Powered by

Πως η Αρένα εκτοξεύει τα έσοδα της ΑΕΚ

Μάλλον η ΑΕΚ δεν είναι πρώτη μόνο στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, αλλά και στην κατάταξη της ποσοστιαίας αύξησης των εσόδων, σε σχέση με πέρσι. Όπως δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο larnakaonline.com.cy ο πρόεδρος της ομάδας Άντρος Καραπατάκης, τα εισιτήρια διαρκείας έχουν τριπλασιαστεί σε σχέση με πέρσι και πρόπερσι. Συγκεκριμένα, από 900 που ήταν τις δύο τελευταίες σεζόν, φέτος έφτασαν τα 2.700! Φυσικά σε αυτό έπαιξε τεράστιο ρόλο η μετακόμιση στην  «ΑΕΚ Αρένα».

Πέρα από τα διαρκείας, αύξηση 30% παρουσιάζουν τα εισιτήρια που πουλάει η ΑΕΚ σε κάθε αγώνα (στην αύξηση δεν υπολογίζονται τα εισιτήρια των φιλοξενούμενων). Επί παραδείγματι, εάν η ΑΕΚ πέρσι πούλαγε 1.000 μεμονωμένα εισιτήρια για έναν αγώνα, φέτος πουλάει 1.300. Έχουν όμως αυξηθεί και τα πρόστιμα, καθώς η κοντινή απόσταση μεταξύ εξέδρας και αγωνιστικού χώρου, έχει επιφέρει απρεπείς συμπεριφορές και καταγγελίες για την ΑΕΚ.

Διαβάστε περισσότερα στο Reporter.com.cy

Δειτε Επισης

Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Ευρεία σύσκεψη στο ΕΒΕ Λεμεσού-Τα επόμενα βήματα για τις εξαγγελίες Νίκου Χριστοδουλίδη
Το νέο κατάστημα Starbucks στην Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του-Έμφαση στην αισθητική και στη συνολική εμπειρία (photos)
Τμήμα Φορολογίας: Αναθεωρημένη έκδοση εργαλείου υπολογισμού τέλους χαρτοσήμου
Ένα «e-kalathi» στη μέγγενη της αγοράς που απογοήτευσε λιανέμπορους και καταναλωτές
Σώτος Τρικωμίτης: Μπάχαλο με τις χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση, εξαντλήθηκαν σε μερικά δευτερόλεπτα
Το μεγαλύτερο deal της REMU, ο στόχος που ξεπέρασε και η επένδυση μαμούθ που ετοιμάζει η Columbia στο Secret Valley
Με οριακά κέρδη έκλεισε το Χρηματιστήριο τη Δευτέρα