Φοιτητές δημιουργούν πρόγραμμα επικοινωνίας για το The Mall of Engomi

Το The Mall of Engomi συνάπτει συνεργασία με το Πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων, Διαφήμισης και Μάρκετινγκ του Τμήματος Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, για την προετοιμασία ολοκληρωμένης πρότασης επικοινωνίας από τους φοιτητές προς το εμπορικό κέντρο. Στόχος της συνεργασίας είναι οι φοιτητές να έρθουν σε επαφή με επαγγελματίες της αγοράς από τον τομέα της εταιρικής επικοινωνίας/δημοσίων σχέσεων και παράλληλα το The Mall of Engomi να αποκτήσει σχέσεις με την πανεπιστημιακή κοινότητα καθώς και να μεταφέρει την εμπειρία του στους φοιτητές. 

Οι φοιτητές του τμήματος επικοινωνίας έλαβαν ένα ολοκληρωμένο brief από τους διευθυντές του The Mall of Engomi και κλήθηκαν να ετοιμάσουν μια δημιουργική πρόταση η οποία να απευθύνεται στην προώθηση του εμπορικού κέντρου ως ο απόλυτος προορισμός για τους κάτοικους της τοπικής κοινότητας. Οι προτάσεις που θα ξεχωρίσουν και θα πετύχουν τους στόχους που δόθηκαν πρόκειται να βραβευτούν με δώρα από το The Mall of Engomi: Το 1ο βραβείο είναι δωροκουπόνια αξίας 250 ευρώ ανά άτομο, το 2ο βραβείο είναι δωροκουπόνια αξίας 150 ευρώ ανά άτομο και το 3ο βραβείο είναι δωροκουπόνια αξίας 100 ευρώ ανά άτομο.

Η συνεργασία του The Mall of Engomi με το Πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων, Διαφήμισης και Μάρκετινγκ του Τμήματος Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας θα διαρκέσει 4 μήνες με τη συμμετοχή 50 φοιτητών. Το πρόγραμμα κορυφώνεται με τις παρουσιάσεις των ολοκληρωμένων προγραμμάτων επικοινωνίας για το εμπορικό κέντρο από τους φοιτητές και την ανάδειξη των νικητριών ομάδων.

Ο κ. Κύπρος Χατζηστυλλής Γενικός Διευθυντής του The Mall of Engomi δήλωσε: «Η συνεργασία μας με το Πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων, Διαφήμισης και Μάρκετινγκ του Τμήματος Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας μας δίνει την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με τη δημιουργικότητα και τις φρέσκιες ιδέες των φοιτητών. Να καταλάβουμε τις ανάγκες μιας μεγάλης ομάδας κοινού που επισκέπτεται το εμπορικό κέντρο. Το The Mall of Enogmi δίνει μεγάλη βαρύτητα στη δημιουργία ισχυρών σχέσεων εμπιστοσύνης και προσφοράς εμπειρίας ψωνίσματος με τους πελάτες, τους συνεργάτες, τους εργαζόμενους και την κοινότητα της Έγκωμης. Με χαρά λοιπόν μοιραστήκαμε την εμπειρία μας με τους φοιτητές του προγράμματος και δώσαμε την ευκαιρία στους αυριανούς επαγγελματίες του χώρου να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους».

Ο Συντονιστής του Προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων, Διαφήμισης και Μάρκετινγκ του Τμήματος Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας Δρ. Νικόλας Νικολή δήλωσε: «Είναι επιτακτική ανάγκη η δημιουργία ευνοϊκών συνθηκών επαγγελματικής κατάρτισης των φοιτητών με στόχο την έναρξη του ταξιδιού τους στον επιχειρηματικό κόσμο. H συνεργασία μας με το The Mall of Engomi δίνει την ευκαιρία στους φοιτητές μας να καινοτομήσουν, να αποκτήσουν εικόνα για τις απαιτήσεις της αγοράς στον κλάδο σπουδών τους καθώς και τη δυνατότητα να αναδειχτούν μέσα από τις αυθεντικές, δικές τους ιδέες».

Δειτε Επισης

Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)
Μια μοναδική βραδιά και εντυπωσιακή συμμετοχή στην δεξίωση του Τζον Χριστοδούλου στο Μονακό για τα 60ά του γενέθλια(pics&vid)
Η Lidl φέρνει το Lidl Youth Camp στο UEFA Women’s EURO 2025™
«Μπλε Διαδρομή»: Ισχυρά μηνύματα στην πρωτοβουλία Europa Uomo Κύπρου και Ογκολογικού Κέντρου Τρ. Κύπρου
Η Kawacom’s Κύπρου πραγματοποιεί την ευχή και το όνειρο ενός παιδιού να παρακολουθήσει τη Formula 1 στη Βουδαπέστη
Φιλανθρωπικό gala-συναυλία με τον διεθνή αστέρα της όπερας Alessandro Safina
Η Coca-Cola σκοράρει στη συμπερίληψη και την αποδοχή για μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς
Νέο βιβλίο: «Η ΜΕΘΟΔΟΣ: Γίνε Αυτός που Πραγματικά Είσαι»