powered by

Πώς ξεχωρίζεις στον Κόσμο της Ψηφιακής Διαφήμισης;

Η ψηφιακή διαφημιστική εποχή παίρνει τη σκυτάλη και μετουσιώνεται με τον σχεδιασμό ενός έξυπνα οργανωμένου στρατηγικού πλάνου, ο οποίος θα αναγνωρίσει από νωρίς τους υποψήφιους πελάτες και τα κανάλια που προσφέρονται για επικοινωνία μαζί τους. Το κομμάτι της Digital Επικοινωνίας πρέπει να βρίσκεται σε πρώτο πλάνο, σε κάθε επιχείρηση που θεωρείται σύγχρονη κι επίκαιρη.

Σε μια παγκόσμια αγορά, όπου τα πάντα είναι διαθέσιμα online, η ανάπτυξη μιας εταιρείας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη Ψηφιακή Στρατηγική Μάρκετινγκ που θα χαράξει και από το επιλεγμένο της ακροατήριο, το οποίο θα εξελίξει σε πελάτες. Κάτι τέτοιο μπορεί στη θεωρία να μοιάζει εύκολη υπόθεση, όμως στην πραγματικότητα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο: Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ απαιτεί μία εντελώς διαφορετική προσέγγιση κι αυτό το καθιστά πιο δύσκολο και πολύπλοκο. Πώς μπορεί, λοιπόν, μια εταιρεία να εφαρμόσει επιτυχώς τις στρατηγικές του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, στο κατάλληλο κοινό; Με ποιους τρόπους θα καταφέρει να ωθήσει αποτελεσματικά το σωστό προϊόν, στον σωστό πελάτη, τη σωστή στιγμή, με το κατάλληλο μέσο;

Mεταξύ άλλων, η Μαρία Αλεξανδρή (Digital Marketing Specialist, Pharmaserve-Lilly S.A.C.I.), θα παρουσιάσει το θέμα: “Business Intelligence via Social Media Intelligence”. Η ειδικός σε θέματα Ψηφιακού Μάρκετινγκ θα εξηγήσει τους δύο τρόπους, με τους οποίους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο που διαχειρίζονται τα brands τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες. Αυτό συμβαίνει έμμεσα αλλά και άμεσα. Άλλωστε, η δυνατότητα που δίνει το πάτημα ενός κουμπιού για άμεση αγορά κι απόκτηση, είναι θεαματική και διευρύνεται ολοένα και περισσότερο στα διαθέσιμα κοινωνικά δίκτυα.

Το “13ο Digital Marketing Forum”, το οποίο πραγματοποιείται στις 2 Δεκεμβρίου 2016 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία, θα αναλύσει σε βάθος το ευρύ φάσμα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι διαφημιζόμενοι και οι επαγγελματίες της Επικοινωνίας, της Διαφήμισης και του Μάρκετινγκ, θα παρουσιαστούν από ειδήμονες, της διεθνούς και τοπικής κοινότητας.

Το Φόρουμ απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ Επιχειρήσεων όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing, Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Συμβούλους Marketing, Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Σύμβουλους, Γενικούς Διευθυντές και Digital Marketing Specialists.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το φετινό θεματολόγιο, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του συνεδρίου.

Πληροφορίες

Οργάνωση: ΙΜΗ. 
Στρατηγικός συνεργάτης: CytaMobile Vodafone
Χορηγοί: cablenet, Carlsberg, Hellenic Technical Enterprises Ltd,  Microsoft Innovation Center 
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, Πόρταλ IN Business, reporterOnline
Υποστηρικτής: Imarcomms
Υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου. 

Για περισσότερες πληροφορίες, εγγραφές και κόστος συμμετοχής, επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness

Δειτε Επισης

Εξήρε το έργο που παράγει το CIM ο Νίκος Χριστοδουλίδης-«Ραγδαία η ανάπτυξη της ανώτατης εκπαίδευσης»
Έδωσε πρόταση και αναμένει τις απαντήσεις...Τι προβλέπει η τελική φόρμουλα Παναγιώτου για το σκυρόδεμα
Στέλιος Γαβριήλ: 80 με 100 εκατ. το κόστος από την μεγαλύτερη απεργία στην ιστορία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Bolt: Λανσάρει την υπηρεσία Bolt Send για παράδοση δεμάτων αυθημερόν στη Λευκωσία
Ο CEO του Neon Mall of Pafos στο IΝ Business TV-«Έξι με επτά χιλιάδες επισκέψεις την ημέρα» (video)
Γ. Παναγιώτου: Δεν επηρεάστηκε η απασχόληση των εργαζομένων στην οικοδομική βιομηχανία από την απεργία στο σκυρόδεμα
Απογείωση εσόδων και φουλ για διπλό ρεκόρ ο τουρισμός-«Καθιερώνεται ως έτος αναφοράς για την χώρα μας το 2024»
Συνάντηση με επίκεντρο την ενίσχυση της συνεργασίας των δύο θεσμών-Τα είπαν ΣΕΛΚ και Γενικός Ελεγκτής
Αύξηση εσόδων, μείωση δαπανών και υπερδιπλάσιο πλεόνασμα το δεκάμηνο
Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου και George of London ένωσαν δυνάμεις για το Movember