Το μέλλον της μόδας είναι ψηφιακό

Το μέλλον της μόδας είναι ψηφιακό, τόνισε η Fashion editor, Queen.gr, DPG Digital Media, Ελλάδα Ελίνα Μακροδημήτρη.

Μιλώντας στο 2nd Fashion Retail Summit, που παρουσίασε η G.A.P. Vassilopoulos Group και διοργάνωσε η ΙΜΗ, την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016, στο Hilton Park, έδωσε τις δικές της συμβουλές στο πως μπορεί κάποιος να κτίσει το brand του. «Η τέχνη του branding είναι πολύ σημαντική», τόνισε, «το τι αντιπροσωπεύει, πρέπει να δώσετε στο brand σας ένα ορισμό, μια ταυτότητα. Αυτό θα αποτελέσει και τον πυρήνα του», σημείωσε.

 

Τόνισε παράλληλα ότι σημαντικό είναι να ξεκαθαριστεί ποιο θα είναι το μότο, η κινητήρια δύναμη του brand, ώστε να έχει μια σωστή πορεία στη βιομηχανία. «Πρέπει να είστε καινοτόμοι, αλλά πάντα να σκέφτεστε τι θέλουν οι καταναλωτές», επεσήμανε. Και πρόσθεσε: «Να μελετάτε τις τάσεις, να διαβάζετε περιοδικά, το τι φοριέται από τους κοσμικούς, τις τάσεις του εξωτερικού, αλλά και στην Κύπρο, Μόνο έτσι θα κάνετε πραγματική σύνδεση με το κοινό σας. Αφού πετύχετε αυτό, τότε να αποταθείτε στα social media. Αποφασίστε για το content, προϋπόθεση είναι η συνέπεια, αλλά και η αισθητική».

Ανέφερε ακόμα ότι ο καταναλωτής είναι αυτός που θα καθορίσει την πορεία του brand στα social media. Κι αυτό γιατί: Ποστάρει την εμπειρία σας, άρα δείχνει ότι του αρέσει, δίνει το δικό του feedback και αξιολογεί και τέλος, το word of mouth είναι τόσο δυνατό, έχει τεράστια δύναμη, που μπορεί να σας φτιάξει ή να σας καταστρέψει.

Δειτε Επισης

ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες
Frou Frou: Βλέπει σημαντική μείωση στις τιμές κακάο μέχρι τέλος 2025-Η εκτίμηση για τις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου
Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA