Powered by

Taxibeat: «Πάτησε γκάζι» για Περού με 180% ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης

Για την πορεία της εφαρμογής Taxibeat μίλησε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο CEO της εταιρείας Νίκος Δρανδάκης. Η επιχείρηση που δημιουργήθηκε μέσα στην περίοδο της κρίσης, κερδίζει συνεχώς έδαφος στην Ελλάδα αλλά καταγράφει σημαντική ανάπτυξη και εκτός συνόρων.

Το Taxibeat ιδρύθηκε το 2011 από μία ομάδα τεσσάρων ατόμων και με χρηματοδότηση από το Open Fund της Αθήνας, ύψους 40.000 ευρώ. Πέντε χρόνια μετά, η εταιρεία έχει επεκταθεί στο εξωτερικό, αριθμεί περίπου 100 άτομα προσωπικό, παρέχει αυξημένο αριθμό υπηρεσιών, ενώ η συνολική χρηματοδότηση που έχει λάβει, ανέρχεται σε 7.5 εκατομμύρια ευρώ.

Όπως αποκαλύπτει ο κ. Δρανδάκης, το Taxibeat «τρέχει» με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης που αγγίζει το 180%, καταγράφοντας πολλαπλάσιο αριθμό διαδρομών χρόνο με το χρόνο. «Με ρυθμό ανάπτυξης που ελάχιστες εταιρείες μπόρεσαν να παρουσιάσουν εν μέσω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας στην οποία βρέθηκε -και βρίσκεται ακόμη- η χώρα μας και χάρη στη στελέχωση της εταιρείας με A-players, το Taxibeat είναι σήμερα μία αυτόνομη, επικερδής επιχείρηση» αναφέρει χαρακτηριστικά, εκφράζοντας, παράλληλα, την ικανοποίησή του από την ανάπτυξη που έχει καταγράψει στο Περού, «καθώς τα νούμερά μας αυξάνονται μήνα με το μήνα».

«Και με την πορεία μας στην Ελλάδα, όμως, είμαι ευχαριστημένος, τηρουμένων πάντα των αναλογιών, των ιδιαιτεροτήτων μίας αγοράς που δεν είναι ελεύθερη, καθώς και της επίδρασης της οικονομικής κρίσης στη γενικότερη χρήση του ταξί. Το γεγονός ότι το Taxibeat συνεχίζει να μεγαλώνει σε μία αγορά η οποία συρρικνώνεται, θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό και επιτυχία της ομάδας μου» εξηγεί ο κ. Δρανδάκης.

Όπως σημειώνει, «τη δραστηριότητα του Taxibeat στην ελληνική, αλλά και την περουβιανή αγορά, υποστηρίζει καθημερινά μία ομάδα περίπου 100 ανθρώπων, συνολικά. Ωστόσο, αυτό το νούμερο μεταβάλλεται τακτικά, καθώς νέα μέλη προστίθενται διαρκώς στην ομάδα». «Η ομάδα μας απαρτίζεται από υποομάδες, που εργάζονται για το Product, (κυρίως engineers και designers), για τα Operations/ Customer Support, το Growth, κ.ά.» συμπληρώνει.

«Το Taxibeat», όπως επισημαίνει, «έχει σταθερά ηγετική θέση στην Αθήνα, αλλά και στη Λίμα, πρωτεύουσα του Περού, αγορά που δραστηριοποιείται από το 2014 και στην οποία έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές του στις πόλεις Cusco και Arequipa. Περισσότεροι από 1 εκατομμύριο επιβάτες είναι σήμερα εγγεγραμμένοι στη δωρεάν εφαρμογή, ενώ το δίκτυο αριθμεί σήμερα σε Λίμα και Αθήνα 24.000 οδηγούς». «Στόχος μας είναι ο στόλος μας να φτάσει τους 25.000 συνεργαζόμενους οδηγούς, μέχρι το τέλος του 2016 και είμαστε ήδη πολύ κοντά σε αυτόν» τονίζει ο κ. Δρανδάκης. «Προφανώς», εκτιμά ο ίδιος, «θα τον ξεπεράσουμε».

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Λιγότεροι φόροι, μέσος μισθός στα €1.500 έως τέλος τετραετίας υποσχέθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Fitch: Επιβεβαίωσε το ελληνικό αξιόχρεο σε ΒΒΒ- με σταθερές προοπτικές-Οι βασικοί παράγοντες της αξιολόγησης
UBS: Πού βάζει τον πήχη για την ανάπτυξη στην Ελλάδα
Amazon: Ποιοι Έλληνες βρίσκονται πίσω από το mega deal της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα
Δυναμικά στον τομέα ΑΠΕ της Ελλάδας με επένδυση σε τρία νέα αιολικά πάρκα μεγάλης κλίμακας η Amazon
Στις αγορές με επανέκδοση δεκαετούς ομολόγου το ελληνικό δημόσιο-Στόχος η άντληση €250 εκ.
Πρόωρη αποπληρωμή δανείων και το 2025 προγραμματίζει η Ελλάδα-Ποιος ο στόχος
Κομισιόν: Η Ελλάδα μηδενίζει το δημοσιονομικό έλλειμμα το 2024-2025
Mε βλέψεις στο εξωτερικό οι ελληνικές τράπεζες-Μειώνονται οι στόχοι των MREL
Πόσο κοστίζει τώρα ένα διαμέρισμα στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις-Στις φθηνότερες αγορές η Αθήνα