FOREVER: Αγάπες από σοκολάτα

Παράγει πέραν των 175 τόνων σοκολάτας τον χρόνο, που ως επί το πλείστον χρησιμοποιούνται στη ζαχαροπλαστική, με το 20% της ποσότητας αυτής να εξάγεται σε γειτονικές χώρες. Η εταιρεία Forever κλείνει 19 χρόνια στην αγορά, με τα αδέλφια Μάριο και Μίλτο Μιλτιάδους, marketing/sales manager και production manager, αντίστοιχα, να υπόσχονται forever εμπνεύσεις με αγαπημένο υλικό πάντοτε τη σοκολάτα.

Η πορεία της Forever ξεκινά το 1997, όταν ο Αντρέας Μιλτιάδους μένει άνεργος μετά από χρόνια υπηρεσίας στον τομέα παρασκευής σοκολάτας.

Με τη σύμφωνο γνώμη των δύο γιων του, Μάριου και Μίλτου, και αφού πραγματοποιούν έρευνα αγοράς, αποφασίζουν να δημιουργήσουν μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση παραγωγής προϊόντων από σοκολάτα. Επιλέγουν τη Βιομηχανική Περιοχή Αλάμπρας για να στεγάσει το τολμηρό αυτό εγχείρημα της οικογένειας, της οποίας τα μέλη εργάζονται, τα πρώτα χρόνια, μέχρι και 15 ώρες τη μέρα, ώστε να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των δικών τους εταιρικών πλάνων και κατ’ επέκταση των απαιτήσεων της αγοράς.

Γνώμονάς τους η παραγωγή και διάθεση στην αγορά ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων, πάντα με πιστοποίηση HACCP και ISO.

Το πρώτο βήμα γίνεται με μπάρες σοκολάτας και κουβερτούρες οικιακής χρήσης, όμως η γκάμα μεγαλώνει στην πορεία και ειδικά μετά την ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ, όταν ο ανταγωνισμός γίνεται οξύτερος και κρίνεται απαραίτητη η παραγωγή κι άλλων προϊόντων, ώστε η επιχείρηση να μπορέσει να επιβιώσει: «Δημιουργήσαμε μια σειρά από εποχιακά σοκολατένια παρασκευάσματα, όπως, πασχαλινές και χριστουγεννιάτικες φιγούρες, chocolate marsh mallow, ινδοκάρυδα, νούκατ, έτοιμα κεράσματα για ζαχαροπλαστεία, καθώς και μια μεγάλη σειρά από σοκολατένιες πρώτες ύλες για επαγγελματίες. Ακόμα, τα τελευταία χρόνια παρασκευάζουμε είδη με πρώτη ύλη το χαρούπι και σοκολάτες με stevia, ενώ δικής μας παραγωγής private label προϊόντα αποτελούν αρκετά μεγάλο μερίδιο των εργασιών μας».

Γεύση από προκλήσεις
Κατά τις χρονιές 2004, 2009 και 2015 η εταιρεία τολμά και πάλι, εξαγοράζοντας τρεις βιομηχανικές μονάδες με αντικείμενο την παραγωγή σοκολάτας: «Η επέκταση και αναβάθμιση των κτιριακών μας εγκαταστάσεων ήταν, πλέον, επιβεβλημένη για τη δημιουργία μιας πιο αυτοματοποιημένης παραγωγής. Μπορεί το οικονομικό ρίσκο να ήταν μεγάλο, αλλά με σκληρή δουλειά και μελετημένα βήματα τα προβλήματα ξεπεράστηκαν και τα αποτελέσματα μας δικαίωσαν».

Σήμερα, οι εισαγωγές στον τομέα των σοκολατοειδών που αυξάνονται, αλλά και η οικονομική ύφεση, η οποία οδήγησε στο κλείσιμο αριθμού μεγάλων και μικρών συνεργατών της εταιρείας, δημιουργούν ακόμα μεγαλύτερες προκλήσεις για τα στελέχη της: «Αν μην ξεχνάμε ότι η σοκολάτα δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης κι είναι από τις πρώτες περικοπές που θα κάνει κάποιος, όταν έχει οικονομικές δυσκολίες. Την ίδια ώρα, αν και σε μικρό ποσοστό, κάποιοι συνεργάτες μας, που δεν κατάφεραν να επιβιώσουν στην κρίση, μας άφησαν εκτεθειμένους με αρκετά μεγάλα ποσά, που μέχρι σήμερα δεν εισπράξαμε».

Οι προκλήσεις, όμως, έρχονται για να αντιμετωπίζονται και να μας κάνουν πιο δυνατούς. Στην περίπτωση της Forever το αποδεικνύουν οι αριθμοί. Η βιομηχανική μονάδα παράγει ετησίως πέραν των 175 τόνων σοκολάτας, που διοχετεύονται σε ποσοστό 80% στην κυπριακή αγορά και 20% σε γειτονικές μας χώρες: «Οι καταναλωτές αγαπούν ιδιαίτερα το chocolate marsh mallow, του οποίου οι πωλήσεις αγγίζουν τα 950.000 κομμάτια ετησίως, ενώ η κουβερτούρα γκανάζ είναι το best selling προϊόν για ζαχαροπλάστες, με παραγγελίες 55 τόνων τον χρόνο.                    

Θυμόμαστε ακόμα όταν πρωτοξεκινήσαμε το chocolate marsh mallow, πόσo δύσκολο ήταν, αφού γίνονταν όλες οι προετοιμασίες χειρονακτικά. Χρειαζόμασταν συνολικά δύο μέρες για να ολοκληρώσουμε και να συσκευάσουμε το προϊόν. Βλέποντας, όμως, τις πωλήσεις του να ανεβαίνουν, πήραμε την απόφαση να αυτοματοποιήσουμε την παραγωγή και στη συνέχεια έγινε το ίδιο με πολλές από τις σειρές των ειδών μας».

Νέες συνταγές ιδεών
Τα προϊόντα της εταιρείας διατίθενται σε αρτοποιεία/ζαχαροπλαστεία, σε υπεραγορές και περίπτερα παγκυπρίως. Η προσπάθεια για διεύρυνση της γκάμας είναι συνεχής και αναγκαία, καθώς η παραγωγή ακολουθεί τις απαιτήσεις της αγοράς: «Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στις προτιμήσεις των καταναλωτών και προσπαθούμε να εναρμονιζόμαστε με τις τάσεις της εποχής. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του πρώτου σοκολατένιου κεραστικού της παραγωγής μας, του σκαραβαίου, το οποίο σημείωνε μεγάλη επιτυχία, αλλά δεν επαναπαυτήκαμε. Με τα χρόνια δημιουργήσαμε καινούργιες γεύσεις κι επιλογές αυτής της κατηγορίας, ώστε να ικανοποιούμε όλο και μεγαλύτερο μέρος του καταναλωτικού κοινού».

Στο πλαίσιο της συνεχούς αναζήτησης νέων ιδεών, αλλά και της αύξησης των εξαγωγών της, η εταιρεία στοχεύει στο άμεσο μέλλον σε εντονότερη παρουσία της σε περισσότερες εκθέσεις του εξωτερικού. Και προχωρώντας ένα βήμα παρακάτω, έχει στα σκαριά τη δημιουργία  μουσείου σοκολάτας με εκθεσιακό αλλά και διαδραστικό χαρακτήρα, το οποίο θα είναι ανοικτό τόσο για μαθητές όσο και για το ευρύ κοινό. 

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις