SAS: Analytics Experience 2016 στη Ρώμη
14:48 - 16 Νοεμβρίου 2016
Η Ρώμη συνδυάζει το παλιό με το νέο. Έτσι και η ευρωπαϊκή διοργάνωση Analytics Experience 2016, συνδύασε την εμπειρία χρόνων ειδικών στα analytics και τη δυναμική των νέων και υποσχόμενων τεχνολογιών, για να δώσει μια νέα προσέγγιση στον τρόπο που λειτουργούν και κάνουν marketing οι επιχειρήσεις και για το τί σήμερα έχει περισσότερο σημασία τεχνολογικά. Εκεί βρέθηκε και το IN Business και βίωσε το τί συνθέτουν τα συστήματα analytics που αποτελούν πια την must have τεχνολογία για όλους τους επιχειρηματικούς τομείς.
Περισσότερα από 900 άτομα στελέχη επιχειρήσεων, επαγγελματίες και ενδιαφερόμενους σε θέματα πληροφορικής τεχνολογίας, όσο και ακαδημαϊκούς από την Ευρώπη και όλο τον κόσμο συγκεντρώθηκαν εκεί για να μάθουν, να μοιραστούν και να εμβαθύνουν την τεχνογνωσία τους σε θέματα analytics.
Επιχειρήσεις, κρατικός τομέας και ακαδημαϊκοί ηγέτες έμαθαν πως οι τεχνολογίες των analytics μπορούν να βοηθήσουν τους επιχειρηματικούς οργανισμούς στην επίτευξη των στόχων τους ξεκινώντας από τον σχεδιασμό της στρατηγικής τους για τη λειτουργία τους, μέχρι και το σημείο που οι λύσεις τους φθάνουν στους πελάτες ολοκληρωμένες.
Στο συνέδριο αναδείχθηκε το πως ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων δεν σηκώνει αναβολή και οι τεχνολογίες Analytics μπορούν να παίξουν το δικό τους ιδιαίτερο και καθοριστικό ρόλο.
Το συνέδριο Analytics Experience 2016 παρουσίασε η SAS, μια από τις κορυφαίες εταιρείες στον τομέα διεθνώς, παρέχοντας πολυάριθμες ευκαιρίες βελτίωσης της κουλτούρας του οργανισμού τους, μέσα από τη διεθνή πρακτική, case studies και ομιλίες από διακεκριμένα στελέχη της και προσωπικότητες της ψηφιακής επικοινωνίας.
Ο Carl Farrell, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και chief revenue officer της SAS, καλωσόρισε τους συμμετέχοντες και συζήτησε την τεράστια δυναμική των analytics, έτσι ώστε να μετασχηματίσουν τους οργανισμούς τους και τον κόσμο. Συντονιστής του συνεδρίου ήταν ο δημοσιογράφος, John Briggs, ο οποίος αποτέλεσε τον ξεναγό των συμμετεχόντων στο ταξίδι των analytics. Κύριοι ομιλητές ήταν στελέχη της SAS μεταξύ των οποίων ο Randy Guard, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και chief marketing officer, o Fritz Lehman, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και chief customer officer και Oliver Schabenberger, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και chief technology officer.
Η Tamara Dull, director of emerging technologies της SAS, σύστησε τους συμμετέχοντες στο δικό της κόσμο όπου όλα είναι διασυνδεδεμένα, στο τοπίο της αναδυόμενης τεχνολογίας και του buzzword της εποχής Internet of Things (IoT), τεστάροντας την ευφυΐα των συμμετεχόντων σχετικά, καθώς αποτελεί ένα influencer στον τομέα.
Ομιλητής ήταν επίσης ο Jim Zemlin, εκτελεστικός διευθυντής της The Linux Foundation, ο οποίος εξήγησε πως η συνεργασία ανάμεσα σε αυτούς που αναπτύσσουν τις τεχνολογίες σήμερα (developers), τις εταιρείες και τους χρήστες των διαφόρων τεχνολογιών μπορούν να δώσουν ώθηση στην ανάπτυξη τεχνολογίας ανοικτού κώδικα για να αναβαθμίσουν περισσότερο οι επιχειρήσεις τον τρόπο δουλειάς τους.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η παρουσία του David Shing, digital prophet, της AOL, ο οποίος ανέδειξε με τον δικό του διαφορετικό τρόπο όλες τις τελευταίες τάσεις και ιδέες που θα είναι κυρίαρχες στο επικείμενο μέλλον στο αναπτυσσόμενο ψηφιακό τοπίο επικοινωνίας. Πρόκειται για μια διεθνή μορφή που εκτός από το ότι διετέλεσε σε διάφορες θέσεις στο marketing της αμερικανικής εταιρείας, μιλά σε συνέδρια διεθνώς για τις κύριες τάσεις για το μέλλον του διαδικτύου και του αναπτυσσόμενου ψηφιακού τοπίου.
Ειδικά στον μετασχηματισμό στον οποίο οι οργανισμοί πρέπει να προχωρήσουν στο σύγχρονο περιβάλλον και ειδικά στο κομμάτι του marketing αναφέρεται και το βιβλίο της Adele Sweetwood, senior vice president of global marketing for SAS “The analytical marketer: How to Transform Your Marketing Organization (Harvard Business Review Press) που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Πρόκειται για ένα πρακτικό οδηγό για το πώς ένα marketer μπορεί να δημιουργήσει μια σειρά από βέλτιστες πρακτικές και μια νέα προσέγγιση marketing που καινοτομεί και προσθέτει αξία στα δεδομένα και τα analytics.
Από ότι φαίνεται το analytics είναι εδώ και η προοπτική είναι τεράστια. Διεθνώς πια δεν τίθεται θέμα αν μια επιχείρηση έχει υιοθετήσει πρακτικές συλλογής δεδομένων της, αλλά στο πως θα τα αναλύσει με τα κατάλληλα συστήματα analytics για να επωφεληθεί η ίδια εσωτερικά, αλλά και οι πελάτες της.
Οι επιχειρήσεις οφείλουν να το γνωρίσουν όχι απλά υιοθετώντας κάποια συστήματα, αλλά μεταμορφώνοντας όλο το επιχειρηματικό τους μοντέλο για να μπορούν στο σωστό μονοπάτι του ορθού και ψηφιακού μετασχηματισμού.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η παρουσία του David Shing, digital prophet, της AOL.
*Το αναλυτικό ρεπορτάζ από το συνέδριο θα δημοσιευθεί σε προσεχές τεύχος του IN Business