Αλεξάνδρα Βρανοπούλου: Τρόποι επιβίωσης μιας εταιρείας

Από το 2008 η βιομηχανία ενδυμάτων έχει εξελιχθεί πολύ. Οι καταναλωτές δεν ψωνίζουν με βάση την εποχή, αλλά με βάση το κόστος και το βασικό για μια επιχείρηση είναι να προσαρμόζεται. Αυτό τόνισε η Αλεξάνδρα Βρανοπούλου, Fashion editor, InStyle Magazine, Ελλάδα, στο 2nd Fashion Retail Summit, που παρουσίασε η G.A.P. Vassilopoulos Group και διοργάνωσε η ΙΜΗ, την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016, στο Hilton Park.

Η κ. Βρανοπούλου παρουσίασε τρόπους επιβίωσης μιας εταιρείας με βάση τα σημερινά δεδομένα:

1. Δημιουργία event, στο οποίο ο καταναλωτής μπορεί να δημιουργήσει custom made προϊόντα, κάνοντας τον να νιώσει ότι είναι κάτι μοναδικό.
2. Να έχει συγκεκριμένο branding, ώστε να ξεχωρίζει από τις άλλες εταιρείες και να είναι αναγνωρίσιμο στο κοινό.
3. Να δημιουργεί συλλογές ή να επιλέγει προϊόντα με μεγάλο εύρος τιμών.
4.  Να ακολουθεί τις τάσεις μόδας διατηρώντας όμως, τη δική του ταυτότητα.
5. Δημιουργία νέων συλλογών συνεχώς, ώστε να αναγκάζει τον πελάτη να επιστρέφει και να ανανεώνει τα ρούχα. Κάτι που κάνει και η Zara κάθε Πέμπτη. 
6. Να δημιουργεί θεματικά event με ρούχα που έχουν μείνει σε περιορισμένο αριθμό, καλώντας τον καταναλωτή να αγοράσει κάτι που δεν θα βρει άλλη μέρα, εξάπτοντας έτσι το ενδιαφέρον τους. 

«Αυτό που θεωρώ πως δεν θα αλλάξει είναι ότι οι εταιρείες πρέπει να συνεχίσουν να διαφημίζουν κι οι διαφημίσεις πρέπει να είναι στοχευμένες, να ξέρει ποιο είναι το αγοραστικό τους κοινό», σημείωσε. 

Περαιτέρω, ανέφερε ότι τα social media αποκτούν πλέον σημαντικό μέρος της ζωής μας κι αυτό είναι κάτι το οποίο πρέπει να ωθήσει τις εταιρείες να επενδύσουν περισσότερο. Όπως είπε, η δημιουργία βίντεο μικρής διάρκειας παρουσιάζοντας τάσεις της σεζόν, είναι κάτι που δίνει και τη δυνατότητα άμεσης αγοράς. Τέλος, κάτι καινούργιο για την Ελλάδα και την Κύπρο που δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα, είναι το live streaming μέσα στο κατάστημα προωθώντας τις νέες παραλαβές και προσκαλώντας το κοινό να έρθει να τα δει από κοντά.

Δειτε Επισης

Ενισχύθηκε το πλαίσιο κατά ξεπλύματος χρήματος στην Κύπρο-Η νέα έκθεση της Moneyval
Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Γιώργος Σταύρου: Ο τομέας της out-of-home διαφήμισης στην Κύπρο και τα 25 χρόνια διαδρομής της Superad
Το «ταμείο» στις επενδυτικές σχέσεις Κύπρου και Ινδίας…Κάθοδος εταιρειών, νέες υπηρεσίες και μνημόνια συνεργασίας
Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Δώδεκα χρόνια στρατηγικής προόδου για το οικοσύστημα επενδυτικών ταμείων της Κύπρου
Δημήτρης Σπαρσής: Το ενδιαφέρον, το στοίχημα και ο διττός στόχος του brain gain-Εγχείρημα με καθολική επικέντρωση
Έρχονται και άλλες...Τεράστιο και αυξανόμενο το ενδιαφέρον ινδικών εταιρείων για παρουσία στην Κύπρο
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Προχωρούν οι εργασίες για τα υψηλής τεχνολογίας νέα κεντρικά γραφεία της MSC στη Λεμεσό (photos)