Powered by

Ο ΚΟΤ στην έκθεση «The London National Wedding Show»

Παρουσία είχε και φέτος ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού στην έκθεση Γάμων στο Λονδίνο που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 23-25 Σεπτεμβρίου,  η οποία απευθύνεται κυρίως σε κοινό υψηλής εισοδηματικής τάξης.

Ο Οργανισμός φιλοξένησε στο περίπτερο ξενοδοχεία 4* και 5* καθώς επίσης οργανωτές ταξιδίων με εξειδίκευση και μακρόχρονη εμπειρία στον τομέα του γαμήλιου τουρισμού.

Η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου εξακολουθεί να παραμένει ο κύριος πρωταγωνιστής στον τομέα τoυ γαμήλιου τουρισμού με περίπου 4000 γαμήλιες τελετές, δηλαδή το 50% των τελετών που πραγματοποιούνται στην Κύπρο ετησίως.  Η Πάφος κατέχει την πρώτη θέση στις τελετές γάμου από το Ηνωμένο Βασίλειο και ακολουθεί η περιοχή της ελεύθερης Αμμοχώστου.  Σύμφωνα με εξειδικευμένους Οργανωτές Ταξιδίων και βάσει των μέχρι στιγμής κρατήσεων μεγαλύτερες αυξήσεις αναμένονται για τα έτη 2017 και 2018. 

Η παρουσία μεγάλου αριθμού πολυτελών ξενοδοχείων, spas & resorts στο περίπτερο του ΚΟΤ συνέβαλαν στην εξυπηρέτηση μεγάλου αριθμού επισκεπτών προσφέροντας γαμήλια κεράσματα και αναμνηστικά δώρα. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με παράγοντες της βιομηχανίας.

Η Κύπρος πληροί όλα τα χαρακτηριστικά για τη φιλοξενία luxury weddings όπως:
•    πολυτελή ξενοδοχεία
•    ιστορικούς χώρους όπως μεσαιωνικά κάστρα, μνημεία Αφροδίτης 
•    μοναδικές, απομονωμένες  παραλίες για ‘barefoot weddings’
•    γραφικά παραδοσιακά χωριά
•    εμπειρία στη διοργάνωση θεματικών γάμων όπως vintage, boho, rustic, underwater, παραδοσιακών κυπριακών γάμων 
•    τοπική οινο-γαστρονομία 
•    πολυδιάστατο προϊόν για εμπλουτισμένη εμπειρία τόσο για το ζεύγος όσο και για τους φιλοξενουμένους που το συνοδεύουν.

Στόχος του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού μέσα από την υπό αναφορά έκθεση είναι η ανάπτυξη των luxury weddings και γενικότερα η αύξηση του αριθμού γαμήλιων τελετών τόσο κατά την καθιερωμένη περίοδο (Μάϊο-Οκτώβριο) όσο και για τη χειμερινή περίοδο, κυρίως Νοέμβριο, Μάρτιο και Απρίλιο. Για την επίτευξη των στόχων του Οργανισμού καταβάλλονται προσπάθειες στον τομέα της διαφοροποίησης και εμπλουτισμού του γαμήλιου προϊόντος όπως η καθιέρωση  καινούργιων ευφάνταστων και πρωτοποριακών χώρων για τέλεση θεματικών τελετών και  ιδιαίτερα αυτών που σχετίζονται με τη θεά Αφροδίτη ως σημείο αναφοράς της Κύπρου για  γαμήλιο προορισμό.

Οι προσπάθειες του Οργανισμού αφορούν επίσης στην ενίσχυση δράσεων στον τομέα του μάρκετινγκ όπως η συνεργασία με εξειδικευμένους οργανωτές ταξιδίων,  η εντατικοποίηση των sales calls στην Αγγλική αγορά, η στοχευμένη προβολή και προώθηση μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η  φιλοξενία δημοσιογράφων και ταξιδιωτικών πρακτόρων στην Κύπρο για συνεχή ενημέρωση για τον προορισμό και το προσφερόμενο γαμήλιο τουριστικό προϊόν.

Δειτε Επισης

Το αεροδρόμιο που έσπασε τα κοντέρ το 2024-Ρεκόρ κίνησης για τα αεροδρόμια παγκοσμίως
ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι
«AEGEAN Easter Crew»: Η πασχαλινή δράση προσφοράς και αλληλεγγύης της εθελοντικής ομάδας εργαζομένων της AEGEAN
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»
Emirates: Γιορτάζει το Πάσχα με γαστρονομικές και ψυχαγωγικές προτάσεις
Γεμίζουν τα ξενοδοχεία λόγω του τριπλού Πάσχα-Συγκρατημένη αισιοδοξία για το πρώτο εξάμηνο
Έρχεται το Minthis Music Festival 2025-Μια συμφωνία κομψότητας και πολιτισμού
Οι ρυθμίσεις της Hermes για τους χώρους στάθμευσης στο αεροδρόμιο Λάρνακας για διευκόλυνση των επιβατών
Mια νέα γευστική εμπειρία από την PUNIN GROUP: THE CROISSANT by PUNIN
Εκστρατεία «ιατρικής ενημέρωσης» από Wizz Air ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα