Η&Μ: Μεγάλες προσδοκίες

Γεγονός αποτελεί πλέον το άνοιγμα του πρώτο καταστήματος H&M στην Κύπρο. Με αφορμή και του λανσαρίσματος της νέας συλλογής από τον οίκο Kenzo από τις 3 Νοεμβρίου, η Sandrine Galparoli, country manager Κύπρου, Ελλάδας και Βουλγαρίας μιλά στο ΙNBusiness για τα πλάνα της σουηδικής αλυσίδας στην Κύπρο η οποία διαθέτει ιδιαίτερα υψηλές προσδοκίες για το επόμενο διάστημα. Πρωταρχικός στόχος η επικέντρωση στο πρώτο κατάστημα και ακολούθως επέκταση, στο πλαίσιο του διεθνούς πλαισίου ανάπτυξης εργασιών κατά 10%-15% ετησίως.

Αξίζει να σημειωθεί πως στην επίσημη πρώτη, κάποιοι ήταν στημένοι από τις 4.30 το πρωί φέροντας στο μυαλό εικόνες ανάλογες του εξωτερικού σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Ενέργειες που δηλούν τον ενθουσιασμό που θέλει η ίδια η εταιρεία να προκαλεί στους πελάτες της, έτσι ώστε να αδημονούν για την επόμενη της κίνηση. Κάτι που, άλλωστε, δηλώνει και η κ. Galparoli: «Θέλουμε κάθε φορά να εκπλήσσουμε τους πελάτες μας, να τους φέρνουμε κάτι καινούργιο και να καινοτομούμε δημιουργώντας τους ενθουσιασμό». 

Γιατί επιλέξατε να έλθετε στην Κύπρο τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή;
H H&M πάντα κοιτάζει για μια νέα αγορά. Ξέραμε ότι στην Κύπρο υπήρχε μεγάλο ενδιαφέρον και πως ο κόσμος μας ανέμενε από καιρό. Η σωστή στιγμή έφτασε όταν είχαμε την τέλεια τοποθεσία, την απαιτούμενη καταναλωτική ζήτηση και μια πολύ καλή επιχειρηματική περίπτωση για μας, στο πλαίσιο της οποίας ήλθαμε για να προσφέρουμε το καλύτερο που διαθέτει η μόδα, value for money επιλογές και ποιότητα, με τρόπο εποικοδομητικό για την κοινωνία, τον κόσμο αλλά και το περιβάλλον.

Ποια φιλοσοφία εκφράζει τα καταστήματα H&M, που θα δούμε να εφαρμόζεται και στην Κύπρο; 
Κάθε τι που κάνουμε στοχεύει στο να είμαστε κοντά στους πελάτες μας. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που η H&Μ είναι τόσο επιτυχημένη. Θέλουμε να ξέρουμε, ανά πάσα στιγμή, αν απολαμβάνουν το ψώνισμα κοντά μας, αν τους ικανοποιούν η ποιότητα και οι τιμές μας, αλλά και η πολιτική εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που εφαρμόζουμε. Ειδικά στο πεδίο αυτό έχουμε πολλά προγράμματα. Για παράδειγμα, ρούχα που δεν τα θέλει ο πελάτης, τα φέρνει στα καταστήματά μας, ώστε να πάνε για ανακύκλωση. Σε αντάλλαγμα, παίρνει από εμάς κουπόνι προσφοράς. Επίσης, προσέχουμε το αποτύπωμά μας στο περιβάλλον και την κατανάλωση ενέργειας στα καταστήματά μας.

Ποιοι είναι οι στόχοι σας για την κυπριακή αγορά; 
Το ενδιαφέρον των Κυπρίων για τη μόδα είναι ισχυρό, γεγονός που μας κάνει να πιστεύουμε ότι η H&M θα έχει κι εδώ την αναμενόμενη επιτυχία. Είμαστε πεπεισμένοι ότι αποτελούμε μια ιδανική επιλογή ψωνίσματος, πραγματικά ευρεία, κι έχουμε υψηλές προσδοκίες για τις επόμενες εβδομάδες.

Έχουν γίνει προσαρμογές στο κατάστημα της Κύπρου, βάσει των τοπικών ιδιαιτεροτήτων;
Σήμερα η μόδα είναι παγκοσμιοποιημένη και όλοι έχουμε πρόσβαση στις ίδιες πληροφορίες. Ως H&M βλέπουμε το ίδιο ενδιαφέρον για τις τάσεις και τις προτάσεις της από όλους τους πελάτες, έτσι η συλλογή μας είναι δομημένη ανάλογα, ακολουθώντας κατά 80% την κύρια ταξινόμησή μας σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε. Ακολούθως, παρατηρώντας την εξέλιξη των πωλήσεων και λαμβάνοντας υπόψη, μεταξύ άλλων, τοπικά χαρακτηριστικά της κάθε αγοράς, όπως το κλίμα, μελετάμε τον τρόπο προσαρμογής μας σε σχέση με τις προσφορές που επιλέγουμε. 

Ποια είναι η στρατηγική επέκτασης της H&M στην Κύπρο, αλλά και ευρύτερα; Υπάρχουν κάποιες τοποθεσίες, οι οποίες έχουν ήδη επιλεγεί; 
Εφαρμόζουμε κι εδώ την εταιρική στρατηγική, η οποία εστιάζει σε 10% με 15% ανάπτυξη των εργασιών ετησίως σε διεθνές επίπεδο. Την περασμένη χρονιά ανοίξαμε περισσότερα από 400 καταστήματα σε όλο τον κόσμο και αυτό θα ισχύσει και φέτος. Τα κριτήρια που ακολουθούμε για το άνοιγμα μαγαζιών είναι, κυρίως, τα ακόλουθα: Εξεύρεση της σωστής τοποθεσίας. Διασφάλιση ότι υπάρχει η ζήτηση από τους καταναλωτές και πως βρισκόμαστε ενώπιον μιας καλής επιχειρηματικής περίπτωσης. 

Οι εδώ επεκτάσεις μας μπορεί να είναι είτε σε εμπορικό δρόμο είτε σε mall. Σκεφτόμαστε και τα δύο, καθώς θέλουμε να είμαστε κοντά σε όλους τους καταναλωτές, απ’ όπου κι αν ψωνίζουν.

Υπάρχει ενδεχόμενο να δούμε διασημότητες της Κύπρου στις καμπάνιες επικοινωνίας σας; 
Οι καμπάνιες μας είναι διεθνείς, όμως κάνουμε και κάποιες τοπικές προσαρμογές, ανάλογα με το τι θέλουμε να προωθήσουμε και πώς. Για παράδειγμα, στις περιπτώσεις όπου επιλέγεται η προώθηση σε στούντιο ή μέσω παρουσιάσεων συνεργαζόμαστε με διασημότητες. 

Επίσης, κάθε χρόνο έχουμε διαφορετικές διεθνείς συνεργασίες, όπως εκείνη με τον Karl Lagerfeld ή αυτή με τον οίκο Kenzo, που ξεκινά στις 3 Νοέμβριου. 

Γενικά θα έλεγα πως, ναι, επιλέγουμε διάσημους, αλλά όπως και στην περίπτωση των σχεδιαστών μόδας, θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι μοιράζονται τις ίδιες αξίες με μας. 

Τι αποτελεί προτεραιότητα για σας στην Κύπρο σήμερα;
Η Κύπρος είναι μια σημαντική αγορά για μας και όπως σε κάθε άλλη χώρα, έτσι κι εδώ, προτεραιότητά μας είναι ο καταναλωτής.Στην παρούσα φάση θα εστιάσουμε στο πρώτο κατάστημα, καθότι θέλουμε πραγματικά να αποτελέσουμε μέρος της τοπικής οικονομίας και θεωρούμε ότι μπορούμε να συμβάλουμε ενεργά. Ένα πρώτο παράδειγμα είναι η εργοδότηση ντόπιου προσωπικού στο πρώτο μας κατάστημα. 

Sandrine Galparoli
Country manager Κύπρου, Ελλάδας και Βουλγαρίας 

Μετρά στην εταιρεία 15 χρόνια. Είναι από τη Γαλλία και ξεκίνησε να δουλεύει εκεί στον τομέα των logistics. Ακολούθως εργάστηκε στη λιανική πώληση, περνώντας για τέσσερα χρόνια από διάφορα διευθυντικά πόστα κι έπειτα μετετέθη στην Ελβετία ως area manager για 25 καταστήματα. Εδώ κι ένα χρόνο κατέχει τη θέση country manager της περιοχής Κύπρου, Ελλάδας και Βουλγαρίας με βάση την Ελλάδα. 


FACTS &FIGURES
Στην Κύπρο
•    Το πρώτο κατάστημα H&M λειτουργεί στη Λήδρας 171-179 στη Λευκωσία σε έξι ορόφους και περίπου 3.000 τ.μ. λιανικής πώλησης. 

•    Σε αυτό διατίθενται είδη μόδας για γυναίκες, άντρες και παιδιά, εσώρουχα, είδη σε μεγάλα μεγέθη H&M+, συλλογές για έγκυες και μαμάδες, οι σειρές H&M Mama και Η&Μ Sport, αξεσουάρ και προϊόντα ομορφιάς.

•    Το κατάστημα λειτουργεί με προσωπικό άνω των 100 ατόμων. 

Διεθνώς
•    Αποτελεί πολυεθνική εταιρεία μόδας. Ιδρύθηκε το 1947 στη Σουηδία, όπου και διατηρεί τα κεντρικά της γραφεία.

•    Ο αριθμός των καταστημάτων της ξεπερνά τις 4.000 σε 63 αγορές συμπεριλαμβανομένης και της Κύπρου

•    Το προσωπικό της διεθνώς κυμαίνεται στις 150.000. 

 

Δειτε Επισης

Αλέξης Βαφεάδης: Ακούσαμε τις θέσεις του ΣΕΜΗΟ, σύντομα νέα σχέδια για ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης
ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες
Frou Frou: Βλέπει σημαντική μείωση στις τιμές κακάο μέχρι τέλος 2025-Η εκτίμηση για τις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου
Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο