Powered by

Ο ΚΟΤ στην έκθεση «The London National Wedding Show»

Παρουσία είχε και φέτος ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού στην έκθεση Γάμων στο Λονδίνο που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 23-25 Σεπτεμβρίου,  η οποία απευθύνεται κυρίως σε κοινό υψηλής εισοδηματικής τάξης.

Ο Οργανισμός φιλοξένησε στο περίπτερο ξενοδοχεία 4* και 5* καθώς επίσης οργανωτές ταξιδίων με εξειδίκευση και μακρόχρονη εμπειρία στον τομέα του γαμήλιου τουρισμού.

Η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου εξακολουθεί να παραμένει ο κύριος πρωταγωνιστής στον τομέα τoυ γαμήλιου τουρισμού με περίπου 4000 γαμήλιες τελετές, δηλαδή το 50% των τελετών που πραγματοποιούνται στην Κύπρο ετησίως.  Η Πάφος κατέχει την πρώτη θέση στις τελετές γάμου από το Ηνωμένο Βασίλειο και ακολουθεί η περιοχή της ελεύθερης Αμμοχώστου.  Σύμφωνα με εξειδικευμένους Οργανωτές Ταξιδίων και βάσει των μέχρι στιγμής κρατήσεων μεγαλύτερες αυξήσεις αναμένονται για τα έτη 2017 και 2018. 

Η παρουσία μεγάλου αριθμού πολυτελών ξενοδοχείων, spas & resorts στο περίπτερο του ΚΟΤ συνέβαλαν στην εξυπηρέτηση μεγάλου αριθμού επισκεπτών προσφέροντας γαμήλια κεράσματα και αναμνηστικά δώρα. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με παράγοντες της βιομηχανίας.

Η Κύπρος πληροί όλα τα χαρακτηριστικά για τη φιλοξενία luxury weddings όπως:
•    πολυτελή ξενοδοχεία
•    ιστορικούς χώρους όπως μεσαιωνικά κάστρα, μνημεία Αφροδίτης 
•    μοναδικές, απομονωμένες  παραλίες για ‘barefoot weddings’
•    γραφικά παραδοσιακά χωριά
•    εμπειρία στη διοργάνωση θεματικών γάμων όπως vintage, boho, rustic, underwater, παραδοσιακών κυπριακών γάμων 
•    τοπική οινο-γαστρονομία 
•    πολυδιάστατο προϊόν για εμπλουτισμένη εμπειρία τόσο για το ζεύγος όσο και για τους φιλοξενουμένους που το συνοδεύουν.

Στόχος του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού μέσα από την υπό αναφορά έκθεση είναι η ανάπτυξη των luxury weddings και γενικότερα η αύξηση του αριθμού γαμήλιων τελετών τόσο κατά την καθιερωμένη περίοδο (Μάϊο-Οκτώβριο) όσο και για τη χειμερινή περίοδο, κυρίως Νοέμβριο, Μάρτιο και Απρίλιο. Για την επίτευξη των στόχων του Οργανισμού καταβάλλονται προσπάθειες στον τομέα της διαφοροποίησης και εμπλουτισμού του γαμήλιου προϊόντος όπως η καθιέρωση  καινούργιων ευφάνταστων και πρωτοποριακών χώρων για τέλεση θεματικών τελετών και  ιδιαίτερα αυτών που σχετίζονται με τη θεά Αφροδίτη ως σημείο αναφοράς της Κύπρου για  γαμήλιο προορισμό.

Οι προσπάθειες του Οργανισμού αφορούν επίσης στην ενίσχυση δράσεων στον τομέα του μάρκετινγκ όπως η συνεργασία με εξειδικευμένους οργανωτές ταξιδίων,  η εντατικοποίηση των sales calls στην Αγγλική αγορά, η στοχευμένη προβολή και προώθηση μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η  φιλοξενία δημοσιογράφων και ταξιδιωτικών πρακτόρων στην Κύπρο για συνεχή ενημέρωση για τον προορισμό και το προσφερόμενο γαμήλιο τουριστικό προϊόν.

Δειτε Επισης

Τα 37 πεντάστερα ξενοδοχεία της Κύπρου-Τα δωμάτια, οι κλίνες και πώς κατανέμονται ανά επαρχία(pics)
Γιώργος Τοφινής: Το όραμα της ΕΤΑΠ για την επαρχία Αμμοχώστου-Ανέκαθεν πρωτοπόρα στον τομέα του τουρισμού
City of Dreams Mediterranean: Επεκτείνει τη συνεργασία του με την Παγκύπρια Οργάνωση Τυφλών
Δεύτερο καλύτερο στην κατηγορία του στην Ευρώπη το αεροδρόμιο Λάρνακας-Αναγνώριση από το ACI Europe
Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa: Φιλοξένησε την ιστορική επίσκεψη Ναρέντρα Μόντι στην Κύπρο
Παράταση ενός χρόνου για την αδειοδότηση ξενώνων-Γιατί κρίθηκε αναπόφευκτη από την Βουλή
Ποιοι εκλέγηκαν και ποιοι επανεκλέγηκαν στο Διοικητικό Συμβούλιο του «Ρόδον»-Ψηφίστηκε η καταβολή μερίσματος
Πεντακόσιες επιπλέον πτήσεις ημερησίως στον εναέριο χώρο της Κύπρου-«Ομαλή ροή παρόλες τις προκλήσεις»
Το Διεθνές Φεστιβάλ Θαλάσσιου Τουρισμού έρχεται για πρώτη φορά στην Κύπρο
Emirates: Αποκαλυπτήρια του νέου αεροσκάφους A350 στη διεθνή έκθεση «Paris Air Show 2025»