Αλεξάνδρα Βρανοπούλου: Τρόποι επιβίωσης μιας εταιρείας
18:26 - 16 Νοεμβρίου 2016

Από το 2008 η βιομηχανία ενδυμάτων έχει εξελιχθεί πολύ. Οι καταναλωτές δεν ψωνίζουν με βάση την εποχή, αλλά με βάση το κόστος και το βασικό για μια επιχείρηση είναι να προσαρμόζεται. Αυτό τόνισε η Αλεξάνδρα Βρανοπούλου, Fashion editor, InStyle Magazine, Ελλάδα, στο 2nd Fashion Retail Summit, που παρουσίασε η G.A.P. Vassilopoulos Group και διοργάνωσε η ΙΜΗ, την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016, στο Hilton Park.
Η κ. Βρανοπούλου παρουσίασε τρόπους επιβίωσης μιας εταιρείας με βάση τα σημερινά δεδομένα:
1. Δημιουργία event, στο οποίο ο καταναλωτής μπορεί να δημιουργήσει custom made προϊόντα, κάνοντας τον να νιώσει ότι είναι κάτι μοναδικό.
2. Να έχει συγκεκριμένο branding, ώστε να ξεχωρίζει από τις άλλες εταιρείες και να είναι αναγνωρίσιμο στο κοινό.
3. Να δημιουργεί συλλογές ή να επιλέγει προϊόντα με μεγάλο εύρος τιμών.
4. Να ακολουθεί τις τάσεις μόδας διατηρώντας όμως, τη δική του ταυτότητα.
5. Δημιουργία νέων συλλογών συνεχώς, ώστε να αναγκάζει τον πελάτη να επιστρέφει και να ανανεώνει τα ρούχα. Κάτι που κάνει και η Zara κάθε Πέμπτη.
6. Να δημιουργεί θεματικά event με ρούχα που έχουν μείνει σε περιορισμένο αριθμό, καλώντας τον καταναλωτή να αγοράσει κάτι που δεν θα βρει άλλη μέρα, εξάπτοντας έτσι το ενδιαφέρον τους.
«Αυτό που θεωρώ πως δεν θα αλλάξει είναι ότι οι εταιρείες πρέπει να συνεχίσουν να διαφημίζουν κι οι διαφημίσεις πρέπει να είναι στοχευμένες, να ξέρει ποιο είναι το αγοραστικό τους κοινό», σημείωσε.
Περαιτέρω, ανέφερε ότι τα social media αποκτούν πλέον σημαντικό μέρος της ζωής μας κι αυτό είναι κάτι το οποίο πρέπει να ωθήσει τις εταιρείες να επενδύσουν περισσότερο. Όπως είπε, η δημιουργία βίντεο μικρής διάρκειας παρουσιάζοντας τάσεις της σεζόν, είναι κάτι που δίνει και τη δυνατότητα άμεσης αγοράς. Τέλος, κάτι καινούργιο για την Ελλάδα και την Κύπρο που δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα, είναι το live streaming μέσα στο κατάστημα προωθώντας τις νέες παραλαβές και προσκαλώντας το κοινό να έρθει να τα δει από κοντά.