Συνεχής άνοδος στην αξία της μάρκας Hyundai
10:31 - 07 Οκτωβρίου 2016

Σύμφωνα με τους ειδικούς σε θέματα αξίας για τις διεθνείς μάρκες, Interbrand, η Hyundai Motor βρίσκεται στη θέση 35 μεταξύ όλων των κατηγοριών, αφήνοντας πίσω άλλες τέσσερεις μεγάλες μάρκες σε σύγκριση με την περασμένη χρονιά.
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου της εταιρείας, παρά τη δύσκολη χρονιά για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, η αξία της Hyundai Motor αυξήθηκε κατά 11,1%, φτάνοντας τα 12,55 δισ. δολάρια και συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλυτέρων του πλανήτη. Επιπρόσθετα, η Hyundai ανέβηκε στην 6η θέση της κατηγορίας «Αυτοκινητοβιομηχανίες», πάνω από άλλες καθιερωμένες μάρκες.
«Η Hyundai ξεπέρασε σε πωλήσεις τα 5 εκατ. αυτοκίνητα, με φιλοσοφία την προσφορά μοντέλων με χαρακτηριστικά Modern Premium», προστίθεται στο ίδιο δελτίο Τύπου. Σημειώνεται επίσης ότι οι πωλήσεις αναμένεται να ενισχυθούν ακόμα περισσότερο με την κυκλοφορία των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων της σειράς IONIQ.
Ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Hyundai W. Cho, εξέφρασε την ικανοποίηση του δηλώνοντας σχετικά: «Για να διατηρήσουμε τη σταθερή ανοδική μας πορεία στα χρόνια που έρχονται πρέπει να ξανασκεφτούμε τον τρόπο διαχείρισης των παραδοσιακών μοντέλων αυτοκινήτων. Με γνώμονα τη σειρά IONIQ θα διατηρήσουμε την Hyundai ψηλά ως μια από τις μεγαλύτερες σε αξία μάρκες παγκόσμια».
Καταληκτικά, αναφέρεται ότι εκτείνοντας τη φήμη της μάρκας ακόμα περισσότερο, η Hyundai παρουσίασε τη νέα σειρά «Ν», που περιλαμβάνει μοντέλα υψηλών επιδόσεων, που προσφέρουν ακόμα πιο ευχάριστη οδήγηση στους οδηγούς που επιζητούν το κάτι διαφορετικό.