cdb bank: Στη Λεμεσό για προσέλκυση διεθνών πελατών

Με στόχο να αξιοποιήσει τις προοπτικές προσέλκυσης διεθνών πελατών που προσφέρει η πόλη της Λεμεσού ως επιχειρηματικό κέντρο, η cdb bank άνοιξε νέα γραφεία και κατάστημα στο παραλιακό μέτωπο της πόλης, υλοποιώντας παράλληλα έναν από τους βασικούς στρατηγικούς της στόχους για επέκταση των δραστηριοτήτων της.

Σε συνέντευξη στο InBusinessNews, η branch network manager της cdb bank, Λίζα Φιλίππου μιλά για την μέχρι τώρα δραστηριότητα της Τράπεζας η οποία φέτος συμπληρώνει 53 χρόνια επιτυχούς πορείας και παραθέτει την πολιτική που προστάτευσε την Τράπεζας κατά την περίοδο της κρίσης. Σε ό,τι αφορά τη στελέχωση των γραφείων στη Λεμεσό, η κ. Φιλίππου επισημαίνει ότι έχει προσληφθεί μια δυναμική ομάδα που ξεπερνά τα 30 άτομα, ενώ για τα μελλοντικά σχέδια αναφέρει πως προτεραιότητα παραμένει η συνέχιση της στήριξης των εγχώριων επιχειρηματιών και η προσέλκυση διεθνών πελατών, μέσα από την παροχή ολοκληρωμένων τραπεζικών λύσεων.

Από πότε δραστηριοποιείται στην Κύπρο η cdbbank; Που επικεντρώνονται οι δραστηριότητες της;  
Η cdbbank (Κυπριακή Τράπεζα Αναπτύξεως) συμπληρώνει φέτος 53 επιτυχούς πορείας. Ιδρύθηκε το 1963 από την Κυπριακή Κυβέρνηση και το 2008 ιδιωτικοποιήθηκε θέτοντας ως στόχο τη μετεξέλιξή της σε ένα στοχευμένο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα με επιχειρηματικό προσανατολισμό. Η Τράπεζα προσφέρει μεγάλη γκάμα χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών και προϊόντων που ανταποκρίνονται στις χρηματοοικονομικές, καταθετικές και επενδυτικές ανάγκες των πελατών της. 

Έχοντας ισχυροποιήσει τη θέση της στην κυπριακή αγορά επικεντρώνεται σήμερα στην επέκταση των δραστηριοτήτων της στην χρηματοδότηση επιχειρηματικών ευκαιριών, καθώς επίσης και στον τομέα της Διεθνούς Τραπεζικής. Το πελατολόγιο της cdbbank αποτελείται από μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, Ταμεία Προνοίας, Ταμεία Συντάξεως και ιδιώτες καταθέτες. 

Ποιες ήταν οι προκλήσεις που είχε να αντιμετωπίσει με την έλευση της τραπεζικής κρίσης και πως τις αντιμετώπισε; 
Ο τραπεζικός τομέας αδιαμφισβήτητα βρέθηκε αντιμέτωπος με σοβαρές προκλήσεις τις οποίες έπρεπε να διαχειριστεί με μεγάλη προσοχή και υπευθυνότητα. H διαχρονική πολιτική συνετούς διαχείρισης του χαρτοφυλάκιου της, προστάτευσε τη cdbbank από δυσάρεστες περιπέτειες. Η άμεση και αποτελεσματική αντίδραση της Τράπεζας μετά τον Μάρτιο του 2013 υπήρξε καταλυτική. Εξετάσαμε την κάθε περίπτωση ξεχωριστά και προσπαθήσαμε να βρούμε τις κατάλληλες λύσεις, θέλοντας να βοηθήσουμε τους πελάτες μας ν’ αντιμετωπίσουν τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης. 

Αξίζει να αναφερθεί ότι μεταξύ Μαρτίου και Δεκεμβρίου 2013 είχαν γίνει αναδιαρθρώσεις δανείων, που ξεπερνούσαν το 40% του χαρτοφυλακίου μας. Επιπρόσθετα, το 2014 η Τράπεζα προχώρησε στην πλήρη ανακεφαλαιοποίησή της και διασφάλισε τη ρευστότητά της μέσω της ενίσχυσης της καταθετικής της βάσης. Ταυτόχρονα, μείωσε σημαντικά τα λειτουργικά της έξοδα και προχώρησε σε αναβάθμιση των εσωτερικών διαδικασιών και των προγραμμάτων διαχείρισης του προσωπικού της.  

Σε ποιες πόλεις επεκτείνεται η τράπεζα και γιατί; 
Υλοποιώντας έναν από τους βασικούς στρατηγικούς της στόχους η cdbbank έχει επικεντρωθεί στην αύξηση των εργασιών της που σχετίζονται με διεθνείς δραστηριότητες και προχώρησε στην ενίσχυση της παρουσίας της στη Λεμεσό. Αξιοποιώντας τις προοπτικές προσέλκυσης διεθνών πελατών που προσφέρει η πόλη ως επιχειρηματικό κέντρο, η Τράπεζα δημιούργησε νέα γραφεία και κατάστημα στο παραλιακό μέτωπο.

Στα νέα γραφεία που στεγάζονται στο Lophitis Business Centre και αντικατοπτρίζουν τη σύγχρονη ταυτότητα της cdbbbank, παρέχονται υπηρεσίες Διεθνούς Τραπεζικής, ενώ το νέο κέντρο  εξυπηρέτησης πελατών προσφέρει πλήρες φάσμα τραπεζικών υπηρεσιών. Στοχεύοντας στην παροχή εξατομικευμένης εξυπηρέτησης στους διεθνείς και ντόπιους πελάτες, η Τράπεζα έχει εργοδοτήσει μια δυναμική ομάδα, η οποία ξεπερνά τα  30 άτομα. Να αναφέρουμε ότι στις 29 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια  των νέων γραφείων και του καταστήματος , τα οποία θα τελέσει ο έντιμος Υπουργός Οικονομικών κ. Χάρης Γεωργιάδης. 

Επεκτείνονται και οι υπηρεσίες που προσφέρει;
Οι υπηρεσίες μας διευρύνονται και αναβαθμίζονται συνεχώς. Πρόσφατα θέσαμε σε εφαρμογή το νέο σύστημα e-banking της cdbbank, το οποίο ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα της ηλεκτρονικής τραπεζικής αγοράς και προσφέρει σύγχρονα εργαλεία για την αποτελεσματική διεκπεραίωση εμπορικών και άλλων συναλλαγών.

Οι πελάτες μπορούν να έχουν εύκολη πρόσβαση στους λογαριασμούς τους οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, μέσω laptop, tablet και smartphone. Ταυτόχρονα, υπάρχει ουσιαστική προστασία στις συναλλαγές που εκτελούνται, η οποία διασφαλίζεται μέσω της χρήσης συγκεκριμένης εφαρμογής στο κινητό τους τηλέφωνο που παράγει κωδικούς μίας χρήσης, χωρίς να είναι απαραίτητη η χρήση άλλης συσκευής. Το νέο σύστημα eBanking παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις που ικανοποιούν ακόμα και τις πιο σύνθετες απαιτήσεις των επιχειρηματικών και θεσμικών μας πελατών. 

Η cdbbank επενδύει συνεχώς στην παροχή αναβαθμισμένων και εξειδικευμένων υπηρεσιών και προϊόντων για κάλυψη των εκάστοτε αναγκών των πελατών της. Εξατομικευμένες χρηματοοικονομικές λύσεις,  ευέλικτα καταθετικά προϊόντα, καθώς επίσης και υπηρεσίες Wealth Management είναι από τα βασικά  συστατικά που συμβάλουν  στην επιτυχημένη παρουσία του συγκροτήματος της Τράπεζας στην κυπριακή αγορά. 

Μελλοντικοί στόχοι και προκλήσεις της τράπεζας;
Η συνέχιση της στήριξης των εγχώριων επιχειρηματιών και η προσέλκυση διεθνών πελατών, μέσα από την παροχή ολοκληρωμένων τραπεζικών λύσεων, είναι οι κύριοι στόχοι της Τράπεζας. Λειτουργώντας με ευελιξία και διαφάνεια η cdbbank ενισχύει συνεχώς τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με τους πελάτες της στη μακροχρόνια πορεία της. Προτεραιότητά μας είναι  να συνεχίσουμε να προσφέρουμε εξατομικευμένες χρηματοπιστωτικές λύσεις καθώς και η διατήρηση του υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών μας. Γιατί η cdbbank είναι επιλογή με αξία.

Το γεγονός ότι η Κύπρος κατάφερε να εξέλθει με επιτυχία από το πρόγραμμα οικονομικής σταθερότητας και βρίσκεται πλέον σε πορεία ανάπτυξης μας επιτρέπει να εκφράζουμε αισιοδοξία ότι ο τραπεζικός τομέας θα μπορέσει να διαχειριστεί με επιτυχία τις προκλήσεις που έχει ενώπιόν του, με κυριότερο  ζήτημα αυτό των μη εξυπηρετούμενων δανείων (ΜΕΔ). Είναι σημαντικό ν’ αναφέρω ότι η cdbbank ακολουθεί στοχευμένη πολιτική στη διαχείριση των ΜΕΔ, προσφέροντας βιώσιμες λύσεις για την αναδιάρθρωση των υποχρεώσεων των πελατών της. Εξάλλου, αυτό διαφαίνεται και μέσα από το ψηλό ποσοστό δανείων που εξυπηρετούνται μετά τις αναδιαρθρώσεις. Εκτιμούμε ότι οι ενέργειες αυτές θα συμβάλουν καθοριστικά στην περαιτέρω μείωση των ΜΕΔ στο άμεσο μέλλον.

Δειτε Επισης

Μηχανές ΑΤΜ τοποθετήθηκαν σε Λιοπέτρι, Αυγόρου και Αχνα-Έξω από τα κτήρια των Κοινοτικών Συμβουλίων
Κεντρική Τράπεζα: Σημαντική πρόοδος στην στρατηγική για χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό στην Κύπρο
Η ψηφιακή ανθεκτικότητα στο επίκεντρο: Προετοιμασία για τη συμμόρφωση με τον κανονισμό DORA (video)
Συμφωνία σταθμός…Deal με Demetra-Logicom και πλώρη για το 100% της Ελληνικής Τράπεζας η Eurobank
Αλλάζει η ατζέντα των διεθνών αναλυτών για τις ελληνικές τράπεζες
Ξ. Κονομής: Η πορεία προς το Net Zero, οι προκλήσεις για τις επιχειρήσεις και ο στόχος του 8ου Business Leaders Summit
Α. Παπαθωμάς: Πόσα μπήκαν στο ταμείο από τις μετοχές της Τρ. Κύπρου και το ύψος των συνολικών εισπράξεων
Το ύψος των μη εξυπηρετούμενων δανείων που κατέχουν οι εταιρείες εξαγοράς πιστώσεων
Καμπανάκι Λαγκάρντ για την αδράνεια της Ευρώπης στην ενοποίηση των κεφαλαιαγορών
Eurobank: Μνημόνιο συνεργασίας με J.P. Morgan Asset Management-Ο στόχος της πρωτοβουλίας