powered by

Η σωστή στρατηγική μάρκετινγκ διαμορφώνεται μέσα από εμπειρίες

«Το μάρκετινγκ δεν μπορεί να πετύχει χωρίς συγκεκριμένη στρατηγική», σημειώνει ο Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας ενώ συμπλήρωσε πως «το μάρκετινγκ χτίζεται μέρα με τη μέρα άρα το αποτέλεσμά του θα φανεί σε βάθος χρόνου».

Στη δημιουργία της κατάλληλής στρατηγικής μάρκετινγκ μπορεί να συμβάλει ο κ. Σαρανταένας, ο οποίος 16 χρόνια συνολικά παρουσία στον χώρο του μάρκετινγκ και τα τελευταία επτά χρόνια προσφέρει τις υπηρεσίες του και στην Κύπρο.

Σκοπός του είναι να βοηθά εταιρείες που δεν έχουν ενδεδειγμένο εσωτερικό τμήμα μάρκετινγκ ή θέλουν να βελτιώσουν τη στρατηγική τους.

Σύμφωνα με τον κ. Σαρανταένα, η σωστή στρατηγική μάρκετινγκ διαμορφώνεται μέσα από εμπειρίες και όσες περισσότερες εμπειρίες έχει ένας marketer τόσο πιο αποτελεσματικός είναι. 

Μέσα από την εμπειρία του όλα αυτά τα χρόνια στην Κύπρο έχει διαπιστώσει πως χρειάζεται από τις επιχειρήσεις μια μεγαλύτερη έμφαση στο digital μάρκετινγκ. Αυτό περιλαμβάνει, όπως ο ίδιος εξηγεί, πιο σωστή διαχείριση των social media καθώς η χρήση τους δεν είναι οι πωλήσεις αλλά η ενημέρωση μέσω περιεχομένου και καλύτερο Google advertising. Ακόμη άφησε το ερώτημα να αιωρείται μήπως ήρθε στιγμή για τις επιχειρήσεις να συγκεντρωθούν πέραν από το digital κομμάτι και στο mobile advertising.

Τέλος, ως προσωπικό του στόχο του έχει θέσει την εδραίωση της έννοιας του συμβούλου μάρκετινγκ στο μυαλό του Κύπριου επιχειρηματία.

Δειτε Επισης

Εξήρε το έργο που παράγει το CIM ο Νίκος Χριστοδουλίδης-«Ραγδαία η ανάπτυξη της ανώτατης εκπαίδευσης»
Bolt: Λανσάρει την υπηρεσία Bolt Send για παράδοση δεμάτων αυθημερόν στη Λευκωσία
Ο CEO του Neon Mall of Pafos στο IΝ Business TV-«Έξι με επτά χιλιάδες επισκέψεις την ημέρα» (video)
Συνάντηση με επίκεντρο την ενίσχυση της συνεργασίας των δύο θεσμών-Τα είπαν ΣΕΛΚ και Γενικός Ελεγκτής
Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου και George of London ένωσαν δυνάμεις για το Movember
Σχέδιο στήριξης εφημερίδων και πρακτορείων διανομής Τύπου από το ΥΠΟΙΚ-Οι δικαιούχοι και οι προϋποθέσεις
SOFTONE: Χρυσός χορηγός στην ετήσια εκδήλωση του Cyprus Payroll Management Association
Χαιρετίζει τη συνεργασία ΤΕΠΑΚ και ΚΣΕΕΚ το ΚΕΒΕ-Στρατηγικό βήμα ανάπτυξης
ΟΠΑΠ Κύπρου: Σχεδόν 70 εκατ. για επενδύσεις και έργα προς όφελος των Κυπρίων πολιτών-Η δέσμευση της εταρείας
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα κυπριακά Πανεπιστήμια από Ελλαδίτες-Ξεπέρασε τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις