Τριπλασιάστηκε η αξία της Hyundai από το 2006
10:14 - 01 Νοεμβρίου 2016
Μέσα σε 50 χρόνια, η Hyundai απολαμβάνει σήμερα την 35η θέση στον κατάλογο με τις μεγαλύτερες σε αξία μάρκες στον κόσμο, σύμφωνα με πρόσφατη δημοσίευση της Interbrand. Σύμφωνα με ανακοίνωσν, μόνο στα τελευταία 10 χρόνια, η Hyundai ανέβηκε 40 θέσεις στον σχετικό κατάλογο.
Ακρογωνιαίος λίθος σ’ αυτή την επιτυχημένη πορεία είναι η συνεχόμενη επιτυχής παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά, στην οποία η Hyundai στοχεύει να είναι η μεγαλύτερη ασιατική αυτοκινητοβιομηχανία μέχρι το 2020. Αυτό όσον αφορά τον όγκο παραγωγής, το μερίδιο αγοράς και το επίπεδο ικανοποίησης των αγοραστών.
Από το 2003, όπως αναφέρει ανακοίνωση, η Hyundai υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις της στην Ευρώπη και μέσα στο 2015 ανανέωσε το 80% της σειράς μοντέλων της. Πάνω από το 90% των μοντέλων που κυκλοφορούν στην Ευρώπη σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν στην ίδια ήπειρο. Μεταξύ τους, το νέο Hyundai Tucson και το i30 Νέας Γενιάς, που αναμένεται μέσα στο 2017.
Ο Jochen Sengpiehl, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ της Hyundai Motor Europe, δήλωσε σχετικά: “Η έρευνα της Interbrand αποδεικνύει ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο στην Ευρώπη. Η νέα γκάμα μοντέλων αποτελεί αποφασιστικό παράγοντα. Το πρώτο σε πωλήσεις νέο Tucson, το IONIQ και το i30 Νέας Γενιάς είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα καινοτομίας και τεχνολογικής ανωτερότητας. Οι πελάτες μας ανταμοίβουν με την εμπιστοσύνη τους, ανεβάζοντας μας ψηλά στον κατάλογο με τις μεγαλύτερες σε αξία παγκόσμιες μάρκες. Η επιτυχής παρουσία μας στην Ευρώπη συνέβαλε τα μέγιστα στην επιτυχία αυτή.”
Η αξία της Hyundai τριπλασιάστηκε από το 2006 μέχρι σήμερα
Η αξία της μάρκας Hyundai υπολογίζεται σήμερα στα 12,55 δισεκατομμύρια δολλάρια Αμερικής, με αύξηση 11,1% μέσα στο 2016. Από το 2006, η αξία της Hyundai υπερτριπλασιάστηκε, αφού τότε ανερχόταν στα 4.1 δισεκατομμύρια. Η Hyundai ανέβηκε επίσης στην έκτη θέση του καταλόγου μεταξύ των 10 μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών, μπροστά από τις Audi, Volkswagen, Nissan και Porsche.
Μέσα σε λίγα χρόνια, η Hyundai Motor ανέπτυξε παγκόσμια στρατηγική ανάπτυξη και ενίσχυσε την εικόνα της με προσήλωση στο σχεδιασμό, την καινοτομία, την τεχνολογία και την βιωσιμότητα. Η εταιρεία έφερε επίσης νέο αέρα στις πωλήσεις, εισάγοντας πρωτοποριακές ψηφιακές μεθόδους.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο λειτουργούν δύο εκθεσιακοί χώροι ψηφιακής τεχνολογίας, όπου οι επισκέπτες απολαμβάνουν πρωτόγνωρές εμπειρίες με τα μοντέλα της εταιρείας. Εκεί μπορούν να ολοκληρώσουν όλο το φάσμα του ενδιαφέροντος τους, αφού μπορούν να επιλέξουν με ακρίβεια το μοντέλο που τους ενδιαφέρει, να ρυθμίσουν το οικονομικό μέρος με χρηματοδότηση και να αγοράσουν. Τον πρώτο χρόνο, ο εκθεσιακός χώρος στο εμπορικό κέντρο Bluewater στο Kent είχε 163.000 επισκέπτες, με το 94% να είναι νέοι πελάτες και το 50% να έχουν ολοκληρώσει την αγορά τους διαδικτυακά από το σπίτι.