες οι κινήσεις και τα κίνητρα που θα φέρουν τον καταναλωτή στο σημείο πώλησης αλλά και στο online store, ξανά και ξανά; Τελικά, τι προφίλ οφείλει να τηρεί ένα κατάστημα, ώστε να είναι ελκυστικό και ταυτόχρονα φιλόξενο στον καταναλωτή; Υπάρχουν απεριόριστα περιθώρια και μοντέρνες στρατηγικές, ούτως ώστε τα καταστήματα όχι μόνο να μη χάσουν την πελατεία τους, αλλά και να κατορθώσουν να προσελκύσουν νέο αγοραστικό κοινό; 

Το θεματολόγιο του συνεδρίου περιλαμβάνει δυναμικά, επίκαιρα θέματα, όπως: οι παγκόσμιες τάσεις στο χώρο του Λιανικού Εμπορίου Μόδας στην Ευρώπη, τη Μεγάλη Βρετανία και την Ελλάδα, το μέλλον της Υψηλής Μόδας (High Street) στα Πολυκαταστήματα και τα Εμπορικά Κέντρα, ο σχεδιασμός του καταστήματος και η in-store εμπειρία, το εξατομικευμένο user-experience, το πολυπρόσωπο προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή Μόδας, η ψηφιακή αλληλεπίδραση ουσίας, καθώς και η εποχικότητα και οι πελατοκεντρικές στρατηγικές διαρκείας.

Το συνέδριο απευθύνεται σε γενικούς κι εμπορικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές Μάρκετινγκ, brand managers, καθώς και σε εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Fashion Retail. 

Για το πρόγραμμα του συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.

Κύριος Χορηγός: G.A.P. Vassilopoulos Group 
Χορηγοί: Cablenet, JCC Payment Systems, KPMG Cyprus, Powersoft Computer Solutions, Somersby cider 
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό INBusiness, INBusiness News, ΡΕΠΟΡΤΕΡ Online Οργάνωση: ΙΜΗ

Δειτε Επισης

Ξεκίνησε ο Σύνδεσμος Κυπρίων Επαγγελματιών Ελλάδας-«Εφαλτήριο για από κοινού ανάπτυξη»
Η Κύπρος φιλοξένησε την ετήσια τελετή «Collectives» του Conservation Collective
Ενισχύουν τη συνεργασία τους ΚΣΕΕΚ και AIAD-Πού αποσκοπεί το MoU που υπέγραψαν
Το RMHC Κύπρου τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας με το μεγαλύτερο Family Fun Day
Πρώτο επιστημονικό συνέδριο για τον αυτισμό στο ΤΕΠΑΚ
Στον αστερισμό των 17ων IN Business Awards...Την ερχόμενη Τετάρτη η τελετή απονομής των βραβείων
Υποτροφία «Εύη Παπαδοπούλου»: Η ΚΕΑΝ επενδύει για άλλη μια χρονιά στην εκπαίδευση των νέων
Γεγονός το PadelPro Corporate Padel Tournament by IN Business-Πώς να δηλώσετε συμμετοχή
Επιστρέφει δυναμικά το 2ο ετήσιο Cyprus Forum London
Κορυφαίοι διεθνείς εμπειρογνώμονες συμμετέχουν στο φετινό Compliance Forum