Tον ρόλο του Άγιου Βασίλη στα Lidl αναλαμβάνει… η Santa Clara

Λιγότερο στρες και περισσότερη χαρά και γαλήνη για όλους. Αυτό εύχεται η Lidl στους πελάτες της. Και τις ευχές αυτές η Lidl τις στέλνει με τη Santa Clara, την πρέσβειρά της για τα Χριστούγεννα, η οποία σηματοδοτεί μια υπέροχη και χαλαρή περίοδο Χριστουγέννων για το 2016.  

Η γοητευτική, μοντέρνα Santa Clara είναι το δώρο της Lidl σε όλες τις γυναίκες που τα προηγούμενα χρόνια ήταν οι αφανείς ήρωες που φορτώθηκαν στους ώμους τους το βαρύτατο φορτίο της προετοιμασίας της γιορτής των Χριστουγέννων.

Στην ανακοικόνωση της εταιρείας αναφέρετια πως: "Ήρθε επιτέλους η ώρα να πούμε στις γυναίκες αυτές και επισήμως το «ευχαριστώ» που τόσο πολύ δικαιούνται. Η Santa Clara δεν είναι μόνο ένας καλός άγγελος των Χριστουγέννων με μπλε μανδύα. Πάνω απ’ όλα είναι η νέα πρέσβειρα για χαρούμενες και χαλαρές γιορτές Χριστουγέννων, όπου όλοι συμμετέχουν και βοηθούν στις προετοιμασίες. Φέτος δεν χρειάζεται να είναι όλα στην εντέλεια για να είναι όλοι χαρούμενοι —κι αυτό γιατί, σε τελική ανάλυση, τα Χριστούγεννα είναι για όλους".

Δειτε Επισης

Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση