Fashion retail: Το μέλλον στη διαμόρφωση των προϊόντων
15:58 - 16 Νοεμβρίου 2016

Το μήνυμα της διαμόρφωσης των προϊόντων, των υπηρεσιών, αλλά και όλων που προσφέρονται στον καταναλωτή, έδωσε η head of Retail Sector, Board Member, KPMG Cyprus Μαρία Ζαβρού, στο The 2nd Fashion Retail Summit, που παρουσίασε η G.A.P. Vassilopoulos Group και διοργάνωσε η ΙΜΗ, την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016, στο Hilton Park.
Η κ. Ζαβρού τόνισε πως η αγορά της μόδας είναι πολύπλοκη κι επηρεάζεται είτε από εσωτερικούς είτε από εξωτερικούς παράγοντες. «Οι καταναλωτές έχουν αλλάξει. Το μέλλον θα εξαρτηθεί από το πώς θα συμπεριφερθούν οι millenians», σημείωσε. Ανέφερε μάλιστα, ότι νέοι έχουν εισχωρήσει στην αγορά, οι τιμές έχουν περιοριστεί, ενώ καταστήματα κλείνουν, όπως πρόσφατα, το Debenhams που έκλεισε στην Πάφο. «Υπάρχουν πολλές δυσκολίες, όπως το γεγονός ότι δεν υπάρχει σωστή νομοθεσία, το ωράριο δεν έχει διευθετηθεί, οπότε δεν υπάρχει και σημαντική εξέλιξη στο fashion», επεσήμανε.
Μιλώντας για την Κύπρο τόνισε πως το μεγαλύτερο ποσοστό της κυπριακής αγοράς κρατούν τα υποδήματα. Υπογράμμισε μάλιστα, πως υπάρχουν πολλοί ξένοι επενδυτές που θέλουν να επενδύσουν στον τομέα του retail. «Αυτό είναι ένα μεγάλο θέμα που θα αντιμετωπίσουμε το 2017 και το 2018», είπε.
Από τα πράγματα που θα αλλάξουν την όλη εικόνα είναι κι η ανοικοδόμηση της Λευκωσίας που θα αλλάξει και το high street. Επίσης, όπως είπε, η ιατρική και το sports tourist θα δημιουργήσουν επίσης, συνέργειες στον τομέα, καθώς πολλοί ξένοι θα έρθουν από το εξωτερικό. Επιπλέον, επεσήμανε ότι το e Commerce έχει πλέον κατακτήσει τον κόσμο», επεσήμανε.