Γιορτάζοντας την αέναη δημιουργικότητα

Για την 10η επέτειο του Limited Edition μπουκαλιού, η evian® ξανασυναντήθηκε με τον οίκο μόδας Christian Lacroix. Το 2007, το εναλλακτικό όραμα των δύο brands έσμιξε την αγνότητα του νερού με τη δημιουργικότητα της μόδας, ανοίγοντας τον δρόμο για μια σειρά συνεργασιών με τους καλύτερους σχεδιαστές μόδας.

Για να γιορτάσει αυτό το success story, ο οίκος Christian Lacroix αποτίνει φόρο τιμής στο ζωντανό, νεανικό πνεύμα της evian® επανασχεδιάζοντας το μοτίβο Paseo. Γεννημένο στην υψηλή ραπτική, το λεπτό αυτό κέντημα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά εκτός από τις συλλογές μόδας Christian Lacroix στο πρώτο Limited Edition μπουκάλι της evian® το 2007. Έκτοτε, θεωρείται ένα σύμβολο του γνωστού οίκου μόδας.

Η νέα, πολύχρωμη έκδοση του Paseo Limited Edition αποτελεί μια ξεκάθαρη έκφραση του σύγχρονου δημιουργικού σύμπαντος του Christian Lacroix: φανταχτερό, Παριζιάνικο και με ένα ασταμάτητο νεανικό πνεύμα.

«Η συνεργασία evian® x Lacroix είναι σαν ένα υπέροχο όνειρο που πραγματοποιήθηκε και είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε δύο φορές... κάτι που με κάνει ένα πολύ τυχερό σχεδιαστή!» Sacha Walckhoff, creative director στον οίκο Christian Lacroix.

Δειτε Επισης

Toyota Aygo X Hybrid: Ανανεωμένο και πλήρως υβριδικό
Η MotoTrend παρουσίασε τη Ferrari 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Νέο φυσικό σύμμαχο κατά της καούρας και της γαστρικής ενόχλησης παρουσιάζει η Aboca-Το Neobianacid είναι εδώ
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ