Powered by

ΗΠΑ: Άλμα διαφημιστικών δαπανών σε κινητά και tablets

Οι δαπάνες για διαφήμιση σε συσκευές κινητής τηλεφωνίας στις ΗΠΑ εκτινάχτηκαν κατά 89% στο πρώτο μισό του έτους, στα 15,5 δισ. δολάρια, με βάση νέα στοιχεία.

Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, το ποσό αντιστοιχεί περίπου στο 50% των διαφημιστικών δαπανών στο διαδίκτυο.

Συγκεκριμένα, οι δαπάνες για διαφήμιση σε κινητά τηλέφωνα και tablets ανέρχονται στο 47% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης στο διαδίκτυο, με βάση έκθεση της Interactive Advertising Bureau και της PwC. Πριν από ένα χρόνο το μερίδιο ήταν 30%.

Η συνολική διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο αυξήθηκα κατά 19% στα 32,7 δισ. δολάρια, το πρώτο μισό του 2016.

Όπως επισημαίνει το δημοσίευμα των F.T., η στροφή των διαφημιστών προς την αγορά των συσκευών κινητής τηλεφωνίας πραγματοποιείται καθώς τα έξυπνα κινητά αντικαθαστούν τους υπολογιστές ως το βασικό μέσο κατανάλωσης ψηφιακού περιεχομένου. Οι ενήλικες Αμερικανοί ξοδεύουν περισσότερο από 3 ώρες την ημέρα σε συσκευές κινητής τηλεφωνίας έναντι 2 ωρών και 11 λεπτών σε υπολογιστές, σύμφωνα με την eMarketer.

Oι διαφημιστικές δαπάνες στα κοινωνικά δίκτυα ανήλθαν στα 7 δισ. δολάρια το πρώτο μισό του 2016, καταγράφοντας άνοδο 57% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Ο Moody's διατήρησε στην Baa3 την Ιταλία-Αναβάθμισε σε θετική την προοπτική
ΕΚΤ: Η ξηρασία απειλεί έως το 15% της παραγωγής στην ευρωζώνη
Κοντά στο να ξεπεράσει ένα σημαντικό εμπόδιο και σε τροχιά ένταξης στη ζώνη του ευρώ η Βουλγαρία
Το στοίχημα των $10 δισ. στο deal Chevron–Hess και η «τρικλοποδιά» της Exxon
Προσφεύγει στη Δικαιοσύνη κατά της κυβέρνησης Τραμπ για την απαγόρευση εγγραφής ξένων φοιτητών το Χάρβαρντ
Τραμπ: Αδιέξοδες οι συζητήσεις με Ε.Ε.-Άμεσοι δασμοί 50%, σε ισχύ από 1η Ιουνίου
ΕΚΤ: Η επιβράδυνση στους μισθούς στηρίζει τις προβλέψεις για νέα μείωση στα επιτόκια
Σε νέο ιστορικό υψηλό το bitcoin-Άγγιξε τα 112.000 δολάρια
Έκθεση HSBC: Οι αμερικανικές εταιρείες πλήττονται περισσότερο από τους δασμούς Τραμπ
Ιαπωνία: Σε υψηλό 28 μηνών ο δομικός πληθωρισμός