Goodvidio: Η πλατφόρμα που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά καταστήματα σε Ευρώπη και ΗΠΑ
08:06 - 10 Νοεμβρίου 2016
Σαράντα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ χρησιμοποιούν ελληνική πλατφόρμα λογισμικού, που ενσωματώνει στις ιστοσελίδες τους τα καλύτερα και πιο δημοφιλή βίντεο του Διαδικτύου, φτιαγμένα από καταναλωτές, video bloggers και από τις ίδιες τις εταιρείες. Με τον τρόπο αυτό, η εμπειρία τής επίσκεψης στο ηλεκτρονικό κατάστημα “ζωντανεύει” αισθητά και αυξάνεται σημαντικά το ποσοστό των επισκεπτών, που μετατρέπονται σε αγοραστές.
Ο εντοπισμός των βίντεο, τα οποία κυκλοφορούν ευρύτατα στο Youtube και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και καλύπτουν ευρεία γκάμα προϊόντων, από ηλεκτρονικά είδη, αθλητικά και είδη ομορφιάς και φροντίδας μέχρι και τρόφιμα, παιχνίδια και πολλά άλλα, γίνεται μέσω του ελληνικού λογισμικού. Έτσι, τα βίντεο με τη μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό εμπλουτίζουν την ηλεκτρονική σελίδα του καταστήματος.
“Διεθνής εταιρεία τροφίμων που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα λογισμικού σε ηλεκτρονικά καταστήματά της στην Αγγλία, τη Γαλλία και τη Γερμανία επιβεβαιώνει ότι με τη χρήση της υπηρεσίας μας σημειώθηκε αύξηση 74% στο ποσοστό των επισκεπτών που προσθέτουν ένα αντικείμενο στο “καλάθι” τους όταν τους δίνεται η δυνατότητα να δουν βίντεο για το προϊόν αυτό” εξηγεί στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο συνιδρυτής της εταιρείας Goodvidio, Δημήτρης Κουρτέσης.
Με αφορμή την προ ημερών ανακοίνωση της ευρείας διάθεσης της πλατφόρμας λογισμικού και της νέας χρηματοδότησής της με επενδυτικά κεφάλαια της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος (NBG Business Seeds) και του Openfund, ο κ. Κουρτέσης κάνει λόγο για σημείο αναφοράς και ορόσημο στην πορεία της εταιρείας. Διευκρινίζει ότι η νέα χρηματοδότηση φτάνει τις 500.000 ευρώ και ανεβάζει το σύνολο των επενδυτικών κεφαλαίων που έχει μέχρι τώρα δεχτεί η εταιρεία στις 800.000 ευρώ. Τονίζει δε ότι η επένδυση της Εθνικής Τράπεζας έρχεται σε συνέχεια της διάκρισης της Goodvidio στον ετήσιο διαγωνισμό “Καινοτομίας & Τεχνολογίας” που διοργανώνει η Εθνική Τράπεζα, και της απονομής του 1ου βραβείου.
Στην ερώτηση “ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας” ο κ. Κουρτέσης απαντά ότι “η επιτυχία δεν έχει έρθει ακόμη, βρίσκεται στον ορίζοντα” και επισημαίνει ότι έχει γίνει ένα βήμα αλλά ο δρόμος είναι μακρύς. Για τις δυσκολίες που υπάρχουν αναφέρει ότι προφανώς το γενικότερο κλίμα δεν είναι ευνοϊκό για τέτοιου είδους κινήσεις, ωστόσο λέει ότι αυτό δεν πρέπει να σταματά κανέναν διότι σε κάθε κρίση παραμένει η δυνατότητα εξεύρεσης μιας ευκαιρίας.
“Αυτό που είναι σημαντικό είναι η εξωστρέφεια για τις ελληνικές επιχειρήσεις και η ανάπτυξη της τεχνογνωσίας στην Ελλάδα για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνονται στη διεθνή αγορά. Είναι επίσης δύσκολο να βρει κάποιος το ανθρώπινο δυναμικό που θα πλαισιώσει μια προσπάθεια. Εμείς ακόμη ψάχνουμε είναι συνεχής διαδικασία” προσθέτει.
Μιλώντας για την πορεία της εταιρείας Goodvidio σημειώνει ότι ιδρύθηκε το 2014 στη Θεσσαλονίκη με στόχο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να προσφέρουν πιο συναρπαστική εμπειρία αγορών μέσα στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα και να αυξήσουν το ποσοστό των επισκεπτών που μετατρέπονται σε αγοραστές, αξιοποιώντας βίντεο για την παρουσίαση των προϊόντων τους τα οποία συλλέγονται από κοινωνικά μέσα δικτύωσης όπως το YouTube. Στους πελάτες της εταιρείας συγκαταλέγονται μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και διεθνή brands που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και σε κατηγορίες όπως τεχνολογία, υγεία και ομορφιά, αθλητισμός και χόμπι, σπίτι και κήπος, παιδικά είδη, τρόφιμα, αξεσουάρ μόδας και αυτοκίνητο – μοτοσικλέτα.
Στα επόμενα σχέδια της Goodvidio περιλαμβάνονται η περαιτέρω ανάπτυξη της πλατφόρμας λογισμικού που δημιούργησε η εταιρεία, η ανάπτυξη του δικτύου των συνεργατών της στο εξωτερικό και η προώθηση της υπηρεσίας σε μεγαλύτερο κομμάτι της διεθνούς αγοράς.
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com