Η Tesco Bank «παγώνει» τις συναλλαγές
16:22 - 08 Νοεμβρίου 2016
Η Tesco Bank «πάγωσε» όλες τις ηλεκτρονικές συναλλαγές της αφότου οι πελάτες της έπεσαν θύματα απάτης, ενώ δεσμεύτηκε να αποζημιώσει τους κατόχους 20.000 λογαριασμών που έχασαν χρήματα στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Ο Benny Higgins, διευθύνων σύμβουλος του τραπεζικού βραχίονα της βρετανικής αλυσίδας σουπερμάρκετ, ανέφερε πως η απόφαση να σταματήσουν οι διαδικτυακές συναλλαγές είναι μια προσπάθεια να προστατευτούν οι πελάτες.
Πρόσθεσε πως 40.000 λογαριασμοί επηρεάστηκαν από την επίθεση του Σαββατοκύριακου και ότι από τους μισούς από αυτούς έγινε ανάληψη χρημάτων, ενώ χαρακτήρισε την επίθεση «διαδικτυακή εγκληματική δραστηριότητα».
Όπως εξηγεί ο Guardian, στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου πελάτες της Tesco Bank κατήγγειλαν πως έλειπαν χρήματα από τους λογαριασμούς τους και μερικοί από αυτούς παραπονέθηκαν ότι δεν μπορούσαν να έρθουν σε τηλεφωνική επαφή με την τράπεζα, η οποία έχει επτά εκατομμύρια πελάτες.
Η τράπεζα ανέφερε ότι παρά την απόφαση για «πάγωμα» των ηλεκτρονικών συναλλαγών, οι πελάτες της μπορούν να κάνουν χρήση των καρτών τους για άλλες υπηρεσίες.
ΠΗΓΗ: euro2day.gr