powered by

H επίδραση των social media στα brands

Οι επιχειρήσεις σήμερα προσπαθούν με κάθε τρόπο να διατηρήσουν το brand τους στην κορυφή, ενώ για να φτάσουν στο πολυπόθητο αποτέλεσμα γίνονται εστιασμένες προσπάθειες πολλών χρόνων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εδώ, όχι κατ’ ανάγκη για να πουλήσουν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, αλλά για να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς μια συγκεκριμένη μάρκα και να κερδίσουν νέους «οπαδούς».

Σύμφωνα με τη Μαρία Αλεξανδρή, Digital Marketing Specialist στην Pharmaserve-Lilly S.A.C.I., από Ελλάδα, υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο που τα brands λειτουργούν μέσα στις επιχειρήσεις. Έμμεσα, μέσα από τεχνικές, smart data και analytics που εντοπίζουν τις ανάγκες των καταναλωτών προσφέροντάς τους μία πληθώρα επιλογών από προϊόντα που τους ταιριάζουν και άμεσα, με το πάτημα ενός κουμπιού που μπορεί κανείς να προχωρήσει σε άμεση προϊόντων. 

Η Μαρία Αλεξανδρή όπως και άλλοι διακεκριμένοι ομιλητές από Κύπρο και εξωτερικό, θα βρίσκονται στο 13ο Digital Marketing Forum, την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία, για να αναλύσουν σε βάθος το ευρύ φάσμα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και την χρήση των social media στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι διαφημιζόμενοι και οι επαγγελματίες της Επικοινωνίας, της Διαφήμισης και του Μάρκετινγκ, θα παρουσιαστούν από ειδήμονες της διεθνούς και τοπικής κοινότητας.

Το Φόρουμ απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ Επιχειρήσεων όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing, Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Συμβούλους Marketing, Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Σύμβουλους, Γενικούς Διευθυντές και Digital Marketing Specialists.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το φετινό θεματολόγιο, κάντε κλικ εδώ

Για να δηλώσετε συμμετοχή κάντε κλικ εδώ

Οργάνωση: ΙΜΗ.
Στρατηγικός συνεργάτης: CytaMobile Vodafone
Χορηγοί: Cablenet, Carlsberg, Hellenic Technical Enterprises Ltd,  Microsoft Innovation Center
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, Πόρταλ IN Business, reporterOnline
Υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου 

Για περισσότερες πληροφορίες, εγγραφές και κόστος συμμετοχής, επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness

Δειτε Επισης

Εξήρε το έργο που παράγει το CIM ο Νίκος Χριστοδουλίδης-«Ραγδαία η ανάπτυξη της ανώτατης εκπαίδευσης»
Bolt: Λανσάρει την υπηρεσία Bolt Send για παράδοση δεμάτων αυθημερόν στη Λευκωσία
Συνάντηση με επίκεντρο την ενίσχυση της συνεργασίας των δύο θεσμών-Τα είπαν ΣΕΛΚ και Γενικός Ελεγκτής
Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου και George of London ένωσαν δυνάμεις για το Movember
Σχέδιο στήριξης εφημερίδων και πρακτορείων διανομής Τύπου από το ΥΠΟΙΚ-Οι δικαιούχοι και οι προϋποθέσεις
SOFTONE: Χρυσός χορηγός στην ετήσια εκδήλωση του Cyprus Payroll Management Association
Χαιρετίζει τη συνεργασία ΤΕΠΑΚ και ΚΣΕΕΚ το ΚΕΒΕ-Στρατηγικό βήμα ανάπτυξης
ΟΠΑΠ Κύπρου: Σχεδόν 70 εκατ. για επενδύσεις και έργα προς όφελος των Κυπρίων πολιτών-Η δέσμευση της εταρείας
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα κυπριακά Πανεπιστήμια από Ελλαδίτες-Ξεπέρασε τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Η Ελληνική Τράπεζα στήριξε και φέτος τον θεσμό Movember Cyprus