Η σωστή στρατηγική μάρκετινγκ διαμορφώνεται μέσα από εμπειρίες
09:56 - 25 Νοεμβρίου 2016
«Το μάρκετινγκ δεν μπορεί να πετύχει χωρίς συγκεκριμένη στρατηγική», σημειώνει ο Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας ενώ συμπλήρωσε πως «το μάρκετινγκ χτίζεται μέρα με τη μέρα άρα το αποτέλεσμά του θα φανεί σε βάθος χρόνου».
Στη δημιουργία της κατάλληλής στρατηγικής μάρκετινγκ μπορεί να συμβάλει ο κ. Σαρανταένας, ο οποίος 16 χρόνια συνολικά παρουσία στον χώρο του μάρκετινγκ και τα τελευταία επτά χρόνια προσφέρει τις υπηρεσίες του και στην Κύπρο.
Σκοπός του είναι να βοηθά εταιρείες που δεν έχουν ενδεδειγμένο εσωτερικό τμήμα μάρκετινγκ ή θέλουν να βελτιώσουν τη στρατηγική τους.
Σύμφωνα με τον κ. Σαρανταένα, η σωστή στρατηγική μάρκετινγκ διαμορφώνεται μέσα από εμπειρίες και όσες περισσότερες εμπειρίες έχει ένας marketer τόσο πιο αποτελεσματικός είναι.
Μέσα από την εμπειρία του όλα αυτά τα χρόνια στην Κύπρο έχει διαπιστώσει πως χρειάζεται από τις επιχειρήσεις μια μεγαλύτερη έμφαση στο digital μάρκετινγκ. Αυτό περιλαμβάνει, όπως ο ίδιος εξηγεί, πιο σωστή διαχείριση των social media καθώς η χρήση τους δεν είναι οι πωλήσεις αλλά η ενημέρωση μέσω περιεχομένου και καλύτερο Google advertising. Ακόμη άφησε το ερώτημα να αιωρείται μήπως ήρθε στιγμή για τις επιχειρήσεις να συγκεντρωθούν πέραν από το digital κομμάτι και στο mobile advertising.
Τέλος, ως προσωπικό του στόχο του έχει θέσει την εδραίωση της έννοιας του συμβούλου μάρκετινγκ στο μυαλό του Κύπριου επιχειρηματία.