powered by

Η τεχνολογία και το μάρκετινγκ αλλάζει

To 13ο  Digital Marketing Forum, είναι το σημαντικότερο στον τομέα του, καθώς αποτελεί το μεγαλύτερο στον κόσμο του μάρκετινγκ της διαφήμισης και της διαχείρισης των media στην Κύπρο. Σε ένα κόσμο που κινείται με γοργούς ρυθμούς, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στηρίζονται στα μέσα μαζικής επικοινωνίας και στο διαδίκτυο για την προώθησή τους, ενώ καθίσταται όλο και πιο αναγκαίο τα στελέχη επιχειρήσεων να επιμορφώνονται και να ενημερώνονται για τις νέες προοπτικές και πρακτικές του κλάδου. 

Ο Βελιάδης Τάσος, COO / Partner της εταιρείας SOCIALAB η οποία προσφέρει υπηρεσίες στον τομέα του digital marketing θα παρευρεθεί στο συνέδριο ενώ μιλά στο InBusinessNews για τις τάσεις και τις προκλήσεις του τομέα. 

Πώς αλλάζει η τεχνολογία τον τομέα και τις στρατηγικές του marketing; 
H τεχνολογία αλλάζει, ουσιαστικά, τόσο τον τρόπο που σκεφτόμαστε όσο και τον τρόπο με τον οποίο υλοποιούμε τις ιδέες μας. Η χρήση των κινητών τηλεφώνων, κυρίως, αλλά πλέον και του Virtual Reality, δίνει στα brands τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ιστορίες και εμπειρίες στις οποίες ο χρήστης γίνεται ο πρωταγωνιστής, το βασικό πρόσωπο. Τα περισσότερα brands γίνονται πια content creators, προκειμένου να αλληλεπιδρούν με το κοινό και όχι να διακόπτουν, απλώς, μέσω μιας διαφήμισης, αυτό που κάνουν οι χρήστες την εκάστοτε στιγμή. Σ’ αυτό έχει συμβάλει τρομερά η τεχνολογία και οι νέες δυνατότητες που μας δίνει χρόνο με το χρόνο. 

Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος σήμερα;
Θα έλεγα ότι τα τελευταία χρόνια η πρόκληση είναι η ίδια: πώς, δηλαδή, τα brands θα περάσουν από την traditional διαφήμιση στην digital εποχή, με αποτελεσματικό τρόπο. Παρόλο, λοιπόν, που σχεδόν όλα τα brands έχουν δημιουργήσει Facebook σελίδες και αρχίζουν σιγά-σιγά να δημιουργούν digital περιεχόμενο, πολύ λίγα είναι εκείνα που έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν μια 360 επικοινωνία που να μεταφέρει το ίδιο μήνυμα σε όλα τα touchpoints, επιτυγχάνοντας, παράλληλα και engagement με τους χρήστες στο digital περιβάλλον. 

Πώς αξιολογείτε τον τομέα του marketing στην Κύπρο; 
Η ιστορία σε όλη την Ανατολική Ευρώπη δεν είναι ιδιαίτερα διαφορετική. Υπάρχουν επαγγελματίες που κάνουν πολύ καλή δουλεία με τα όπλα που έχουν, αλλά σε Δυτική Ευρώπη και ΗΠΑ τα όπλα είναι πλέον «πυρηνικά» ενώ εμείς είμαστε ακόμα στην εποχή της πέτρας. Μία στο τόσο κάνουμε ένα catch-up, αλλά σε γενικές γραμμές βλέπουμε τεράστιες διαφορές με συναδέλφους του Δυτικού ημισφαιρίου.

Ποιες είναι οι τελευταίες τάσεις του χώρου αυτού;
Θα μπορούσα να μιλάω ώρες για το περιεχόμενο (και ειδικά για το video περιεχόμενο), ωστόσο πιστεύω ότι είναι κάτι που τα τελευταία δυο χρόνια το ακούτε συνέχεια. Η τάση είναι να δημιουργούμε πλέον περιεχόμενο, ιστορίες και εφαρμογές που θα κινητοποιήσουν τους χρήστες, θα τους κάνουν να βγουν από το σπίτι για να τρέξουν, είτε, ακόμα, να δημιουργήσουν οι ίδιοι περιεχόμενο για καλό σκοπό, αλλά και να τους βοηθήσουμε να ταυτιστούν με τις ιστορίες αυτές, για να τις κάνουν share πιο εύκολα. Έχουμε περάσει στην εποχή του χρηστικού και συναισθηματικού περιεχομένου, φεύγοντας αρκετά από το fun στοιχείο που είχαμε τα προηγούμενα χρόνια. 

Ποιο πιστεύετε είναι το μυστικό της επιτυχίας;
Το βασικό στοιχείο μιας επιτυχημένης καμπάνιας είναι να έχει το σωστό insight σύμφωνα με το κοινό που στοχεύει και να μπορεί να δημιουργήσει μια ιστορία που οι χρήστες θα την μοιραστούν, είτε γιατί θα τους συγκινήσει, είτε γιατί θα τους φανεί χρήσιμη. Αυτό που θα προσέθετα, λοιπόν, είναι πως πριν δημιουργήσουμε μια οποιαδήποτε καμπάνια, θα πρέπει να σκεφτούμε καλά τι συναίσθημα θέλουμε να βγάλουμε στους χρήστες που θα τη δουν. Αυτό δεν είναι κάτι που ισχύει μόνο στο digital περιβάλλον, ωστόσο στο digital μπορούμε πολύ πιο εύκολα να μετρήσουμε τις αντιδράσεις του κοινού. 

Δειτε Επισης

Εξήρε το έργο που παράγει το CIM ο Νίκος Χριστοδουλίδης-«Ραγδαία η ανάπτυξη της ανώτατης εκπαίδευσης»
Bolt: Λανσάρει την υπηρεσία Bolt Send για παράδοση δεμάτων αυθημερόν στη Λευκωσία
Συνάντηση με επίκεντρο την ενίσχυση της συνεργασίας των δύο θεσμών-Τα είπαν ΣΕΛΚ και Γενικός Ελεγκτής
Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου και George of London ένωσαν δυνάμεις για το Movember
Σχέδιο στήριξης εφημερίδων και πρακτορείων διανομής Τύπου από το ΥΠΟΙΚ-Οι δικαιούχοι και οι προϋποθέσεις
SOFTONE: Χρυσός χορηγός στην ετήσια εκδήλωση του Cyprus Payroll Management Association
Χαιρετίζει τη συνεργασία ΤΕΠΑΚ και ΚΣΕΕΚ το ΚΕΒΕ-Στρατηγικό βήμα ανάπτυξης
ΟΠΑΠ Κύπρου: Σχεδόν 70 εκατ. για επενδύσεις και έργα προς όφελος των Κυπρίων πολιτών-Η δέσμευση της εταρείας
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα κυπριακά Πανεπιστήμια από Ελλαδίτες-Ξεπέρασε τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Η Ελληνική Τράπεζα στήριξε και φέτος τον θεσμό Movember Cyprus