Αλεξάνδρα Βρανοπούλου: Τρόποι επιβίωσης μιας εταιρείας

Από το 2008 η βιομηχανία ενδυμάτων έχει εξελιχθεί πολύ. Οι καταναλωτές δεν ψωνίζουν με βάση την εποχή, αλλά με βάση το κόστος και το βασικό για μια επιχείρηση είναι να προσαρμόζεται. Αυτό τόνισε η Αλεξάνδρα Βρανοπούλου, Fashion editor, InStyle Magazine, Ελλάδα, στο 2nd Fashion Retail Summit, που παρουσίασε η G.A.P. Vassilopoulos Group και διοργάνωσε η ΙΜΗ, την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016, στο Hilton Park.

Η κ. Βρανοπούλου παρουσίασε τρόπους επιβίωσης μιας εταιρείας με βάση τα σημερινά δεδομένα:

1. Δημιουργία event, στο οποίο ο καταναλωτής μπορεί να δημιουργήσει custom made προϊόντα, κάνοντας τον να νιώσει ότι είναι κάτι μοναδικό.
2. Να έχει συγκεκριμένο branding, ώστε να ξεχωρίζει από τις άλλες εταιρείες και να είναι αναγνωρίσιμο στο κοινό.
3. Να δημιουργεί συλλογές ή να επιλέγει προϊόντα με μεγάλο εύρος τιμών.
4.  Να ακολουθεί τις τάσεις μόδας διατηρώντας όμως, τη δική του ταυτότητα.
5. Δημιουργία νέων συλλογών συνεχώς, ώστε να αναγκάζει τον πελάτη να επιστρέφει και να ανανεώνει τα ρούχα. Κάτι που κάνει και η Zara κάθε Πέμπτη. 
6. Να δημιουργεί θεματικά event με ρούχα που έχουν μείνει σε περιορισμένο αριθμό, καλώντας τον καταναλωτή να αγοράσει κάτι που δεν θα βρει άλλη μέρα, εξάπτοντας έτσι το ενδιαφέρον τους. 

«Αυτό που θεωρώ πως δεν θα αλλάξει είναι ότι οι εταιρείες πρέπει να συνεχίσουν να διαφημίζουν κι οι διαφημίσεις πρέπει να είναι στοχευμένες, να ξέρει ποιο είναι το αγοραστικό τους κοινό», σημείωσε. 

Περαιτέρω, ανέφερε ότι τα social media αποκτούν πλέον σημαντικό μέρος της ζωής μας κι αυτό είναι κάτι το οποίο πρέπει να ωθήσει τις εταιρείες να επενδύσουν περισσότερο. Όπως είπε, η δημιουργία βίντεο μικρής διάρκειας παρουσιάζοντας τάσεις της σεζόν, είναι κάτι που δίνει και τη δυνατότητα άμεσης αγοράς. Τέλος, κάτι καινούργιο για την Ελλάδα και την Κύπρο που δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα, είναι το live streaming μέσα στο κατάστημα προωθώντας τις νέες παραλαβές και προσκαλώντας το κοινό να έρθει να τα δει από κοντά.

Δειτε Επισης

Αλέξης Βαφεάδης: Ακούσαμε τις θέσεις του ΣΕΜΗΟ, σύντομα νέα σχέδια για ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης
ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες
Frou Frou: Βλέπει σημαντική μείωση στις τιμές κακάο μέχρι τέλος 2025-Η εκτίμηση για τις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου
Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο