Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την ανάπτυξη του λιμένα και της μαρίνας Λάρνακας

Ξεκίνησε η διαδικασία για την εξεύρεση στρατηγικού επενδυτή για την ανάπτυξη του λιμένα και της μαρίνας της Λάρνακας την Τετάρτη 23 Νοεμβρίου.

Σε δηλώσεις του, μετά από το πέρας συνάντησης με τον Δημαρχεύοντα, το Δημοτικό Συμβούλιο και την Επιτροπή Ανάπτυξης της Λάρνακας, ο Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων Μάριος Δημητριάδης, είπε ότι η διαδικασία που προκηρύχθηκε θα πρέπει να ολοκληρωθεί πριν από το τέλος του 2017.

“Η πρώτη φάση της διαδικασίας αφορά στην εκδήλωση ενδιαφέροντος από πιθανούς επενδυτές μετά το πέρας της οποίας, θα καθοριστούν οι παράμετροι για την ανάπτυξη του λιμανιού και της μαρίνας της Λάρνακας”, ανέφερε.

Σημείωσε πως στη δεύτερη φάση της διαδικασίας θα υπάρξει διαβούλευση με το Δήμο της πόλης.

Ερωτηθείς κατά πόσον μπορεί να εκδηλώσει ενδιαφέρον και η κοινοπραξία «Ζήνων», ο κ. Δημητριάδης ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχουν περιορισμοί, φτάνει βεβαίως, όπως ανέφερε, να ικανοποιούνται τα κριτήρια του διαγωνισμού.

Τόνισε, ωστόσο, πως μία από τις προϋποθέσεις που έχουν τεθεί, είναι ότι ο υποψήφιος επενδυτής θα πρέπει να αποδείξει πως διαθέτει τους οικονομικούς πόρους για την εκτέλεση του έργου.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Γύρισαν την πλάτη και στην πρόταση των εργοδοτών οι συντεχνίες-Τσιμέντο η αδιαλλαξία των εργαζομένων στο σκυρόδεμα
Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία
Ζητούν και τα ρέστα οι απεργοί στο σκυρόδεμα-«Δεν έχω μαγικό κουμπί» διαμηνύει ο Γιάννης Παναγιώτου
Κ. Κωνσταντή: Τι εισηγείται το ΕΤΕΚ για εκτόνωση της κρίσης στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος
Σοβαρές επιπτώσεις από την απεργία στον κλάδο σκυροδέματος-Έντονη ανησυχία πολιτικών μηχανικών
Σε τρεις με έξι μήνες νέες προσφορές για τον δρόμο Πόλης-Πάφου… Στα 90 εκ. ευρώ εκτοξεύεται το κόστος
Γιάννης Παναγιώτου: Για 37 σεντ την ώρα ο καυγάς στο έτοιμο σκυρόδεμα-Υπαναχώρησαν οι συντεχνίες